kloningen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bare en ting å si: GG. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 FAEN!!!! jeg er for full til å takle dette. jeg har ødelagt fitta hnnes og det er blod overalt... og jeg tåler ikke synes av blod, har svimt av flere ganger allrede Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ro ned. Du har ikke ødelagt noe som helst, hun har det nok heelt fint (bortsett fra en ømhet som går fort over). Drikk litt vann, skift på senga og chill. Null problem! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 null problem ja, jeg svimer av når jeg ser blod! jeg tåler det ikke. visste a var trang, men så mye blod, jeg har svimi av så mange ganger nå Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha, jeg ler litt Natta forum Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Seriøst? Sleng et ekstra laken eller håndkle over, prøv å sove, og bekymre deg i morra. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hele jævla senga er full av blod gjennom alt!! det er seriøst blod over alt!! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvordan er det mulig å blø så mye? har jeg ødelagt fitta hennes?? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Ro ned. Du har ikke ødelagt noe som helst, hun har det nok heelt fint (bortsett fra en ømhet som går fort over). Drikk litt vann, skift på senga og chill. Null problem! This ^ Also; Oda! Du må bli tilgjengelig. EDIT: På internett, that is. Endret 3. oktober 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har jenta dratt? I såfall veit du at hun ikke er død. Da har hun det fint. Hvis hun fortsatt ligger i senga di, ville jeg sjekka pulsen hennes, evt. ringt legevakta hvis hun var død/døden nær, konverst latt jenta sove der, slenge noe over de verste blodflekkene og lagt meg på sofaen for å sove ut rusen. Du er full, og du friker ut. SLAPP AV. Det er ikke noe farlig! 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Sannsynligvis har han sovna nå, siden han stoppa å gi lyd fra seg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Svimte av med trynet nedi sølet tenker jeg. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er litt sånn smågøy at DNFK er det første stedet han går for å søke hjelp da. Når man ikke har noen andre steder å gå er DNFK stedet. Det er det vi er her for. <3 Jeg søkte blindtarmsbetennelsehjelp på Facebook. Det lureste jeg kunne gjort. Torstein: Haha, jaa, jeg håper det! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) D'Sound er egentlig jævla behagelig. Hm, kaffetid også. http://www.youtube.com/watch?v=Zoq_WuCjgSE&p=1A17CED66B935F83&playnext=1&index=23 Endret 3. oktober 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er nå jeg skal skryte av at mamma og Simone er vokst opp i samme bygd og sang i samme kor? Jeg er fortsatt på en Fleetwood Mac-flow. Jeg tror kanskje jeg er i ferd med å omfavne blues som en sjanger. Er det dette som kalles å bli voksen? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Stilig! Ja, det tror jeg. Blues er jo fine greier da. Dessuten så jeg at du har evner til å bli Natteravn, på forrige side. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=rrNbLBS1D2Q Haha, verdt minuttene. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Pc52nAbK1js Endret 3. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Stilig! Ja, det tror jeg. Blues er jo fine greier da. Dessuten så jeg at du har evner til å bli Natteravn, på forrige side. Det er stilige saker, altså. Ja, du veit. Er du full av alkohol og blod? Snakk med tante Oda! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er du full av alkohol og blod? Snakk med tante Oda! *notere ned* In other news, hvorfor er jeg fremdeles våken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg