L4r5 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg foreslår at du stjeler en bil og kommer og besøker meg på jobb. Jeg er alene, og PS har klikka, så nå mister jeg alt arbeidet mitt, og jeg har for mye energi og ingenting å gjøre.Hvis du har for lite å gjøre så er ikke det noe problem. Legg deg ned og ta 40 situps og 20 armhevinger. NUH! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Holder på å innstallere Windows XP på en virtual partition med Virtual PC. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Holder på å innstallere Windows XP på en virtual partition med Virtual PC. i virtual world på en pc i matrix. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Holder på å innstallere Windows XP på en virtual partition med Virtual PC. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nstin, hvordan gikk det med dama som blødde så mye? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nstin, hvordan gikk det med dama som blødde så mye? "OH YEAH HU BLØR, MAX TURN ONNNNNNNNNN" ....eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Neinei, MrLeftfield. Han oppdaget blodet etterpå. Han ødela tissen hennes. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nstin, hvordan gikk det med dama som blødde så mye? Det går bra;) fortsatt sår, men sluttet å blø. Kan ikke skjønne hvorfor hun blødde så mye:S Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nstin, hvordan gikk det med dama som blødde så mye? Det går bra;) fortsatt sår, men sluttet å blø. Kan ikke skjønne hvorfor hun blødde så mye:S å herre...og hvor gammel var ho? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nstin, hvordan gikk det med dama som blødde så mye? Det går bra;) fortsatt sår, men sluttet å blø. Kan ikke skjønne hvorfor hun blødde så mye:S å herre...og hvor gammel var ho? "18" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 faen heller, du kan ikke ha sex med tolvåringer og så legge ut om det på forum. 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 faen heller, du kan ikke ha sex med tolvåringer og så legge ut om det på forum. sitter og tenker det samme. Wtf generelt egentlig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Han har jo Caravellen! Pedo-vanen stiller opp når tolvåringene blør ned huset. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sitter og tenker på om jeg skal gå til byen eller droppe det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Han har jo Caravellen! Pedo-vanen stiller opp når tolvåringene blør ned huset. var'a seriøst 12? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Han har jo Caravellen! Pedo-vanen stiller opp når tolvåringene blør ned huset. var'a seriøst 12? Nærmere ni bedre gli! Aner ikke. Han hevder hun var 18 Endret 5. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nærmere null, trangere hull! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Bedre med to på 8 som blør enn ei på 16 som har gjort det før. Men fra gjøk til pangpang. Fra 1. juli skal det beregnes 8% MVA for adgang til: * utstillinger i museer og gallerier * fornøyelsesparker og opplevelsessentre * idrettsarrangementer - Bildetjenester som Flickr, Picasa og Smugmug (når du betaler for lagring ol). - Backuptjenester som Dropbox, Jungledisk og Mozy. - Kjøp av e-bøker, for eksempel fra Amazon.com. - Abonnement på Playboy.com og lignende. - Kjøp av programvare o...ver internett. - Abonnement på spilltjenester som World of Warcraft og lignende. DISLIKE! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Nærmere null, trangere hull! Får meg til å tenke på denne tråden... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129635 Endret 5. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Står i Steinkjer sentrum med min skinnegående mobilkran bygd på et lastebilchassi, men ikke denne gangen heller ser jeg noen datasmurf ute i gatene:( Det er fordi jeg fortsatt ikke har kommet meg ut og fortsatt sitter på studentboligene og loker foran skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg