TheKims Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Slapp heldigvis unna trafikalt grunnkurs. Eneste jeg gjorde var å få med meg masse prøver hjem som jeg pugget fasiten på Fikk heldigvis alle spørmålene jeg hadde pugget på teoriprøven 7 feil av 35 eller var det 37 feil man kunne ha da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fikk gavekort til traffikalt grunnkurs av noboen til konf. Han jobber der, så jeg får kanskje en jeg har kjent siden jeg var liten til kjørelærer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Trafikalt grunnkurs har jo ikke noe med hvem du får som kjørelærer å gjøre. Da jeg tok trafikalt grunnkurs, var det ikke noe annet enn å sitte i et rom og se på tavleundervisning i noen timer. Så var det førstehjelpskurs på slutten av kurset, og senere var det mørkekjøring. Hvor vi igjen bare satt og observerte. "Dere ser ikke noen mann i veien der nå, ikke sant?" "Jo" "Nei, dere ser ikke noen mann i veien der ennå" "Ånei, neivel, nei." Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Reisende som skal inn til Oslo via Østfoldbanen mandag morgen må regne med store forsinkelser etter at en kjøreledning er blitt revet ned i Moss. Det var en lastebil som kjørte på en mast på Moss stasjon. Masten knakk og rev med seg kjøreledningen. Kjøreledningen ligger nede over alle spor og både nordre og søndre planovergang er stengt. Kollisjonen skjedde klokken 05.30 og førte til at Moss stasjon nå er stengt. Det er uvisst hvor lang tid det vil ta å reparere kjøreledningen, men det vil nok ta mange timer, opplyser pressevakt Inge Hjertaas i Jernbaneverket til NTB. NSB jobber nå med å sette opp busser fra Rygge og innover mot Oslo, mens lokaltogene snur ved Kambo. Passasjerer må regne med store forsinkelser og innstilte tog på Østfoldbanen mandag. (©NTB) *Banne stygt* Endret 4. oktober 2010 av b-real Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "Dere ser ikke noen mann i veien der nå, ikke sant?" "Jo" "Nei, dere ser ikke noen mann i veien der ennå" "Ånei, neivel, nei." Når jeg hadde mørkekjøring via det kurset der, satt det to andre ungdommer i bilen. En mørkhudet og en jente. Det var bekmørkt ute, og du så ikke en dritt. Så Bilsjåføren kjører i 100 rett frem, og plutselig popper det en fotgjenger fremfor bilen. De to andre ungdommene hyler, sjåføren vrir bilen til siden (selvsagt) og stopper opp. Den mørkhudete (faen for et slitsomt ord) hoppet ut av bilen og bannet saftige gloser i 5 minutter. Jeg lo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kristen musikk på hjernen. Seriously... Get...OUT! RRRRRAAAID THE TAIGER! You can see his stripes but you know he's clean Oh don't you see what I mean! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ikke all kristen musikk er dårlig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kristen musikk på hjernen. Seriously... Get...OUT! RRRRRAAAID THE TAIGER! You can see his stripes but you know he's clean Oh don't you see what I mean! Aleks da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tits, dverger som sloss og opera. Kan det bli bedre? Ingenting er bedre enn dverger som sloss. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ikke all kristen musikk er dårlig. Problemet med det er at det brenner seg inn i hjernen og forlater aldri. Foretrekker Dio jeg^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ikke all kristen musikk er dårlig. Problemet med det er at det brenner seg inn i hjernen og forlater aldri. Foretrekker Dio jeg^^ VELDIG forstålig 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Spray clothes on yourself Særdeles interessant. Spray på deg selv en topp, eller underbukse, eller hva som helst. Hadde vært interessant å teste. Endret 4. oktober 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Woop. Hvorfor er ikke dette poppis? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Fordi det har nettopp blitt ferdig-testet? Vil komme på markedet om en stund. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Da var kaffen i hånd og stumpen på kontoret. Det er mandag. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 No skal eg fortelje noko ironisk. Jeg sitter å skriver en artikkel om mobbing, og om hvordan passiv mobbing er. Jeg skriver det at når mobbing foregår og du vet om det så bør du si ifra. Jeg har også snakket endel om internett mobbing. Helt plutselig sier en jente i klassen at hele klassen burde spamme en annen jente som akkurat har flyttet. Alle driver og skriver stygge ting til henne mens jeg bare sitter her. Jeg er en jævla pyse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hva er verre enn å finne en hel mark i eplet sitt? Å bli voldtatt, få AIDS og ende opp som sprøytenarkoman. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-nyItBaKDtQ Er det mulig å være slemmere mot kjæresten sin? :!: Kan vel kanskje diskuteres om den er litt avtalt på forhånd, med morsomt var det uansett.. Endret 4. oktober 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Syns ikke det var så veldig morsomt. Jeg hadde dumpa hu. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Tror jeg skulle tålt det om for eksempel Petter hadde gjort det mot meg. Litt sur i starten, men hadde sett humoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg