Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis de VIL at jeg skal få dem så er det jo best å la meg melde flytting slik at de kommer rett sted da.

nope, de sender de til feil adresse, så engang, 1år senere får du en bunke med utgåtte regninger og inkasso-regninger :D

Jeg har nok av inkasso fra før, men har ikke pådratt meg noe på lenge nå. Bestiller ikke lenger noe jeg ikke kan betale for f.eks. :p

Så ser ikke faren for at jeg får noe overraskende regninger om et år.

Lenke til kommentar

Dette innhaldet er for tida utilgjengeleg

Sida du søkjer etter, kan ikkje synast akkurat no. Kan henda den er midlertidig utilgjengeleg, linken du klikka på kan ha gått ut på dato, eller så har du kanskje ikkje tilgjenge til denne sida.

Det virka ikke :(

:8

Det er en diskusjon på profilbilde mitt. :p

Lenke til kommentar

Har hatt fårikål og sitter nå med den siste ølen. Neste uke blir alkoholfri fram til helgen så blir faktisk siste på noen dager.

Har selvfølgelig hatt problemer med å komme inn på forumet igjen og begynner å bli så lei av å legge igjen beskjed om det i trackeren uten at noe skjer at jeg har lyst til å ødelegge noe!!! :realmad::realmad::realmad:

Melis? Nå nei, her gjelder smør, brunost, hvitost, rømme og bringebærsyltetøy.

Da er vist vafler enda en ting vi ikke blir enig om. ;)

Lenke til kommentar

Har selvfølgelig hatt problemer med å komme inn på forumet igjen og begynner å bli så lei av å legge igjen beskjed om det i trackeren uten at noe skjer at jeg har lyst til å ødelegge noe!!! :realmad::realmad::realmad:

Var ny feil denne gangen da. Lagt inn ny sak i trackeren i stad.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...