Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen liker mora, noen liker dattera. Andre liker begge. Og den tilhørende smileyen: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For mye øl? Hva er det for utsagn, får det ikke til å stemme. Ja, jeg drikker ikke slikt piss, og det tar opp store deler av kjøleskapet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Wææææ du sier alt for mye rart for hodet mitt å takle! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvis du kommer på besøk skal jeg gi deg enda mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er sulten! Og har vondt i hodet! Denne telefonsamtalen tar aldri slutt! :| Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er sulten! Og har vondt i hodet! Denne telefonsamtalen tar aldri slutt! :| Snik ut batteriet/pluggen på telefonen, og si at du gikk tom for strøm/glemte en regning ???? profit! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 noen som har hørt på nye misjonen fra fredan? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hæ? Radio? Finnes det enda? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er sulten! Og har vondt i hodet! Denne telefonsamtalen tar aldri slutt! :| Snik ut batteriet/pluggen på telefonen, og si at du gikk tom for strøm/glemte en regning ???? profit! Skype. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da kan du kutte og si PC'n kræsja neste gang du ser personen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Som med andre ord blir til jul? Nei, det gikk greit. Nå gikk hu for å lage seg mat, så det gav meg sjansen til å sjekke skap og fryser for evt. middagsmat, men føler det er for sent å begynne å lage noe spesielt nå, så jeg tror jeg bare går for ostesmørbrød. Alternativt kan jeg suplementere med frokostblanding eller en skål havregrynsgrøt om det ikke holder med 5 smørbrød. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva i all verden har du gjort for å kunne leve som du gjør Datasmurf? Utenom at du sliter sånn med å stå opp virker det som om du lever drømmen min. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kunne tenke meg og dra til Russland, men ikke til mange stedene av landet. Moskva, St.Petersburg og Vladivostok har jeg lyst til. Ingen andre deler Enig med de to første byene. Ellers er jeg interessert i Volgograd for å se restene etter slaget om Stalingrad. Ahh. Frydenlund Bayer, gitarmusikk og pizza med bacon, oliven og ananas. Elsker mandag. OG som en ekstra bonus er ei jeg gikk i klasse med på barneskolen med på Unge Mødre. <3 Høres ut som en brad kveld bortsett fra at jeg ikke ville valgt bayer. Ser du er tilbake på en gammel avatar og. (Husker da det hadde reinstyrhorn på den til jul). Har tenkt å bytte ut min snart og heller ha denne på profilen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva i all verden har du gjort for å kunne leve som du gjør Datasmurf? Utenom at du sliter sånn med å stå opp virker det som om du lever drømmen min. Feilet livet mitt slik jeg planla det og endt opp som en slask som prøver å forbedre seg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva i all verden har du gjort for å kunne leve som du gjør Datasmurf? Utenom at du sliter sånn med å stå opp virker det som om du lever drømmen min. Er drømmen din null sex, søstre som jager deg med øks og trang økonomi? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 .. søstre som jager deg med øks .. pics! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Utenom de tingene du nevner, ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Så drømmen din er å feile på skolen, bo med en kompis på en studentbolig, ikke ha døgnrytme, ikke spise rett eller ofte, være avhengig av for mange usunne ting, ha lav viljestyrke, manglende konsentrasjonsevne, være nazi på rettskriving, slite med allergi mot alt for mye og for tiden klø som et uvær og ikke kunne drikke alkohol? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Du blir kvitt utslettet Datasmurf. Så tar vi oss en kald en her i Oljehovedstaden! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, jeg håper da det. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg