Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh BESØK PÅ YNDLINGSRESTAURANTEN MIN i dag! Hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra! Jaa! Woohoo! (det er jo nesten en hel måned siden sist) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjedelig å måtte vaske opp, så lage middag og så vaske opp igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvilken restaurant? Jeg er stor fan av Nodee i Oslo, vært der flere ganger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Da var de 2 nyeste House episodene sett, så blir det Dexter og etter det SoA eller kanskje resten av Entourage. Elsker det når seriene starter og jeg faktisk får lasta ned^^ Synd jeg drar tilbake på mandag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dra på restaurant! Hakke råd. Jeg aner ikke hva jeg har svidd 2300 kr på, og jeg tør ikke sjekke nettbanken for å finne det ut heller. Jeg skulle vært smart og økonomisk i år. Den gang ei. Men nå lager jeg meg pasta carbonara og skal varme opp hvitløksbaguetter, for så å se Machete, så skal ikke kimse ad hjemmekveld (nr ørten på rad) heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvordan kan noen påstå at joikakaker er godt? Det er få ting ang. mat som er værre! Nå blåser det foresten noe sinnsykt utenfor. Blir ikke sittende så lenge med døren til balkongen åpen i kveld merker jeg. Foresten er det underlig at det mest utsatte treet utenfor fortsatt klarer seg. Har sett som det kan blåse over ende i dagesvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hver sin smak. Jeg synes det er fantastisk. Sjømat og sopp derimot, får du ikke i meg. Ikke rosenkål, brokkoli eller surkål heller. Men veldig mye annet. Er det rødt og landgående kjøtt, kan du banne på at jeg spiser det. Har i og for seg blåst fælt her også i dag, men det har vært sol og varmt, så har bare vært kos. Helt til rusk og rask har blåst inn vinduet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Gleder meg til "Den store reisen" i kveld jeg. Koseligere program skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ah glad jeg slipper å lage mat og vaske opp, bodde på hybel fra jeg var 15 til og med 18, nå bor jeg hjemme et år. Idag ble det servert lammestek, potetbåter, stekte grönnsaker og kantarellsaus! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hvilken restaurant? Jeg er stor fan av Nodee i Oslo, vært der flere ganger. Jeg har ikke vært på Nodee enda, men har seriøse planer om det - muligens allerede i neste uke. Jeg var på noe langt mindre fancy, bare den lokale indiske restauranten. Elsker at de kan bestillingen min utenat. I dag var det bursdagsfeiring der, så lokalene var stappfulle av indere, musikk, gaver og pynt. Fine greier! (Jeg synes alltid det lover godt for restauranten at folk av deres egen nasjonalitet velger å spise der.) Nå er det på tide å åpne en rødvin og løse litt kryssord med bestefar som selskap. Edit: Det slo meg akkurat hvor trist livet mitt virker. Kryssord med bestefar på en lørdagskveld. Oh well. Endret 2. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 "de ukjente" på nrk er kjedelig... Utenom fakiren som akkurat var! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvilken restaurant? Jeg er stor fan av Nodee i Oslo, vært der flere ganger. Jeg har ikke vært på Nodee enda, men har seriøse planer om det - mulligens allerede i neste uke. Jeg var på noe langt mindre fancy, bare den lokale indiske restauranten. Elsker at de kan bestillingen min utenat. I dag var det bursdagsfeiring der, så lokalene var stappfulle av indere, musikk, gaver og pynt. Fine greier! (Jeg synes alltid det lover godt for restauranten at folk av deres egen nasjonalitet velger å spise der.) Nå er det på tide å åpne en rødvin og løse litt kryssord med bestefar som selskap. Edit: Det slo meg akkurat hvor trist livet mitt virker. Kryssord med bestefar på en lørdagskveld. Oh well. Ser ikke noe trist med det. Jeg har tilbragt mang en kveld (også fredags- og lørdags) edru med farmor i løpet av de siste 6-7 årene. Også med mormor, før hun ble syk. De kveldene gikk det i kryssord og ouzo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Nodee er absolutt i toppsjiktet hva gjelder restauranter i Norge. Meget god vietnamesisk mat der. I fjor tror jeg det var, så dro jeg en litt drøy en. Jeg er en "matelsker" så jeg og en venn dro på roadtrip: Start Oslo med en helaften på Bagatelle, deretter Gøteborg med +28 (noe ala Bagatelle, men hadde en mindre stjerne), og sluttet i København hvor vi slo på stortromma med NoMa. Det kostet litt for mye Endret 2. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hahaha, drøyt. Nå tjener jo jeg sikkert ikke i nærheten av det man gjør i privatflybransjen, så en Bagatelle-runde er litt utafor budsjettet mitt. Men jeg er jo en dedikert matelsker, så en tur til sushibaren på Nodee blir det snart. Endret 2. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 GAH! Fant enda en utdanning som virker spennende. Alt for mye å velge i, godt jeg har to år til å tenke på. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nodee er absolutt i toppsjiktet hva gjelder restauranter i Norge. Meget god vietnamesisk mat der. I fjor tror jeg det var, så dro jeg en litt drøy en. Jeg er en "matelsker" så jeg og en venn dro på roadtrip: Start Oslo med en helaften på Bagatelle, deretter Gøteborg med +28 (noe ala Bagatelle, men hadde en mindre stjerne), og sluttet i København hvor vi slo på stortromma med NoMa. Det kostet litt for mye Er det uhøflig om jeg spør om prisen? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Selvsagt ikke. Husker ikke helt prisen for hele turen, men tror jeg endte på ca. 4k for alle restaurantbesøkene (per pers). Nå skal de sies at vi tok 7 og 10 retters menyer akkompagnert av vin. Bør regne ca. 1000kr per pers på et slikt sted. Endret 2. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 GAH! Fant enda en utdanning som virker spennende. Alt for mye å velge i, godt jeg har to år til å tenke på. Lykke til. Jeg er på mitt første tenkeår nå, og er ikke i nærheten av ei beslutning enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg