Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ikke glem pannekakene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bacon og pannekaker. Og muligens kake i blant. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En blanding. Vi er kollektivt kosesjuke. Kollektiv kosesjuke er bra i eit kaldt samfunn. Eg har fått full fyr i omnen her i heimen. Og vin. Herregud så greit. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) En blanding. Vi er kollektivt kosesjuke. Kollektiv kosesjuke er bra i eit kaldt samfunn. Eg har fått full fyr i omnen her i heimen. Og vin. Herregud så greit. Har faktisk enda ikke brukt noe varme her. Må være godt isolert eller no Endret 3. oktober 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Rart korleis det er med eit gamalt hus på vindfylde Jæren. Pip overalt i huset. Heldigvis har eg ei veke ferie frå skulen snart, då skal eg gå agurk med Glava og skumpistol her. Eg har i det minste gratis ved... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vil ha det dere går på Trodde du fikk noe av det samme som jeg gikk på jeg. ;p Ja fikk min dose igjen på fredag Men søster har konfiskert halvparten så jeg ikke skal spise det som drops, slemme søster Er det ikke litt stusselig å måtte bli passet på av søstra si, som om man var lillebror på 5 år med adferdsproblemer? Just asking. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hjemme igjen fra Molde, fytti 116 mil er langt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 True. True. Jeg er forøvrig meget røyksjuk. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vil ha det dere går på Trodde du fikk noe av det samme som jeg gikk på jeg. ;p Ja fikk min dose igjen på fredag Men søster har konfiskert halvparten så jeg ikke skal spise det som drops, slemme søster Er det ikke litt stusselig å måtte bli passet på av søstra si, som om man var lillebror på 5 år med adferdsproblemer? Just asking. Jeg er jo 5 år med adferdsproblemer Er litt lettvindt å ta de visst man bare er litt urolig, bedre å spare til man virkelig trenger de. Har faktisk begrenset bruken drastisk i det siste, tar kun når jeg må. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jaha, du har vel en lekekamerat eller to som setter pris på det, tenker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg vil ha det dere går på Trodde du fikk noe av det samme som jeg gikk på jeg. ;p Ja fikk min dose igjen på fredag Men søster har konfiskert halvparten så jeg ikke skal spise det som drops, slemme søster Er det ikke litt stusselig å måtte bli passet på av søstra si, som om man var lillebror på 5 år med adferdsproblemer? Just asking. Faktisk så vil jeg si det er voksent av han å la henne gjøre det slik. Han innser sine egne begrensninger. Det er ikke alle som gjør det. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lars viser nok en gang sin visdom. Det er slitsomt å være så smart av og til, så vi bruker det bare når vi må. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Av og til blir jeg liksom ekstra glad i mamma. Som når hun finner ut at det er helt i orden å skippe middag og heller lage vafler. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Av og til blir jeg liksom ekstra glad i mamma. Som når hun finner ut at det er helt i orden å skippe middag og heller lage vafler. Med melis på? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Melis på vaflenne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Melis på vaflenne Det må se ut som om noen har sperma på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg