Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns all den slags humor er drøyt tbh. Tviler på at dere hadde ledd like mye om noen omtalte deres datter. Og hvis ikke, da veit jeg ikke ass. Da erre noe galt, imo.

Har jeg sagt at jeg synes det er morsomt? Kom over den tråden mens den var aktiv ettersom jeg er innom den kategorien iblant og kom til å tenke på det da jeg leste disse siste innleggene i tråden.

Lenke til kommentar

Drømmene mine blir bare sykere og sykere for tiden.

Her om dagen drømte jeg at 2 folk løp etter hverandre. Begge hadde en hamburger hver. Til slutt kaster han som løp fremst hamburgeren sin på hamburgeren til han som løp bakerst. Da fikk plutselig hamburgeren til han som løp bakerst 3 smultringer inn i seg. Han begynte å spise denne hamburgeren, mens han dro ut penisen sin og begynte å onanere. Det så ut som en utrolig god kombinasjon. Han ble tatt for offentlig onanering og advokaten hans mente det ville hjelpe masse for saken om han la ut film av hendelsen på internett.

Sånne drømmer man ikke tør og analysere en gang :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her om dagen drømte jeg at 2 folk løp etter hverandre. Begge hadde en hamburger hver. Til slutt kaster han som løp fremst hamburgeren sin på hamburgeren til han som løp bakerst. Da fikk plutselig hamburgeren til han som løp bakerst 3 smultringer inn i seg. Han begynte å spise denne hamburgeren, mens han dro ut penisen sin og begynte å onanere. Det så ut som en utrolig god kombinasjon. Han ble tatt for offentlig onanering og advokaten hans mente det ville hjelpe masse for saken om han la ut film av hendelsen på internett.

Høres god ut. Har hatt noen de siste nettene selv som jeg husker godt. Tenkte å skrive om det i drømmetråden i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar

Høres god ut. Har hatt noen de siste nettene selv som jeg husker godt. Tenkte å skrive om det i drømmetråden i løpet av kvelden.

Kanskje jeg skal legge ut litt der og. Spørs om jeg gidder å oversette tilbake til norsk da, men har en drøm på pc'en her som ligger på 600 ord :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...