Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Spaghettipizza er ikke så ille. Faktisk ganske godt. En av pizzasjappene her selger det. De selger også pizza med potet, men den har jeg ikke prøvd enda. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Prøver fortvilt å finne noen som selger annet en junkfood som itilegg kan levere. Kinaexpessen har så småeporsoner at slipper man en fis så er man like sulten. Har masse godsaker i frysern, men følte ikke for koppvask i dag. Nå har jeg vasket 4 maskiner med klær, støvsugd og vasket gulv så jeg synes det holder med vasking for i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tror vi må pensjonere mikrobølgeovnen vår. Jeg skulle lage ostesmørbrød (gadd ikke vente i 10 minutt på å få de i ovnen) og de eksploderte vegg-i-mellom og jeg måtte skrape de av veggene og taket. o_O Sambo skulle varme en tortilla der, og den blåste seg opp som en ballong. Oh well. Maten smakte godt og jeg har te, så da er ettermiddagen sikret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sambo? OIF er ut av Orkla, vaage. Da er det på tide å trekke på seg den gule skjorten igjen. Du och jag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sambo høres ut som et navn fra en gammel, smårasistisk barnesang, typen "negergutten Sambo i hottentott-land" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Daniel, jeg kan ikke returnere. Det vet du. Jeg vil skape traumer for Eskil og hele Skaun. Samt sannsynligvis bli sendt i dusjen fra starten av for å ha sklitakla dommeren bakfra elns. Bytex, ja, det er hele meningen med å kalle ham det. Særlig siden han er like bleik som meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Spaghettipizza er ikke så ille. Faktisk ganske godt. En av pizzasjappene her selger det. De selger også pizza med potet, men den har jeg ikke prøvd enda. Synes nå spaghetti er en rett som kun passer sammen med saus, kjøttsaus og ost. (Har en rest stående i kjøleskapet som skulle vært tatt i dag, men jeg er bedt på middag så da blir det i morgen. Det tåler jo å stå noen dager). Pizza med potet kan jeg aldri forestille meg. På en annen side prøvde jeg pannekake med skinke sist jeg var i Nederland og det var kjempegodt så man kan jo få en uventet opplevelse av ting man egentlig ikke tror passer sammen. Da jeg først hørte om wokpizza kunne jeg ikke få meg til å tro at det var godt, men da jeg prøvde var det nydelig. Måtte iallefall tilbake to ganger for å få den igjen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det tror jeg vi alle gjør. :!: Tja... at jeg har et kjedelig kosthold er ikke akkurat noen hemmelighet. Om det i det hele tatt kan kalles kosthold, da. Spiser jo nesten ikke noe for tiden. Men tror jeg er enig med Glimti - spaghettipizza er ikke noe jeg ville prøvd med det første. :!: Iallefall noen som deler en av mine meninger! Har ikke det mest interessange mostholdet selv for tiden, men nå skal jeg skjerpe det ettersom det er ny måned og ny helg. Spise litt mer regelmessig og varriert. Bli med da vel. Mye enklere å endre dårlige vaner som feks. dårlige spisevaner når noen er med på prosjektet. Men ingen juksing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Daniel, jeg kan ikke returnere. Det vet du. Jeg vil skape traumer for Eskil og hele Skaun. Samt sannsynligvis bli sendt i dusjen fra starten av for å ha sklitakla dommeren bakfra elns. Bytex, ja, det er hele meningen med å kalle ham det. Særlig siden han er like bleik som meg. Har jo allerede anskaffet skjorte til deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Prøver fortvilt å finne noen som selger annet en junkfood som itilegg kan levere. Kinaexpessen har så småeporsoner at slipper man en fis så er man like sulten. Har masse godsaker i frysern, men følte ikke for koppvask i dag. Nå har jeg vasket 4 maskiner med klær, støvsugd og vasket gulv så jeg synes det holder med vasking for i dag. Bor ikke du i Oslo? Er jo en kebab sjappe rund hvert hjørne. Burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Spaghettipizza er ikke så ille. Faktisk ganske godt. En av pizzasjappene her selger det. De selger også pizza med potet, men den har jeg ikke prøvd enda. Synes nå spaghetti er en rett som kun passer sammen med saus, kjøttsaus og ost. (Har en rest stående i kjøleskapet som skulle vært tatt i dag, men jeg er bedt på middag så da blir det i morgen. Det tåler jo å stå noen dager). Pizza med potet kan jeg aldri forestille meg. På en annen side prøvde jeg pannekake med skinke sist jeg var i Nederland og det var kjempegodt så man kan jo få en uventet opplevelse av ting man egentlig ikke tror passer sammen. Da jeg først hørte om wokpizza kunne jeg ikke få meg til å tro at det var godt, men da jeg prøvde var det nydelig. Måtte iallefall tilbake to ganger for å få den igjen. Pannekake med skinke og ost er fantastisk. Pannekake med potet, bacon, sukker, blåbærsyltetøy og chilibønner = orgasme i munnen! =D Daniel, du får spikre den opp på veggen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Sannsynligvis har han sovna nå, siden han stoppa å gi lyd fra seg. jepp, klokka var jo så mye:P Jenta sov over og har det bra men har vondt i musa. Men jeg har aldri sett så mye blod før, kan det bare ha vært mensen hun fikk? for det var seriøst så utrolig mye blod over alt på rommet og badet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Pannekake med skinke og ost er fantastisk. Pannekake med potet, bacon, sukker, blåbærsyltetøy og chilibønner = orgasme i munnen! =D Tror ikke det var ost i den jeg prøvde, bare skinke. Var uansett nydelig. Men kan i forsetille meg at potet kan passe til pannekaker. Ikke chili heller da pannekaker i utgangspunktet er noe søtt. Endret 3. oktober 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fleskepannekaker er jo nam. Mamma pleide å lage det av og til da jeg var mindre. Men har ikke spist det på evigheter nå. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Sannsynligvis har han sovna nå, siden han stoppa å gi lyd fra seg. jepp, klokka var jo så mye:P Jenta sov over og har det bra men har vondt i musa. Men jeg har aldri sett så mye blod før, kan det bare ha vært mensen hun fikk? for det var seriøst så utrolig mye blod over alt på rommet og badet. Sikker på at hun var 18 år? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Sannsynligvis har han sovna nå, siden han stoppa å gi lyd fra seg. jepp, klokka var jo så mye:P Jenta sov over og har det bra men har vondt i musa. Men jeg har aldri sett så mye blod før, kan det bare ha vært mensen hun fikk? for det var seriøst så utrolig mye blod over alt på rommet og badet. Trodde ikke du var brannmann og. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Nokon som føler for å ta ein skål? Følte for å ta meg ein god pint i dag og. Den Cascaden er verkeleg gudd. Søt og god, og i motsetning til Tooheys, så gir den null skallebank. Anyways: SKÅl! Endret 3. oktober 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Sannsynligvis har han sovna nå, siden han stoppa å gi lyd fra seg. jepp, klokka var jo så mye:P Jenta sov over og har det bra men har vondt i musa. Men jeg har aldri sett så mye blod før, kan det bare ha vært mensen hun fikk? for det var seriøst så utrolig mye blod over alt på rommet og badet. Jeg fikk meg hverfall en god latter av deg Da veit vi at Nstin skriver som en fjortizz i beruset tilstand når han er litt nervøs Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Prøver fortvilt å finne noen som selger annet en junkfood som itilegg kan levere. Kinaexpessen har så småeporsoner at slipper man en fis så er man like sulten. Har masse godsaker i frysern, men følte ikke for koppvask i dag. Nå har jeg vasket 4 maskiner med klær, støvsugd og vasket gulv så jeg synes det holder med vasking for i dag. Bor ikke du i Oslo? Er jo en kebab sjappe rund hvert hjørne. Burde ikke være noe problem. Ble kebab tallerken på meg. Her prøver man å spise sunt, men så finnes det ikke noen som kan levere. Fant noe pakistansk mat, men det kom på nesten 400kr inkl levering Var ganske god kebab på mix kiosken her, nesten litt sjokkert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Litt som når datasmurf(?) proklamerte at han snart kom tilbake. Han måttte bare en tur med søstra til legevakta etter et uhell med kjøkkenmaskina. Altså...rir mannen på kvinnen? Det må isåfall være med en strap-on oppi rompa da? Det er ett alternativ. Det går på andre måter også. Hun ligger på rygg med beina samlet og han fører penis inn i vagina for så å sette seg med ett ben på hver side av lårene hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg