Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 Gjør deg klar til å lage kake. Tar en gulrotkake jeg takk. Et stykk gulrotkake coming up! Hvor(dan) vil du ha den levert? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 På døra, med deg som servitrise? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 Gjør deg klar til å lage kake. Tar en gulrotkake jeg takk. Et stykk gulrotkake coming up! Hvor(dan) vil du ha den levert? Det får du finne ut. Endret 5. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 O hellige banan, her har vi et tilfelle. "Aldri før i historien har vi hatt så mye genociiiide som under ateister" Nei, for verden går til helvete når den blir sekularisert, må vite. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvorfor du ikke bestilte en stor kake som Runar kunne hoppe ut av i et sexy antrekk fatter jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvorfor du ikke bestilte en stor kake som Runar kunne hoppe ut av i et sexy antrekk fatter jeg ikke. åh, trodde det var standard jeg Så jeg får ikke en stor gulrotkake med en stk Runar i ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvorfor du ikke bestilte en stor kake som Runar kunne hoppe ut av i et sexy antrekk fatter jeg ikke. åh, trodde det var standard jeg Så jeg får ikke en stor gulrotkake med en stk Runar i ? Joda, du får noe lignende dette: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 I like it. Hu dere kjerringa har jo spasmer mens hun snakker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min teori er at hun er en slags androide skapt av Kirken for å bryte ned både kvinnekamp og sekularisering. Spasmene hennes er et tegn på at hun begynner å bli tom for strøm. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min teori er at hun er en slags androide skapt av Kirken for å bryte ned både kvinnekamp og sekularisering. Spasmene hennes er et tegn på at hun begynner å bli tom for strøm. Tror også det. Men tror hun har et solcellepanel, og av og til begynner hun å nesten rope. Tror det er fordi hun får litt strøm. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Min teori er at hun er en slags androide skapt av Kirken for å bryte ned både kvinnekamp og sekularisering. Spasmene hennes er et tegn på at hun begynner å bli tom for strøm. Bytta tilbake til Olive fra Little Miss sunshine? Hun er søt! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det kan nok stemme, Mr. A. Jaa, hun er så skjønn! Savnet henne, så jeg ofra Bonnie & Clyde. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er på 20 min nå, bare 30 igjen, bare å begynne på den store kaka Runar. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lurer på om jeg skal stikke ned på rema for å kjøpe cola og kake. Har lyst på noe godt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er på 20 min nå, bare 30 igjen, bare å begynne på den store kaka Runar. Når du har sett den ferdig, kan du spørre deg hvorfor i all verden du har giddet å kaste bort 50min av ditt liv på dette tøvet. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er på 20 min nå, bare 30 igjen, bare å begynne på den store kaka Runar. Når du har sett den ferdig, kan du spørre deg hvorfor i all verden du har giddet å kaste bort 50min av ditt liv på dette tøvet. For å få en kake? Laget og levert av meg? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Er på 20 min nå, bare 30 igjen, bare å begynne på den store kaka Runar. Når du har sett den ferdig, kan du spørre deg hvorfor i all verden du har giddet å kaste bort 50min av ditt liv på dette tøvet. For kake vel... Men ja, spør med selv allerede om det er verdt det. Snakk om tullkjerring skal man lete lenge etter. Endret 5. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 jamen det var da "koselig" at jeg fikk nazi propaganda flyer i posten... de vil visst ikke ha utlendiger som meg i landet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 jamen det var da "koselig" at jeg fikk nazi propaganda flyer i posten... de vil visst ikke ha utlendiger som meg i landet What? Er du ikke arisk nok for Danmark? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 nei de ville bare ha dansker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg