Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gablafalsblame. Holder på å bli gal av det konstante babbelet til hu kjerringa her. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ah. Det gjorde seg med en pakke bacon. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Runar, nå er jeg ferdig, gief cake nao plix Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvilken film skal jeg se? (De blå er ikke lastet ned enda, jeg laster ned lovlig.) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 laster ned lovlig ifra hvoooor? du kan se på iron giant fordi lærern min jobba på den tsk tsk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Runar, nå er jeg ferdig, gief cake nao plix Bevis det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 En av de tre nederste, Skippy! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Runar, nå er jeg ferdig, gief cake nao plix Bevis det. Det har gått vel en time siden, hva ellers skulle jeg gjør. Du kan jo godt få komme på besøk så kan vi se den i lag Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 Oh. My. God. Mildt sagt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ferdig, Runar! kake! tulla. Du kan gjette hvor lenge jeg så... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 0min? Uansett, jeg tar kvelden snart jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Trur jeg gjør det samma gitt. Må være opplagt til i morra. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi får besøk i morra, så jeg må bruke natta på å rydde rommet. Oh joy. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lås døra og si at det er roterommet deres. Problem løst. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vanligvis er det nøyaktig det jeg ville gjort, men besøket kommer til å bo her til over helga. Grrr. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 lurer litt på en ting. Noen som vet dette? Når jeg skriver på veggen til en gruppe på facebook jeg er medlem av står det på "hjem skjermen" det jeg har skrevet. Er dette synlig for alle? Har finkjemmet alt av privacy instillinger, men finner ikke noe svar. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tror det eneste de andre brukerne ser er at "Brukernavn har skrevet på veggen til blabla". Ikke helt sikker, dog. Kanskje noen andre som kan kaste lys over dette? Mulig det avhenger av innstillingene til den aktuelle gruppen også? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er synlig for venner som også er medlem av gruppa du posta i. Hvordan man forhindrer dette veit jeg ikke hvordan man gjør. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du kan jo godt få komme på besøk så kan vi se den i lag Kake- og Hanne Nabintu Herland-aften hos Mr. A! Alle kan komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg