Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Ja. Rydd rommet mitt, vask det, og ta vinduene, og bytt gardiner. Du får en helflaske tequila og en nesten full helflaske mørk rom for det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg hater Dostojevskij. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Om du kommer hit og vasker opp og shiner kjøkkenet, så skal du få all alkoholen jeg har i hus. Ei helflaske, litt under ei halv helflaske vodka og to Guinness(som egentlig er Petter sine. ). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har en Fernet Branca stående! Hva byr du av dine kroppslige tjenester? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Ja. Rydd rommet mitt, vask det, og ta vinduene, og bytt gardiner. Du får en helflaske tequila og en nesten full helflaske mørk rom for det. Det der kunne jeg seriøst vurdert. Rommet ditt er ikke SÅ stort. Og det er mye lettere å rydde/vaske hos andre synes jeg. Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Om du går gjennom og sorterer alle de svarte søplesekkene jeg har fra siste flytting så får du et par desiliter 60%.Det er alt jeg har, desverre. Du kan få med noen sobril også om det hjelper på? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg begynner med bazukhs kjøkken, fortsetter med Eplefes rom og avslutter med å sortere det L4r5 måtte ha i søppelsekkene fra siste "flytting". Jeg har en Fernet Branca stående! Hva byr du av dine kroppslige tjenester? Hva vil du jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Rommet mitt er ikke stort, nei, men jeg har eiendeler nok til et rom på minst dobbelt så mange kvadratmeter. Å prøve å huse ting som krever minst 12m2 på 6 er ikke så lett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg begynner med bazukhs kjøkken, fortsetter med Eplefes rom og avslutter med å sortere det L4r5 måtte ha i søppelsekkene fra siste "flytting". Awesome. Når er du her? Er du riktig flink, kan du til og med få litt lasagne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg vet hvordan du har det, Becca-fe. Also, want! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fernet Branca er det beste brennevinet. /discuss. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg begynner med bazukhs kjøkken, fortsetter med Eplefes rom og avslutter med å sortere det L4r5 måtte ha i søppelsekkene fra siste "flytting". Awesome. Når er du her? Er du riktig flink, kan du til og med få litt lasagne. Jeg skal bare rydde opp i Midtøsten, så kommer jeg! Lasagnee Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Faen, i dag skal det bli gøy å prøve å sove. Verker såpass i kneet at det kjennes ut som om noen står med et spett og hamrer gjentatte ganger inn under kneskålen fra siden. [/whine] Endret 4. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Damn, hvorfor må de få fine jentene som kommer innom på jobb komme med mødrene sine? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Damn, hvorfor må de få fine jentene som kommer innom på jobb komme med mødrene sine? Det er lov å flørte selv om de har med mødrene sine. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fernet Branca er det beste brennevinet. /discuss. Fernet smaker jævlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Damn, hvorfor må de få fine jentene som kommer innom på jobb komme med mødrene sine? Det er lov å flørte selv om de har med mødrene sine. Men det er ikke veldig ofte de er åpne for det riktignok. Det har kun skjedd en gang, og da var det ikke fra min siden en gang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen liker mora, andre liker dattera. Noen liker begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Vi har alt for mase øl i kjøleskapet, kom og vask huset her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Vi har alt for mase øl i kjøleskapet, kom og vask huset her. Jeg er lysten på noe litt sterkere enn øl, men jeg kan komme innom etter å ha fjernet alle spor og beviser fra sekkene til L4r5. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 For mye øl? Hva er det for utsagn, får det ikke til å stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg