L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er du maschist? Hva i all verden er det? Folk som leser om fotball. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Forstår meg virkelig ikke på folk som interesserer seg for fotball! En haug med folk som løper rundt på en gresslette og sparker til en plastball... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er du maschist? Hva i all verden er det? Folk som leser om fotball. Nei, sitter ikke å leser om fotball. Så bare kampen igår sammen med gubben, og overskriftene er jo over alle nettaviser idag.. så kom den tråden opp på den oppdateringslistegreia på forsia, å da bladde jeg meg bare igjennom Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kjeder meg. Kansje rusle litt rundt. Må uansett handle før eller siden så. Nei, sitter ikke å leser om fotball. Så bare kampen igår sammen med gubben, og overskriftene er jo over alle nettaviser idag.. så kom den tråden opp på den oppdateringslistegreia på forsia, å da bladde jeg meg bare igjennom Morro å bare finne tilfeldige tråder å bla igjennom innimellom. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 *bilde av edderkopp* Edderkopp meets mouth! It`s super-effective! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Forstår meg virkelig ikke på folk som interesserer seg for fotball! En haug med folk som løper rundt på en gresslette og sparker til en plastball... Er det ikke lær? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Endelig er spotfiy til windows mobile kommet. Har venta veldig lenge på dette. Endret 4. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg likte dette bildet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fantastisk! Har det noen sammenheng med noe? TCG kanskje? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg likte dette bildet. Ha ha, jeg også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk nå spasert litt før mørket slo inn. Var ganske fint å gå litt siden det ikke regnet lenger. Forstår meg virkelig ikke på folk som interesserer seg for fotball! En haug med folk som løper rundt på en gresslette og sparker til en plastball... Er det ikke lær? Samme kan det være. Fotball blir ikke mer interessangt av det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er ikke alle sporter isåfall kjedelig? Er ikke fotball fantast selv. Da kan man jo kalle svømming for folk som svømmer frem og tilbake, boksing er kun to stykk som slår hverandre. osv osv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fått montert opp seng til meg, å Tiny var så heldig å arve sovesofaen Så nu ligg vi nu på hver våres kant å ser på simpsons. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Curling! Toppidrett for sofapoteter. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Elsker å se på sport på Tv jeg Ser det meste. F.eks satt oppe til kl.05 for å se curling under OL, og jeg legger vinterferien til VM i alpint i Garmisch Endret 4. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg er en av dem som heller ser på TV Shop enn sport på tv. Gjesp. Nei, er det middagstid snart? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, er det middagstid snart? Det har vært, dessverre. Also, lønnsutbetaling i dag. Hipp hipp hurra! Lever på spare budsjett dog, må jo spare til "den store reisen" i sommer. Kambodsja og Vietnam Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Det værste er at hvis man ser lenge nok på TV Shop begynner man å tenke "Ja, den saken var jo smart, kanskje jeg skulle bestille den" når de viser amerikansk reklamefilm for en støvsuger som kan brettes og legges under senga. Gjerne med to presenters som er fora på speed-tabletter. Endret 4. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ooh, spennende. Selv sparer jeg til en tur til St. Petersburg til våren. Bytex: Haha, jeg veit det. Syke saker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ooh, spennende. Selv sparer jeg til en tur til St. Petersburg til våren. Ah, flott det. Selv har jeg vært i Russland flere ganger og er såpass fascinert av landet at jeg lærer meg basic russisk for tiden. Sjekk ut Norwegian og Rossiya fra Gardermoen. Husk visum! Ellers vil nå jeg si at Moskva kanskje er litt mer spennende... Stikk innom ferie og reise-delen. Vi biter ikke, bare klyper litt. Dosvidanya! (På gjensyns / vi sees) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg