Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En blanding. Vi er kollektivt kosesjuke.

Kollektiv kosesjuke er bra i eit kaldt samfunn. Eg har fått full fyr i omnen her i heimen. Og vin. Herregud så greit.

Har faktisk enda ikke brukt noe varme her.

Må være godt isolert eller no

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Jeg vil ha det dere går på :)

Trodde du fikk noe av det samme som jeg gikk på jeg. ;p

Ja fikk min dose igjen på fredag :)

Men søster har konfiskert halvparten så jeg ikke skal spise det som drops, slemme søster :mad:

Er det ikke litt stusselig å måtte bli passet på av søstra si, som om man var lillebror på 5 år med adferdsproblemer? Just asking.

Lenke til kommentar

Men søster har konfiskert halvparten så jeg ikke skal spise det som drops, slemme søster :mad:

Er det ikke litt stusselig å måtte bli passet på av søstra si, som om man var lillebror på 5 år med adferdsproblemer? Just asking.

Jeg er jo 5 år med adferdsproblemer :D Er litt lettvindt å ta de visst man bare er litt urolig, bedre å spare til man virkelig trenger de. Har faktisk begrenset bruken drastisk i det siste, tar kun når jeg må.

Lenke til kommentar

Faktisk så vil jeg si det er voksent av han å la henne gjøre det slik. Han innser sine egne begrensninger. Det er ikke alle som gjør det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...