Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva i all verden har du gjort for å kunne leve som du gjør Datasmurf? Utenom at du sliter sånn med å stå opp virker det som om du lever drømmen min.

Er drømmen din null sex, søstre som jager deg med øks og trang økonomi?

Altså bare for å få noen fakta litt riktig her; Det var Sjur som sprang etter meg og min 'venninne' med en kniv. Just so you know!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har nok ikke vært den flinkeste jeg heller, men nå har jeg vært ekstremt streng mot meg selv i det siste da, rett og slett fordi jeg må spare ganske noen hundre tusen på få år. Alt av abonnementer på blader er sagt opp, ingen turer på restauranter, handler klær omkring to ganger i året (og da kun det jeg trenger) osv, og ja, i det hele tatt: sparer ekstremt mye. Jeg har vært altfor sløsete i tidligere år, dessverre.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Tja, jeg har nok ikke vært den flinkeste jeg heller, men nå har jeg vært ekstremt streng mot meg selv i det siste da, rett og slett fordi jeg må spare ganske noen hundre tusen på få år. Alt av abonnementer på blader er sagt opp, ingen turer på restauranter, handler klær omkring to ganger i året (og da kun det jeg trenger) osv, og ja, i det hele tatt: sparer ekstremt mye. Jeg har vært altfor sløsete i tidligere år, dessverre.

Så flink du er!

Jeg er sånn "Tre dager til lønning... 50 kroner på kontoen... Jeg kjøper en fin neglelakk." Heldigvis bor jeg hjemme enda, så jeg har få utgifter. Kan liksom tillate meg å sløse litt enn så lenge.

Lenke til kommentar

Så flink du er!

Jeg er sånn "Tre dager til lønning... 50 kroner på kontoen... Jeg kjøper en fin neglelakk." Heldigvis bor jeg hjemme enda, så jeg har få utgifter. Kan liksom tillate meg å sløse litt enn så lenge.

Takk. :) Tja, kan vel si det sånn at jeg fikk et spark i ræva da kjæresten og jeg flyttet sammen. Siden jeg er den som må betale det meste, betyr det også at jeg må være den mest strukturerte. Har blitt en fin lærepenge, nå sparer jeg minst en lønning hver mnd slik at vi får råd til bryllup, bryllupsreise, et sted å bo (som vi eier) osv. Men ja, det er ikke alltid like lett. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...