MrLeftfield Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, kjekt at det er så lite folk at man kan føre samtaler med seg selv uten å bli avbrutt? lold. Hard. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg var på intervju, og fikk denne jobben her. Pluck yeah. hvilken jobb? Endret 4. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 hei og hå. nettopp kommet til danmark igjen etter en rå hælj i telemark Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ble klissvåt på skoene og ganske våt i tøyet, men var alikevel fint å få gått litt ute. Det blir jo friskt når det regner. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Stille her for tiden... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, har nettopp lest igjennom kamptråden Rbk - Vif.. herrlighet hvor mye folk sku sutre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, har nettopp lest igjennom kamptråden Rbk - Vif.. herrlighet hvor mye folk sku sutre Er du maschist? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Haha, har nettopp lest igjennom kamptråden Rbk - Vif.. herrlighet hvor mye folk sku sutre Er du maschist? Hva i all verden er det? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har nettopp lest igjennom "Det borgerlige alkoholsamfunn". Morro. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har nettopp brukt 3 timer på å finne kule sekstitallslåter til Lemon. I stedet for å bruke 3 timer på det jeg begynte med. Skrive oppgave. Jeg føler jeg feila et sted. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Var da snilt gjort iallefall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har nettopp brukt 3 timer på å finne kule sekstitallslåter til Lemon. I stedet for å bruke 3 timer på det jeg begynte med. Skrive oppgave. Jeg føler jeg feila et sted. Å hjelpe en jente, kommer alltid først. De er så søte, så vi kan ikke motstå dem. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har sittet her en god stund, nå, men skal snart gjøre noe nyttig. Vasken er snart ferdig og da må den over i tørketrumlen. Det blir jo litt nyttig iallefall. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Spraya monsteredderkopp som hang bak ytterdøra mi igår, opptil flere ganger med hårspray. Skjekka imorgest om den ennå var der, det var den og den hadde nesten alle bena limt sammen og så rett å slett dø ut..men når jeg skulle ut å se nå.. var den borte, kansje den overlevde?.............Jeg er redd.......... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Brenn ned kåken. Bare sånn kan du være sikker. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Brenn ned kåken. Bare sånn kan du være sikker. Hadde tanken, men tror ikke de jeg leier hos blir så glad da Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har slengt vasken i tørketrumlen og skal snart på butikken. Blir nok en rolig kveld med film. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg føler jeg feila et sted. Å hjelpe en jente, kommer alltid først. De er så søte, så vi kan ikke motstå dem. DER er feilen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Brenn ned kåken. Bare sånn kan du være sikker. Hadde tanken, men tror ikke de jeg leier hos blir så glad da De forstår nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg