Oda Tornerose Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva i all verden har du gjort for å kunne leve som du gjør Datasmurf? Utenom at du sliter sånn med å stå opp virker det som om du lever drømmen min. Er drømmen din null sex, søstre som jager deg med øks og trang økonomi? Altså bare for å få noen fakta litt riktig her; Det var Sjur som sprang etter meg og min 'venninne' med en kniv. Just so you know! Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ikke spill uskyldig! You know you did it! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 I most certainly did not! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Høres ut som en familie som vet hvordan man skal tilbringe kvalitetstid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Øye for øye, tann for tann, Idasøtis. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ingenting er som å se på Lyxfällan på svensk TV3 og kikke på sin egen bankkonto og kontatere at jeg heldigvis har litt mer vett enn enkelte der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Skulle ønske jeg kunne si det samme... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Tja, jeg har nok ikke vært den flinkeste jeg heller, men nå har jeg vært ekstremt streng mot meg selv i det siste da, rett og slett fordi jeg må spare ganske noen hundre tusen på få år. Alt av abonnementer på blader er sagt opp, ingen turer på restauranter, handler klær omkring to ganger i året (og da kun det jeg trenger) osv, og ja, i det hele tatt: sparer ekstremt mye. Jeg har vært altfor sløsete i tidligere år, dessverre. Endret 5. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hva faen a. Våkne opp kl 5 på mårran var litt for tidlig. Min indre klokke trenger seg en tur til urmakeren for her er noe som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Du fikk i det minste sove ... *sukke for seg selv og fortsette å se på klær han ikke har råd til* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Tja, jeg har nok ikke vært den flinkeste jeg heller, men nå har jeg vært ekstremt streng mot meg selv i det siste da, rett og slett fordi jeg må spare ganske noen hundre tusen på få år. Alt av abonnementer på blader er sagt opp, ingen turer på restauranter, handler klær omkring to ganger i året (og da kun det jeg trenger) osv, og ja, i det hele tatt: sparer ekstremt mye. Jeg har vært altfor sløsete i tidligere år, dessverre. Så flink du er! Jeg er sånn "Tre dager til lønning... 50 kroner på kontoen... Jeg kjøper en fin neglelakk." Heldigvis bor jeg hjemme enda, så jeg har få utgifter. Kan liksom tillate meg å sløse litt enn så lenge. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Så flink du er! Jeg er sånn "Tre dager til lønning... 50 kroner på kontoen... Jeg kjøper en fin neglelakk." Heldigvis bor jeg hjemme enda, så jeg har få utgifter. Kan liksom tillate meg å sløse litt enn så lenge. Takk. Tja, kan vel si det sånn at jeg fikk et spark i ræva da kjæresten og jeg flyttet sammen. Siden jeg er den som må betale det meste, betyr det også at jeg må være den mest strukturerte. Har blitt en fin lærepenge, nå sparer jeg minst en lønning hver mnd slik at vi får råd til bryllup, bryllupsreise, et sted å bo (som vi eier) osv. Men ja, det er ikke alltid like lett. Endret 5. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Er dere ikke gift enda? Trodde dere dro på bryllupsreise for en stund siden jeg ... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hmm? Nei. Vi gifter oss i august neste år. Bryllupsreisen er riktignok bestilt, men vi reiser ikke før i 2012. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Surfe forum mens jeg er i USA er kjedelig. Klokka er 7 på morgenen for dere, mens den er 22 her... og da er det ingen pålogga. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Surfe forum mens jeg er i USA er kjedelig. Klokka er 7 på morgenen for dere, mens den er 22 her... og da er det ingen pålogga. Den Tom's quoten du har i signaturen er bare så nice Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 God morgen til dere forumtøser C: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Høres ut som en familie som vet hvordan man skal tilbringe kvalitetstid. Som jeg har sagt tideligere så synes jeg familien Vaage høres ut som en familie det er verdt et nærmere bekjentskap med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg