Niram Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Syns ikke det var så veldig morsomt. Jeg hadde dumpa hu. Tror ikke det er veldig mange kjærester som hadde tolerert det der fra den bedre halvdelen. Jeg hadde hvertfall ikke gjort det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor nekter PC/skjermen min å starte opp når s-video kabelen fra PC til TV står i skjermkortet? Må dra den ut og reboote uten kabelen i. Så kan jeg sette den inn igjen etter jeg har fått bilde. Veldig rart. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 oi! Tviler på at jeg hadde tålt det der... Hadde nok sendt henne på hue og rævva ut Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Det er jo ingen som ser der uansett tydeligvis. Tenkte å nevne da du skrev dette i går at for en gangs skyld er vi helt enige om noe, men da gikk det selvsagt galt igjen... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hyggelig å se at det kun er Gypsy og Therawyn i tillegg til meg her. Kun godtfolk som er innom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, kjekt at det er så lite folk at man kan føre samtaler med seg selv uten å bli avbrutt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Syns ikke det var så veldig morsomt. Jeg hadde dumpa hu. Enig. Uskyldige streker som å blåse i en vuvuzela/noe annet som lager mye lyd når man minst venter det eller noe i den duren har jeg ikke noe imot. Men det der var overhodet ikke morsomt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hyggelig å se at det kun er Gypsy og Therawyn i tillegg til meg her. Kun godtfolk som er innom. Er bare innom en snartur, er midt i flytting. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Hvorfor nekter PC/skjermen min å starte opp når s-video kabelen fra PC til TV står i skjermkortet? Må dra den ut og reboote uten kabelen i. Så kan jeg sette den inn igjen etter jeg har fått bilde. Veldig rart. Hvorfor poste det i så mange tråder ? Endret 4. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Prøver MAD-CROC energy drink for første gang. Anbefales. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har hatt fårikål og sitter nå med den siste ølen. Neste uke blir alkoholfri fram til helgen så blir faktisk siste på noen dager. Oh noes! Kven skal eg skåle med no? Anyways. Har nettopp hatt Emu til middag. Var ein smule kostbart, men jaggu var det god fugl! Hadde ei flaske Reef blonde til maten, og ei ny flaske Cascade når eg var tilbake i leiligheita. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Faen så annoying..jeg blir henta til jobb i ett-tida, også har svina i blokka mi stengt vannet frem til kl 13 så jeg får ikke dusjet før jobb. Må bare ringe skyssen min og få han til å vente 20 minutter ekstra..typisk å stenge vannet en mandag morgen til langt utpå dagen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Faen så annoying..jeg blir henta til jobb i ett-tida, også har svina i blokka mi stengt vannet frem til kl 13 så jeg får ikke dusjet før jobb. Må bare ringe skyssen min og få han til å vente 20 minutter ekstra..typisk å stenge vannet en mandag morgen til langt utpå dagen. Hvorfor har de stengt vannet ? Endret 4. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Who knows. Hang en lapp i heisen bare. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Who knows. Hang en lapp i heisen bare. Gikk det bra med samen? Huffda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Jeg gadd ikke å kutte ham ned, hvertfall. Endret 4. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Den forrige wake up pranken som var filma var rimeleg slem, men den her er nydeleg: http://www.youtube.com/watch?v=iN1pMhzP7q4 "GET UP, GET UP, TAKE THIS TV, RESCUE THE TEDDY BEAR AND GET INTO THE CLOSET!" :!: Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har hatt fårikål og sitter nå med den siste ølen. Neste uke blir alkoholfri fram til helgen så blir faktisk siste på noen dager. Oh noes! Kven skal eg skåle med no? Anyways. Har nettopp hatt Emu til middag. Var ein smule kostbart, men jaggu var det god fugl! Hadde ei flaske Reef blonde til maten, og ei ny flaske Cascade når eg var tilbake i leiligheita. Nettopp hatt middag? Var det ment som et svar til da jeg skrev det der i går kveld? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hjemme fra jobb. Sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg