Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt. så tar du pandecagen.

Legger på noen striper bacon, fyrer løs med blåbærsyltetøy oppå der og sukker oppå der igjen, så ruller du det sammen og spiser deg god og mett.

Glimti. Jeg har most venstre pekefinger mellom låsen i en tykk ytterdør av tre og dørkarmen.

Jeg har en fubar finger nå. Den grodde sammen merkelig. :p

Lenke til kommentar

Det stemmer det. Eller helst skal man bruke lettsaltet sideflesk for å unngå røyksmaken fra baconet. Bacon er mer eller mindre røyket salt sideflesk. At ikke du går og kjøper deg noe bacon og lager fleskepannekaker til uka siden det er så lenge siden? Bacon er billig der nede er det ikke?

Pannekaker er jo i utgangspunktet søte så hvordan går det ann å få det noe godt med flesk til? For min del høres det ut som erter, kjøtt og flesk - med andre ord noe jeg ALDRI vil prøve!

Pannekaker og bacon er noe av det beste jeg vet. Du går virkelig glipp av noe.

Lenke til kommentar

Uff, nei. Det hadde blitt for mye for min smak. Prøver alltid å bruke så lite fett som mulig, hater særdeles fettete mat. :p

Coa: Fiskegrateng, sier du? Lyst å invitere meg på middag? :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Lars: Har du sett Boardwalk Empire? Virker utrolig lovende. Tror jeg skal sette på første episode nå.

Har sett det som har kommet og jeg gir den foreløpig 10/10 på piloten og 8,5/10 på andre episode.

Med andre ord meget lovende.

Goodie. Da gleder man seg. Må bare få ordna noe snacks. :)

Lenke til kommentar

We all live in our yellow submarine,

Yellow submarine, yellow submarine

Glimti. Jeg har most venstre pekefinger mellom låsen i en tykk ytterdør av tre og dørkarmen.

Jeg har en fubar finger nå. Den grodde sammen merkelig. :p

Den jeg tok i skyvedøren har aldri blitt helt bra. De andre klarte seg fint. Begynner å bli noen år siden og legen sa det gikk bra pga. at barnefingre er myke.

Lenke til kommentar

Vi bor alle i en jævla kombibil

Jævla kombibil, jævla kombibil,

Vi bor alle i en jævla kombibil

Jævla kombibil, jævla kombibil,

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer det. Eller helst skal man bruke lettsaltet sideflesk for å unngå røyksmaken fra baconet. Bacon er mer eller mindre røyket salt sideflesk. At ikke du går og kjøper deg noe bacon og lager fleskepannekaker til uka siden det er så lenge siden? Bacon er billig der nede er det ikke?

Pannekaker er jo i utgangspunktet søte så hvordan går det ann å få det noe godt med flesk til? For min del høres det ut som erter, kjøtt og flesk - med andre ord noe jeg ALDRI vil prøve!

Pannekaker og bacon er noe av det beste jeg vet. Du går virkelig glipp av noe.

Prøv. Det er awesome.

Både pandecager med bacon og erter, kjøtt og flesk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...