Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ro ned. Du har ikke ødelagt noe som helst, hun har det nok heelt fint (bortsett fra en ømhet som går fort over). Drikk litt vann, skift på senga og chill. Null problem!

This ^

Also; Oda! Du må bli tilgjengelig.

EDIT: På internett, that is.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Har jenta dratt? I såfall veit du at hun ikke er død. Da har hun det fint. Hvis hun fortsatt ligger i senga di, ville jeg sjekka pulsen hennes, evt. ringt legevakta hvis hun var død/døden nær, konverst latt jenta sove der, slenge noe over de verste blodflekkene og lagt meg på sofaen for å sove ut rusen. Du er full, og du friker ut. SLAPP AV. Det er ikke noe farlig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. :wee: Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet.

Det er det vi er her for. <3 Jeg søkte blindtarmsbetennelsehjelp på Facebook. Det lureste jeg kunne gjort.

Torstein: Haha, jaa, jeg håper det!

Lenke til kommentar

Det er nå jeg skal skryte av at mamma og Simone er vokst opp i samme bygd og sang i samme kor? Jeg er fortsatt på en Fleetwood Mac-flow. Jeg tror kanskje jeg er i ferd med å omfavne blues som en sjanger. Er det dette som kalles å bli voksen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...