Laughing Madcap Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Bruk også ekstra smørr, og tøm fettet ifra det stekte baconet ned i røra. Da blir du mett på 1/2 pannekake, så kan du spare alle sammen og ha mat for 1uke. Sebbes lifehack Endret 3. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Evt. så tar du pandecagen. Legger på noen striper bacon, fyrer løs med blåbærsyltetøy oppå der og sukker oppå der igjen, så ruller du det sammen og spiser deg god og mett. Glimti. Jeg har most venstre pekefinger mellom låsen i en tykk ytterdør av tre og dørkarmen. Jeg har en fubar finger nå. Den grodde sammen merkelig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ekstra smør/fett er et must altid når jeg lager mat, egg og bæiken f.eks så har jeg altid masse smør i panna som jeg heller over eggene når det er på tallerken det gir masse ekstra smak. Ikke glemm ost på egga Endret 3. oktober 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det stemmer det. Eller helst skal man bruke lettsaltet sideflesk for å unngå røyksmaken fra baconet. Bacon er mer eller mindre røyket salt sideflesk. At ikke du går og kjøper deg noe bacon og lager fleskepannekaker til uka siden det er så lenge siden? Bacon er billig der nede er det ikke? Pannekaker er jo i utgangspunktet søte så hvordan går det ann å få det noe godt med flesk til? For min del høres det ut som erter, kjøtt og flesk - med andre ord noe jeg ALDRI vil prøve! Pannekaker og bacon er noe av det beste jeg vet. Du går virkelig glipp av noe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Snakk om noe annet. Jeg er sulten og har bare fiskegrateng. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Uff, nei. Det hadde blitt for mye for min smak. Prøver alltid å bruke så lite fett som mulig, hater særdeles fettete mat. Coa: Fiskegrateng, sier du? Lyst å invitere meg på middag? Endret 3. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lurer på hvem av oss som først får hjerteinfarkt? Er jo kun usunn mat og drikke på oss. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Pannekaker med blåbær, sukker og bacon er win. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Lars: Har du sett Boardwalk Empire? Virker utrolig lovende. Tror jeg skal sette på første episode nå. Endret 3. oktober 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fuck hjerteinnfarkt, så lenge maten smaker er det bare og leve livet ! 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 når vi først snakker om bacon, usunt og alle andre gudomligheter innene mat, i want to try this: bacon explosion Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lars: Har du sett Boardwalk Empire? Virker utrolig lovende. Tror jeg skal sette på første episode nå. Har sett det som har kommet og jeg gir den foreløpig 10/10 på piloten og 8,5/10 på andre episode.Med andre ord meget lovende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Lars: Har du sett Boardwalk Empire? Virker utrolig lovende. Tror jeg skal sette på første episode nå. Har sett det som har kommet og jeg gir den foreløpig 10/10 på piloten og 8,5/10 på andre episode.Med andre ord meget lovende. Goodie. Da gleder man seg. Må bare få ordna noe snacks. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 We all live in our yellow submarine, Yellow submarine, yellow submarine We all live in our yellow submarine, Yellow submarine, yellow submarine Glimti. Jeg har most venstre pekefinger mellom låsen i en tykk ytterdør av tre og dørkarmen. Jeg har en fubar finger nå. Den grodde sammen merkelig. Den jeg tok i skyvedøren har aldri blitt helt bra. De andre klarte seg fint. Begynner å bli noen år siden og legen sa det gikk bra pga. at barnefingre er myke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 We all live in our yellow submarine, Yellow submarine, yellow submarine We all live in our yellow submarine, Yellow submarine, yellow submarine Vi bor alle i en jævla kombibilJævla kombibil, jævla kombibil, Vi bor alle i en jævla kombibil Jævla kombibil, jævla kombibil, 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kom nettopp over Bon Jovi som sang Mrs. Robinson på facebook. Men han utelot hele det første verset og gikk rett på refrenget. Ble litt pussig... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det stemmer det. Eller helst skal man bruke lettsaltet sideflesk for å unngå røyksmaken fra baconet. Bacon er mer eller mindre røyket salt sideflesk. At ikke du går og kjøper deg noe bacon og lager fleskepannekaker til uka siden det er så lenge siden? Bacon er billig der nede er det ikke? Pannekaker er jo i utgangspunktet søte så hvordan går det ann å få det noe godt med flesk til? For min del høres det ut som erter, kjøtt og flesk - med andre ord noe jeg ALDRI vil prøve! Pannekaker og bacon er noe av det beste jeg vet. Du går virkelig glipp av noe. Prøv. Det er awesome. Både pandecager med bacon og erter, kjøtt og flesk. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Erter i pannekaker? Hvordan kom du på å prøve det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Eh, tror han mente det som to forskjellige retter. Fleskepannekaker, og erter, kjøtt og flesk. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Erter i pannekaker? Hvordan kom du på å prøve det? var vel noen som ERTet han da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg