Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trafikalt grunnkurs har jo ikke noe med hvem du får som kjørelærer å gjøre. Da jeg tok trafikalt grunnkurs, var det ikke noe annet enn å sitte i et rom og se på tavleundervisning i noen timer. Så var det førstehjelpskurs på slutten av kurset, og senere var det mørkekjøring. Hvor vi igjen bare satt og observerte.

"Dere ser ikke noen mann i veien der nå, ikke sant?"

"Jo"

"Nei, dere ser ikke noen mann i veien der ennå"

"Ånei, neivel, nei."

Lenke til kommentar

Reisende som skal inn til Oslo via Østfoldbanen mandag morgen må regne med store forsinkelser etter at en kjøreledning er blitt revet ned i Moss.

Det var en lastebil som kjørte på en mast på Moss stasjon.

Masten knakk og rev med seg kjøreledningen. Kjøreledningen ligger nede over alle spor og både nordre og søndre planovergang er stengt.

Kollisjonen skjedde klokken 05.30 og førte til at Moss stasjon nå er stengt. Det er uvisst hvor lang tid det vil ta å reparere kjøreledningen, men det vil nok ta mange timer, opplyser pressevakt Inge Hjertaas i Jernbaneverket til NTB.

NSB jobber nå med å sette opp busser fra Rygge og innover mot Oslo, mens lokaltogene snur ved Kambo. Passasjerer må regne med store forsinkelser og innstilte tog på Østfoldbanen mandag. (©NTB)

*Banne stygt*

Endret av b-real
Lenke til kommentar

"Dere ser ikke noen mann i veien der nå, ikke sant?"

"Jo"

"Nei, dere ser ikke noen mann i veien der ennå"

"Ånei, neivel, nei."

Når jeg hadde mørkekjøring via det kurset der, satt det to andre ungdommer i bilen. En mørkhudet og en jente. Det var bekmørkt ute, og du så ikke en dritt. Så Bilsjåføren kjører i 100 rett frem, og plutselig popper det en fotgjenger fremfor bilen. De to andre ungdommene hyler, sjåføren vrir bilen til siden (selvsagt) og stopper opp. Den mørkhudete (faen for et slitsomt ord) hoppet ut av bilen og bannet saftige gloser i 5 minutter.

Jeg lo.

Lenke til kommentar

No skal eg fortelje noko ironisk.

Jeg sitter å skriver en artikkel om mobbing, og om hvordan passiv mobbing er. Jeg skriver det at når mobbing foregår og du vet om det så bør du si ifra. Jeg har også snakket endel om internett mobbing. Helt plutselig sier en jente i klassen at hele klassen burde spamme en annen jente som akkurat har flyttet. Alle driver og skriver stygge ting til henne mens jeg bare sitter her.

Jeg er en jævla pyse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...