Bonnskij Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Har hatt fårikål og sitter nå med den siste ølen. Neste uke blir alkoholfri fram til helgen så blir faktisk siste på noen dager. Oh noes! Kven skal eg skåle med no? Anyways. Har nettopp hatt Emu til middag. Var ein smule kostbart, men jaggu var det god fugl! Hadde ei flaske Reef blonde til maten, og ei ny flaske Cascade når eg var tilbake i leiligheita. Nettopp hatt middag? Var det ment som et svar til da jeg skrev det der i går kveld? Nei. Svaret var meir meint til at du er alkoholfri i ei veke, og eg har framleis ein god del pils i kjøleskapet Middagen min var berre dagens kuriøse ting. Emu er ein pussig fuggel som smaker særs godt fann eg ut. Endret 4. oktober 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg skal på jobb. Er sliten før jeg har begynt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei. Svaret var meir meint til at du er alkoholfri i ei veke, og eg har framleis ein god del pils i kjøleskapet Middagen min var berre dagens kuriøse ting. Emu er ein pussig fuggel som smaker særs godt fann eg ut. Har igjen øl jeg og, men har tenkt å roe ned litt. Var uansett den tidelige middagen din jeg reagerte på. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg skal på jobb. Er sliten før jeg har begynt. Jobb er oppskrytt. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Godt sagt Lemon, men greit å ha noe å gjøre også istedefor å bare henge rundt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Sitter på jobben nå. Blåmandag deluxe. Først regnet det, så var toget forsinket Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Nei. Svaret var meir meint til at du er alkoholfri i ei veke, og eg har framleis ein god del pils i kjøleskapet Middagen min var berre dagens kuriøse ting. Emu er ein pussig fuggel som smaker særs godt fann eg ut. Har igjen øl jeg og, men har tenkt å roe ned litt. Var uansett den tidelige middagen din jeg reagerte på. Ikkje tidleg middag. Anna tidssone. Eg er åtte timar forrut for min tid. Her handlast det øl i bulk, og ølet slukker tørsten langt betre enn det jækla bassengvatnet som kjem ut av springen, og då blir det litt øl Endret 4. oktober 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kanskje han er pensjonist i sinnet? De spiser gjerne middag før 14. Og står opp kl 04 på morgenen og venter på avisbudet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg skal på jobb. Er sliten før jeg har begynt. *tøsepå* Jobb er oppskrytt. Godt sagt Lemon, men greit å ha noe å gjøre også istedefor å bare henge rundt. Hurr durr, jeg tror hun var sarkastisk iom. at hun holder på å bli gal av å være sykemeldt. Eventuelt var hun seriøs og ER blitt gal av å være sykemeldt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg begynner å bli gal bare etter en uke borte fra jobb. Blir liksom lei av å tusle rundt og gjøre ingenting også etter noen dager. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg begynner å bli gal bare etter en uke borte fra jobb. Blir liksom lei av å tusle rundt og gjøre ingenting også etter noen dager. Da jeg gikk arbeidsløs klarte jeg å underholde meg selv i nøyaktig 12 arbeidsdager (helger ikke medregnet), så brukte jeg tre dager på å lese meg igjennom leksikonet, en uke på wikipediasurfing, en halvtime på å tegne, noen timer på å skrive, noen dager på å fotografere, og resten av de seks månedene (++) satt jeg hjemme og så på TV og spiste kjeks med ost og drakk rødvin klokken to på formiddagen. Høres kult ut, men er faktisk ikke så stilig etter den første uken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg også, holdt på å hoppe fra verandaen noen ganger når jeg var arbeidsledig i 4 mnd i strekk for mange år siden. Isolerte meg inne i leiligheta og sov til langt på ettermiddagen og satt oppe og stirra på PC'n hele natta. Gadd knapt å spise mere enn ett måltid om dagen også. Jeg fikk heldigvis en oppvekker når hybelverten min kom og sa at jeg snart måtte flytte ut fordi jeg skyldte dem 2,5 mnd husleie, og begynte å kikke etter jobb hos aetat. Også havnet jeg hos Adecco. Hadde ingen xbox eller ps eller wii eller ds på den tiden heller. Bare PC'n. Endret 4. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Akkurat nå er det greit å være sykmeldt, for mamma har høstferie, så jeg slipper å sture aleine hjemme. Men ja, jeg er i utgangspunktet gira på å komme meg tilbake på jobb så fort som mulig. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kanskje han er pensjonist i sinnet? De spiser gjerne middag før 14. Og står opp kl 04 på morgenen og venter på avisbudet. Døh... Klokka var halv 7 på kvelden når eg åt middagen min. I is not in winter wonderland... Kjenner til pensjonistmiddag før 14.00 syndromet då. Var (nesten) aleine heime i ein måned i sommar. Besta og besten budde dog i kjellaren, og skulle på død og liv vekke meg til middag... Meh... Og når eg for ein gongs skuld hadde klart å ete frukost, og var dermed mett før middagen, då vart besten snurt :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er faktisk direkte trist å være arbeidsledig. Det eneste som fikk meg opp før 12 (tidligst) var hvis jeg MÅTTE på NAV. Og det er jaggu ikke mye som dreper livslysten like mye som det å stå med luen i hånden og tigge penger fra dem uten at de føler for å gjøre jobben sin og hjelpe deg å finne en jobb. Da jeg faktisk fikk jobb var det jeg som hadde fikset det selv, noe jeg egentlig hadde antatt at ble nødvendig fra starten av. Hadde det ikke vært for bikkjen og nevøene mine hadde jeg sikkert hoppet fra nærmeste bro etter noen måneder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Siden vi snakker NAV. Etter militæret fikk jeg 6 måneder med penger av de. Så havnet jeg i et jobbintervju, og fikk ikke jobben. Så spurte jeg min far, som spurte IT-sjefen her, og vips, så ble jeg ansatt. Høhø. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg var på intervju, og fikk denne jobben her. Fuck yeah. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg blei spurt "Hei, Oda, har du lyst på jobb?" "Tja, jo, ja" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ut på tur i regnet... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lage forførerisk spilleliste i Spotify... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg