After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Huuuuuuuuuheeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii Huffameg. Ser ut som om noen har hatt en travel natt ja... bra at vi har noen som klarer å holde hodet kaldt i en krisesituasjon på forumet. Kan noen forklare meg hvorfor jeg drømte at jeg lagde pizza med spaghetti? Altså, stekte pizzaen, la den på en tallerken og helte kokt spaghetti oppå. Eh... ok. Kom til drømmetråden så skal jeg prøve å annalysere detaljene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Travel natt, ja. Satt hos en kompis og spilte Guitar Hero Warriors of Rock i 5 timer, så spilte vi South Park tower defense en stund, så dro jeg hjem og kikka på TV og spilte Wii før jeg la meg. Hardt liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Høstferie Skal ta trafikkalt grunnkurs i morgen og på tirsdag. Tok trafikkalt grunnkurs for ca en måned si.. Men får ikke ta mørkekjørings demo før 6. januar... Og jeg får ikke høstferie før om en uke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Høstferie har ikke jeg hørt om siden 1996. Annet enn når svina av noen sjefer tar seg fri ei uke fordi "ungene har fri fra skolen". Bastards. Har aldri skjønt prinsippet med å gi skoleunger ei uke fri når ingen andre har fri, rett etter skolestart..hva er poenget? La ungene sitte ei uke inne og spille xbox ei uke? Endret 3. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gaming er ikke usunt så lenge man har en normal livsstil og god regulert kost True shit Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hva skjedde med Nstin? Drukna han i mensen-blodet til småripsen hans? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nei, men jeg bare fatter ikke hvorfor denne høstferien eksisterer. Ungene har jo nettopp begynt på skolen, hva skal de ha en uke ferie for? Når ingen andre har ferie resulterer bare det i masse unger som sitter hjemme hele dagen mens foreldrene er på jobb. Eller så må foreldrene ta seg fri for å være hjemme med ungene. Det er jo fullstendig meningsløst. På høsten er det bare drittvær og regn ute også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Oppfinneren av Harley Davidson MCen kom til himmelen å snakket med Gud. Er det ikke du som har oppfunnet kvinnen? Jo svarte Gud. Du må innrømme at du har laget noen konstruksjonsfeil: 1. for tung foran 2.bråker på tomgang 3.bakenden slenger. 4. eksosen sitter for tett inntil innsuget. Det er mye mulig at det er noen feil svarte Gud. Men s...tatistikkene viser at det er mange flere som rir på min oppfinnelse enn din. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Altså...rir mannen på kvinnen? Det må isåfall være med en strap-on oppi rompa da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gaming er ikke usunt så lenge man har en normal livsstil og god regulert kost True shit Er på gamer diet. Går bare i Cola, Red Bull, Giffler og Hockeypulver når jeg skal game. Nei, men jeg bare fatter ikke hvorfor denne høstferien eksisterer. Ungene har jo nettopp begynt på skolen, hva skal de ha en uke ferie for? Når ingen andre har ferie resulterer bare det i masse unger som sitter hjemme hele dagen mens foreldrene er på jobb. Eller så må foreldrene ta seg fri for å være hjemme med ungene. Det er jo fullstendig meningsløst. På høsten er det bare drittvær og regn ute også. Jeg klager ikke. Mere nerdetid sier jeg ikke neitakk til. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Huffameg. Ser ut som om noen har hatt en travel natt ja... bra at vi har noen som klarer å holde hodet kaldt i en krisesituasjon på forumet. Kan noen forklare meg hvorfor jeg drømte at jeg lagde pizza med spaghetti? Altså, stekte pizzaen, la den på en tallerken og helte kokt spaghetti oppå. Eh... ok. Jeg venter i spenning på at han skal logge på og oppdatere oss. Kanskje det er kjempegodt? Eller at underbevisstheten din synes du har et kjedelig kosthold? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så pizza med spaggeti på utvider kostholdet? Har prøvd wokpizza og det var kjempe godt, men spagettipizza hadde jeg vært litt mer skeptisk til. :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kebabpizza er relativt godt. Spiste det forrige helg Pizzabunn med kebabfyll. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Den jeg snakker om var med kjøtt og wokgrønnsaker på. Var veldig god og veldig mettende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg sitter også i spenning og venter på får Forum-kjekkas Nstin eller hva han heter skal oppdatere oss på blodsølet. Bare vi slipper å lese om det i avisene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 "Kjent hebefil funnet druknet i mensenblod" Huff og huff. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hadde ikke et dødsfall under sex vært noe å lese om da? Litt avveksling fra alle andre nyheter om Obama, israelske bosettninger og FN-hjelp til Kongo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som har lyst å gi meg masse penger? Du får lov, altså. Helt gratis. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) slenger meg på den! kan sende så lite som 5 kroner! Helt gratis! nesten Endret 3. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Huffameg. Ser ut som om noen har hatt en travel natt ja... bra at vi har noen som klarer å holde hodet kaldt i en krisesituasjon på forumet. Kan noen forklare meg hvorfor jeg drømte at jeg lagde pizza med spaghetti? Altså, stekte pizzaen, la den på en tallerken og helte kokt spaghetti oppå. Eh... ok. Jeg venter i spenning på at han skal logge på og oppdatere oss. Kanskje det er kjempegodt? Eller at underbevisstheten din synes du har et kjedelig kosthold? Det tror jeg vi alle gjør. :!: Tja... at jeg har et kjedelig kosthold er ikke akkurat noen hemmelighet. Om det i det hele tatt kan kalles kosthold, da. Spiser jo nesten ikke noe for tiden. Men tror jeg er enig med Glimti - spaghettipizza er ikke noe jeg ville prøvd med det første. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg