Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får det liksom til å høres så glamorøst ut.

Tøs: Kaprer dette ikke-ekstraordinære ikke-superhemmelige helt tilfeldige møtet som ikke foregår utelukkende i koder mellom to helt ordinære mennesker som på ingen måter innehar superkrefter av noe slag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tøs: Kaprer dette ikke-ekstraordinære ikke-superhemmelige helt tilfeldige møtet som ikke foregår utelukkende i koder mellom to helt ordinære mennesker som på ingen måter innehar superkrefter av noe slag?

Ah, selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Måtte faen starte dagen med å vaske spy. Koselig med besøk som spryr ut hele jævla kåken. Har vasket sofa trekket, slengt ut gulvmatten og vasket badet å det stinker enda :sick:

Den regninga for vasken blir pokker ikke billig. Fyllesyk selv å stå å vaske andres spy var ikke det jeg ville gjøre mest i dag.

Lenke til kommentar

Måtte faen starte dagen med å vaske spy. Koselig med besøk som spryr ut hele jævla kåken. Har vasket sofa trekket, slengt ut gulvmatten og vasket badet å det stinker enda :sick:

Den regninga for vasken blir pokker ikke billig. Fyllesyk selv å stå å vaske andres spy var ikke det jeg ville gjøre mest i dag.

Been there, dog med eget spy :lol:. Matta er fremdeles flekkete :ermm:

Lenke til kommentar

Det er enda kjipere å tørke 3 dager gammelt fyllespy som ligger og lukter bakom sofaen fordi noen bare stakk huet nedi der istedet for å gå på dass som siviliserte folk gjør.

Når karen i tillegg hadde spist chilinøtter hele tiden før han ble dårlig, sier det seg selv hvor godt det luktet. Man kunne kjenne den svake lukta borte ved sofaen i ett år etterpå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Huffameg. Ser ut som om noen har hatt en travel natt ja... bra at vi har noen som klarer å holde hodet kaldt i en krisesituasjon på forumet. :p

Kan noen forklare meg hvorfor jeg drømte at jeg lagde pizza med spaghetti? Altså, stekte pizzaen, la den på en tallerken og helte kokt spaghetti oppå. Eh... ok.

Lenke til kommentar

Ja... Jeg satt i hele går å spilte MW2 ... :nei:

Spillte Mix på Counter Strike Source. Begynte å spille ca klokka 4 i går kveld, og var ferdig ca klokka 7:30 - 8:00 i da. Det kan man jo kalle usunt, men fryktelig artig når man spiller med gode venner.

Høstferie :love:

Skal ta trafikkalt grunnkurs i morgen og på tirsdag. :)

Tok det her om dagen. Veldig lett.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...