Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, jeg har lest litt om visumreglene og sånn. Kommer til å være veldig påpasselig med sånt, Russland er ikke et sted jeg har lyst å havne i trøbbel. Reisedelen, ja. Der har jeg ikke vært på evigheter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Oda, jeg vil være med! :o Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bli med. Skal blant annet besøke Vinterpalasset, Oppstandelseskirken og Dostojevskij-museet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slig da er jeg ferdig med å vaske for første gang. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som har en Spotify playlist for en som liker 30-50 talls musikk? Navn som Buddy Holly, Elvis Presley, Bob Crosby and the Bobcats osv er ting jeg hører på. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kunne tenke meg og dra til Russland, men ikke til mange stedene av landet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kunne tenke meg og dra til Russland, men ikke til mange stedene av landet. Moskva, St.Petersburg og Vladivostok har jeg lyst til. Ingen andre deler Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det værste er at hvis man ser lenge nok på TV Shop begynner man å tenke "Ja, den saken var jo smart, kanskje jeg skulle bestille den" når de viser amerikansk reklamefilm for en støvsuger som kan brettes og legges under senga. Gjerne med to presenters som er fora på speed-tabletter. True that. Har du noen gang prøvd å sovne forran tven med tvshop på ? Drømmer om mange rare tvshop ting da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Ahh. Frydenlund Bayer, gitarmusikk og pizza med bacon, oliven og ananas. Elsker mandag. OG som en ekstra bonus er ei jeg gikk i klasse med på barneskolen med på Unge Mødre. <3 Endret 4. oktober 2010 av Lemon 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bli med. Skal blant annet besøke Vinterpalasset, Oppstandelseskirken og Dostojevskij-museet. Jeg er misunnelig og for fattig til å bli med. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg skal ta bilder til deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg kommer til å ta masse bilder av steder fra Vietnamkrigen, div museer og Angkor Wat til dere jeg! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Krype under ny dyna i ny senga med min nye pute med nytt dynetrekk og nytt pute trekk Nevnte jeg nytt kanskje litt for mange gang Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det noen som bytter alkoholholdig drikke mot ymse tjenester? Jeg er flink til å vaske vinduer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bli med. Skal blant annet besøke Vinterpalasset, Oppstandelseskirken og Dostojevskij-museet. Woo! Jeg er game! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 HJ For en pils? Han er opptatt med å banne trolls i mote-delen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Bli med. Skal blant annet besøke Vinterpalasset, Oppstandelseskirken og Dostojevskij-museet. Aleks og jeg er med! Kjøre bil? disregard this Endret 4. oktober 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bli med. Skal blant annet besøke Vinterpalasset, Oppstandelseskirken og Dostojevskij-museet. Aleks og jeg er med! Kjøre bil? Kjøre bil? Til St.Petersburg? Good luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg