Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pannekake med skinke og ost er fantastisk.

Pannekake med potet, bacon, sukker, blåbærsyltetøy og chilibønner = orgasme i munnen! =D

Tror ikke det var ost i den jeg prøvde, bare skinke. Var uansett nydelig. Men kan i forsetille meg at potet kan passe til pannekaker. Ikke chili heller da pannekaker i utgangspunktet er noe søtt.

Ah. Potet og pannekaker er en utmerket kombinasjon.

Har den etter mamma, som er oppvokst med pannekaker med plukkfisk, potet og bacon på sine.

Mens hos pappa gikk det i sukker, bacon og blåbærsyltetøy.

Så jeg tok og blanda deres skikker og la til chilibønner (evt. tomatbønner), og det ble bare helt perfekt! :D

Lenke til kommentar

Nokon som føler for å ta ein skål? Følte for å ta meg ein god pint i dag og.

Den Cascaden er verkeleg gudd. Søt og god, og i motsetning til Tooheys, så gir den null skallebank.

Anyways: SKÅl! :D

SKÅL! :new_woot:

Har hatt noen tuborg, men nå skal jeg ned til byen for det er burgertid. :D

Lenke til kommentar

Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. :wee: Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet.

Litt som når datasmurf(?) proklamerte at han snart kom tilbake. Han måttte bare en tur med søstra til legevakta etter et uhell med kjøkkenmaskina.

Altså...rir mannen på kvinnen? Det må isåfall være med en strap-on oppi rompa da?

Det er ett alternativ. Det går på andre måter også. Hun ligger på rygg med beina samlet og han fører penis inn i vagina for så å sette seg med ett ben på hver side av lårene hennes.

Var meg ja.

Da Tornerose hadde kjørt handen inn i mixmasteren.

Slapp heldigvis legevakta da, men jeg var meget redd der en stund.

Og selvfølgelig måtte jeg alarmere dere (samt kidsa jeg preika med på IRC) om det før jeg gjorde noe med det. :p

Lenke til kommentar

Ah. Potet og pannekaker er en utmerket kombinasjon.

Har den etter mamma, som er oppvokst med pannekaker med plukkfisk, potet og bacon på sine.

Mens hos pappa gikk det i sukker, bacon og blåbærsyltetøy.

Så jeg tok og blanda deres skikker og la til chilibønner (evt. tomatbønner), og det ble bare helt perfekt! :D

Er den søte varrianten jeg også har vokst opp med, men da var det syltetøy, sukker eller sirup. Eneste gang jeg har smakt noe alkternativt var i Nederland og da var det som sagt med skinke. Hadde en posjon med sånne små dessertpannekaker der og med melis og noe gul krem. Var nydelig. :D

Lenke til kommentar

Og selvfølgelig måtte jeg alarmere dere (samt kidsa jeg preika med på IRC) om det før jeg gjorde noe med det. :p

Det handler om prioriteringer, ikke sant. Det viktigste først. :p

Godt det var Tornerose. Da har jeg noe å mobbe henne for neste gang hun er innom.

Lenke til kommentar

Ja sikker på at hun er 18:P kjent henne i mange år. det her var det verste jeg har vært borti ass. Jeg tåler jo ikke å se blod heller:P svima av sånn 4-5 ganger i prossesen med å dusje å rive av laken og dynetrekk og vaske gulv og dass og bad.

Lenke til kommentar

Jeg har pleid å lage både søte og grove. Alt etter som hva jeg føler for.

Og jeg har også prøvd mye annet på pannekakene.

Sukker og kanel på desertpannekaker, vanlig sirup, lønnesirup, syltetøy, krem, nugatti, karamell- og sjokoladetopping, smelta hvit- og brunost osv.

Har fortsatt ikke funnet noe som ikke har smakt fantastisk. ^^

Det handler om prioriteringer, ikke sant. Det viktigste først. :p

Godt det var Tornerose. Da har jeg noe å mobbe henne for neste gang hun er innom.

Ja, ikke sant? :D

Lenke til kommentar

Var meg ja.

Hvorfor var du redd? Hadde det gått galt med hånden hennes hadde du jo sikkert sluppet flere episoder med øks. :D Virker vanskelig å løpe rundt samt hogge på dører med en hånd. ;) :!:

Lenke til kommentar

Fleskepannekaker er jo nam. :wee: Mamma pleide å lage det av og til da jeg var mindre. Men har ikke spist det på evigheter nå.

Med flesk? :yucky: Hvordan kan det ha vært godt?

Fleskepannekaker - pannekaker med en eller annen type bacon. Tror jeg, da. Som sagt, er lenge siden jeg har spist det.

Lenke til kommentar

Var meg ja.

Hvorfor var du redd? Hadde det gått galt med hånden hennes hadde du jo sikkert sluppet flere episoder med øks. :D Virker vanskelig å løpe rundt samt hogge på dører med en hånd. ;) :!:

Sant, men likevel. Jeg føler et visst ansvar ovenfor henne siden det bare var vi to som var hjemme og jeg er størst og skal liksom passe på henne.

Lenke til kommentar

Fleskepannekaker er jo nam. :wee: Mamma pleide å lage det av og til da jeg var mindre. Men har ikke spist det på evigheter nå.

Med flesk? :yucky: Hvordan kan det ha vært godt?

Fleskepannekaker - pannekaker med en eller annen type bacon. Tror jeg, da. Som sagt, er lenge siden jeg har spist det.

Det stemmer det. Eller helst skal man bruke lettsaltet sideflesk for å unngå røyksmaken fra baconet. Bacon er mer eller mindre røyket salt sideflesk. At ikke du går og kjøper deg noe bacon og lager fleskepannekaker til uka siden det er så lenge siden? Bacon er billig der nede er det ikke?
Lenke til kommentar

Frister virkelig å ta en cowboy strekk på sofaen, men kjenner jeg meg rett sover jeg sikkert helt til alle andre legger seg. Er på tide å prøve å komme i rett døgn rytme. Visst jeg klarer å holde meg i 3 timer til så skal jeg prøve meg på en 12 timers lur, det må man da klare.

Lenke til kommentar

Sant, men likevel. Jeg føler et visst ansvar ovenfor henne siden det bare var vi to som var hjemme og jeg er størst og skal liksom passe på henne.

Forstår det. Dog har jeg ingen mindre søsken og har aldri vært barnevakt for noen så vet ikke helt hvordan annsvarsfølelsen kjennes. men husker at du skrev om det når jeg tenker etter. Når var det? Selv har jeg klart å få en finger inn i en skyvedør og resten av fingrene klemt mellom en bildør og biltaket. Ikke på samme tid da.

Det stemmer det. Eller helst skal man bruke lettsaltet sideflesk for å unngå røyksmaken fra baconet. Bacon er mer eller mindre røyket salt sideflesk. At ikke du går og kjøper deg noe bacon og lager fleskepannekaker til uka siden det er så lenge siden? Bacon er billig der nede er det ikke?

Pannekaker er jo i utgangspunktet søte så hvordan går det ann å få det noe godt med flesk til? For min del høres det ut som erter, kjøtt og flesk - med andre ord noe jeg ALDRI vil prøve!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...