After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Erter er jævlig uansett! 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja! Ned med alle grønnsaker! Ja til cola og is! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Forslag til oppfinnsam bruk av baconost? Går det an å bruke på smørbrød? Toast? Suppe? Fiskegrateng? Kom med forslag. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 ostebaguett + salami + baconost = win Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Erter er jævlig uansett! Er ikke spesielt glad i erter, men spiser det om jeg får det servert. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja! Ned med alle grønnsaker! Ja til cola og is! Og poenget ditt er? Liker mange grønnskaer jeg. Elsker bla. wok enten det er med kjøtt eller med kylling, men erter synes jeg er helt jævlig! Mye frukt jeg liker og. Er forøvrig ingen stor fan av is. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Forslag til oppfinnsam bruk av baconost? Går det an å bruke på smørbrød? Toast? Suppe? Fiskegrateng? Kom med forslag. Bruk det i omelett. Hell rørte egg med pepper, salt og en skvett melk eller vann i pannen og sprøyt ut en halv tube over. Vent til det er nesten helt størknet og brett omeletten i to så du får en halvmåne so to speak. Da blir baconosten et utmerket fyll. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Noen som har peiling på hvordan reaklmasjonsrett eller tilsvarende for defekte laptoper fungerer hos netshop? Om så, hjelp meg gjerne. Melding fra moderator: Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. Endret 3. oktober 2010 av Hårek Fjernet link Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Så du er flink nok til å motstride en av de ytterst få reglene her i forumkaféen Førsteposten er ganske kort, og det er TRE regler: Brukerregler for Forumkaféen:* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Endret 3. oktober 2010 av Zoro Sama 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Erter i pannekaker? Hvordan kom du på å prøve det? Er jo Sjur det er snakk om da. Han har vel prøvd alt som prøves kan, så lenge det ikke kommer fra sjøen da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har faktisk prøvd å spise muffins lagd av egg fylt med erter og gulrotbiter..det var NASTY. Var visst en tysk spesialitet. Fikk servert det i Tyskland. De spiste det som det var det vanligste i verden liksom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er bare 3 ting jeg vet om som jeg absolutt ikke får ned. Bløtdyr, fiskeboller og grøt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En kort sykkeltur til butikken og kjøpe en boks cola kan gjøre underverker for pysken. Blodsirkulasjonen igang, ikke rastløs og COLA! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har faktisk prøvd å spise muffins lagd av egg fylt med erter og gulrotbiter..det var NASTY. Var visst en tysk spesialitet. Fikk servert det i Tyskland. De spiste det som det var det vanligste i verden liksom. Jeg har bodd i Tyskland en stund, og har ikke engang hørt om det. Hvor i Tyskland var du da? Høres ikke ut som om noe jeg ville spist ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Eh, tror han mente det som to forskjellige retter. Fleskepannekaker, og erter, kjøtt og flesk. Becca-fe har rett igjen. ^^ Dessuten er erter nammenam! Forslag til oppfinnsam bruk av baconost? Går det an å bruke på smørbrød? Toast? Suppe? Fiskegrateng? Kom med forslag. På vafler, på pannekaker, på ostesmørbrød, på kjeks, til å maule, effektivt dagen derpå og gjør seg godt på grove knekkebrød som du så kjører i mikroen / ovnen. For øvrig elsker jeg grøt. ^^ Og fiskeboller går mot alle odds ned, så lenge de er dynket i en kraftig karrisaus sammen med poteter og gratinert med ost. Nå fikk jeg sinnssykt lyst på omelette norvegienne. Lurer på om jeg klarer å lage det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så du er flink nok til å motstride en av de ytterst få reglene her i forumkaféen Sue me Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Pass deg nå, før dnfk blir forumets anarki Du er søt Nyhus. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Du er søt Nyhus. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 For you, I would even break the law. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Dere er alle søte. Noen mer enn andre. Ikke tolk den andre setningen mot deg, nyhus. Den var rettet mot noen andre. Edit: Søren. Det blir feil å si det sånn også. Da høres det ut som jeg mener du IKKE var søt. Det var ikke det jeg mente heller. Gir opp jeg. Endret 3. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg