Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du maschist?

Hva i all verden er det? :ph34r:

Folk som leser om fotball.

Nei, sitter ikke å leser om fotball. Så bare kampen igår sammen med gubben, og overskriftene er jo over alle nettaviser idag.. så kom den tråden opp på den oppdateringslistegreia på forsia, å da bladde jeg meg bare igjennom :p

Lenke til kommentar

Kjeder meg. Kansje rusle litt rundt. :hmm: Må uansett handle før eller siden så.

Nei, sitter ikke å leser om fotball. Så bare kampen igår sammen med gubben, og overskriftene er jo over alle nettaviser idag.. så kom den tråden opp på den oppdateringslistegreia på forsia, å da bladde jeg meg bare igjennom :p

Morro å bare finne tilfeldige tråder å bla igjennom innimellom.

Lenke til kommentar

Fikk nå spasert litt før mørket slo inn. Var ganske fint å gå litt siden det ikke regnet lenger.

Forstår meg virkelig ikke på folk som interesserer seg for fotball! En haug med folk som løper rundt på en gresslette og sparker til en plastball...

Er det ikke lær? :p

Samme kan det være. Fotball blir ikke mer interessangt av det.

Lenke til kommentar

Det værste er at hvis man ser lenge nok på TV Shop begynner man å tenke "Ja, den saken var jo smart, kanskje jeg skulle bestille den" når de viser amerikansk reklamefilm for en støvsuger som kan brettes og legges under senga. Gjerne med to presenters som er fora på speed-tabletter.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ooh, spennende. Selv sparer jeg til en tur til St. Petersburg til våren.

Ah, flott det. Selv har jeg vært i Russland flere ganger og er såpass fascinert av landet at jeg lærer meg basic russisk for tiden. :tease: Sjekk ut Norwegian og Rossiya fra Gardermoen. Husk visum!

Ellers vil nå jeg si at Moskva kanskje er litt mer spennende...

Stikk innom ferie og reise-delen. Vi biter ikke, bare klyper litt.

Dosvidanya! (På gjensyns / vi sees)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...