Kea Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Random spørsmål, men snakker man spansk i Portugal? *edit* Ja, jeg føler som en utter noob nå. Endret 5. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lillebror hadde bursdag i går Jeg laga muffins, og han pynta de Yummy. Det der var ein... artig melis... Ja det synes jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Random spørsmål, men snakker man spansk i Portugal? *edit* Ja, jeg føler som en utter noob nå. De snakker portugesisk.. Lillebror hadde bursdag i går Jeg laga muffins, og han pynta de Yummy. Det der var ein... artig melis... Ja det synes jeg også Vil dere ha? Jeg har noen flere igjenn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Tror jeg står over. Ser ut som du har jobbe veldig hardt med de der, var det vanskelig å "lage" så mye "melis" ? Endret 5. oktober 2010 av Mr. A 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Han fikk hjelp av lillebroren da lizm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Tror jeg står over. Ser ut som du har jobbe veldig hardt med de der, var det vanskelig å "lage" så mye "melis" ? Han fikk hjelp av lillebroren da lizm Og som vanlig har dere noen skitne hjerner.... 100g melis + 2 ss melis. Endret 5. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Random spørsmål, men snakker man spansk i Portugal? *edit* Ja, jeg føler som en utter noob nå. Man snakker portogisisk. Det samme gjør man i Brazil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 100g melis + 2 ss melis. Wait, what? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Altså bare for å få noen fakta litt riktig her; Det var Sjur som sprang etter meg og min 'venninne' med en kniv. Just so you know! Han er hvertfall smart nok til å ikke stikke fingrene inn i kjøkkenmaskiner. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Og som vanlig har dere noen skitne hjerner.... Er det rart da ? Enten har du gjort noe galt eller så har du gjort noe både veldig galt og bare feil... Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tommelen din ser veldig stor ut fra den vinkelen I knows Men det gjer ingenting for eg har sokkar med oransje striper! (og ølen var god ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 100g melis + 2 ss melis. Wait, what? Mente 2 ss vann... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vet jeg ikke burde dette, men ... De snakker portugesisk.. Man snakker portogisisk. Det samme gjør man i Brazil. Hvor dømrade vanskelig er det å skrive det ordet rett? Portugisisk, dang nabbit! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå? Hva blir det til? Sier ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå? Hva blir det til? Lena Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Står i Steinkjer sentrum med min skinnegående mobilkran bygd på et lastebilchassi, men ikke denne gangen heller ser jeg noen datasmurf ute i gatene:( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå? Hva blir det til? Lena Jeg foreslår at du stjeler en bil og kommer og besøker meg på jobb. Jeg er alene, og PS har klikka, så nå mister jeg alt arbeidet mitt, og jeg har for mye energi og ingenting å gjøre. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Nå? Hva blir det til? Lena Jeg foreslår at du stjeler en bil og kommer og besøker meg på jobb. Jeg er alene, og PS har klikka, så nå mister jeg alt arbeidet mitt, og jeg har for mye energi og ingenting å gjøre. prøvd CTRL Z ? Endret 5. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg