MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nærmere null, trangere hull! Får meg til å tenke på denne tråden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129635 Syns all den slags humor er drøyt tbh. Tviler på at dere hadde ledd like mye om noen omtalte deres datter. Og hvis ikke, da veit jeg ikke ass. Da erre noe galt, imo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vel, da kan dere jo droppe å forherlige denne pedo-snakkingen, da så ikke tråden blir spammet ned hver gang han nevner noe. Og rapportere fyren for pedofil-snakk istedet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er det flere som leser -fornklede skin- på betaskinlinken over tråden ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hva faen er ett "fornklede" ? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Aner ikke Det er veldig dårlig i grunn, synes det er mere komplisert er de vanlige. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 3 timar på fjellet. Dusj. No. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Syns all den slags humor er drøyt tbh. Tviler på at dere hadde ledd like mye om noen omtalte deres datter. Og hvis ikke, da veit jeg ikke ass. Da erre noe galt, imo. Har jeg sagt at jeg synes det er morsomt? Kom over den tråden mens den var aktiv ettersom jeg er innom den kategorien iblant og kom til å tenke på det da jeg leste disse siste innleggene i tråden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Frustrerende at jeg har vært fanget inne på rommet mitt i de siste drømmene mine Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Drømmene mine blir bare sykere og sykere for tiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Drømmene mine blir bare sykere og sykere for tiden. Her om dagen drømte jeg at 2 folk løp etter hverandre. Begge hadde en hamburger hver. Til slutt kaster han som løp fremst hamburgeren sin på hamburgeren til han som løp bakerst. Da fikk plutselig hamburgeren til han som løp bakerst 3 smultringer inn i seg. Han begynte å spise denne hamburgeren, mens han dro ut penisen sin og begynte å onanere. Det så ut som en utrolig god kombinasjon. Han ble tatt for offentlig onanering og advokaten hans mente det ville hjelpe masse for saken om han la ut film av hendelsen på internett. Sånne drømmer man ikke tør og analysere en gang 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg ga opp før hele siden var lastet... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg ga opp i det jeg så navnet Hanne Nabintu Herland. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Drømmene mine blir bare sykere og sykere for tiden. Her om dagen drømte jeg at 2 folk løp etter hverandre. Begge hadde en hamburger hver. Til slutt kaster han som løp fremst hamburgeren sin på hamburgeren til han som løp bakerst. Da fikk plutselig hamburgeren til han som løp bakerst 3 smultringer inn i seg. Han begynte å spise denne hamburgeren, mens han dro ut penisen sin og begynte å onanere. Det så ut som en utrolig god kombinasjon. Han ble tatt for offentlig onanering og advokaten hans mente det ville hjelpe masse for saken om han la ut film av hendelsen på internett. Sånne drømmer man ikke tør og analysere en gang Høres god ut. Har hatt noen de siste nettene selv som jeg husker godt. Tenkte å skrive om det i drømmetråden i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg drømte at det var innbrudd hos naboen. Derfor sprang huset dems.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 Herregud for en dårlig foredragsholder. Jeg mener hun har noe vettug å komme med, men man sovner av det der så snart hun setter i gang med å snakke. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg ga opp i det jeg så navnet Hanne Nabintu Herland. Jeg tror hun er gal. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 O hellige banan, her har vi et tilfelle. "Aldri før i historien har vi hatt så mye genociiiide som under ateister" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Drømmene mine blir bare sykere og sykere for tiden. Her om dagen drømte jeg at 2 folk løp etter hverandre. Begge hadde en hamburger hver. Til slutt kaster han som løp fremst hamburgeren sin på hamburgeren til han som løp bakerst. Da fikk plutselig hamburgeren til han som løp bakerst 3 smultringer inn i seg. Han begynte å spise denne hamburgeren, mens han dro ut penisen sin og begynte å onanere. Det så ut som en utrolig god kombinasjon. Han ble tatt for offentlig onanering og advokaten hans mente det ville hjelpe masse for saken om han la ut film av hendelsen på internett. Sånne drømmer man ikke tør og analysere en gang Høres god ut. Har hatt noen de siste nettene selv som jeg husker godt. Tenkte å skrive om det i drømmetråden i løpet av kvelden. Kanskje jeg skal legge ut litt der og. Spørs om jeg gidder å oversette tilbake til norsk da, men har en drøm på pc'en her som ligger på 600 ord Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle som (klarer) å se hele dette foredraget skal få en kake! http://vimeo.com/15370029 Gjør deg klar til å lage kake. Tar en gulrotkake jeg takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg