Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er glad jeg har naboer som røyker sånn sett. Og at det ellers er null problem å spørre folk om de har lighter / fyrstikker på seg. Og om noen av mine mange lightere skulle konke, så har jeg 20 pakker fyrstikker liggende her. Just in case. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Våkna nå jeg. Faen heller, kunne jo våkna liiitt før i det minste. Ditt murmeldyr! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kapteinkjeks med hvitost er digg! Savner det, jeg. Du savner jo alt mulig. Kom deg tilbake til Norge jo før jo heller! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skaål Bonnskij! Jeg sitter med tuborg på boks. Hva med deg? Bonnskij: Du begynner å ligne på Glimti med den morgen pilsen. Håhå. Skål! :!: Cascade blonde. Pils frå Tasmania. Anbefalest Var nede i byen og mhdde en øl til woknuddel-lunsh. Nå er det tilbake på tuborg. Får se om jeg prøver den tasmaniagreia en gang. Pleier å prøve det meste innen øl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Joikaboller og potetmos, coming soon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du har feil så du gjelder ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Joika er fantastisk! Med poteter (de som kommer med "Potetmannen" er best, poteter i Trøndelag er grusomme), makaroni, brunsaus og rognebærgelé. Sånn bortsett fra digg mat ... WTF. Katolikker er smårare. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Katten drepte en røyskatt Q.Q... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dakar! Selv om hun er frekk i kjeften, fortjente hun ikke å dø! Hvem skal erte de svake og dumme nå? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skaål Bonnskij! Jeg sitter med tuborg på boks. Hva med deg? Bonnskij: Du begynner å ligne på Glimti med den morgen pilsen. Håhå. Skål! :!: Cascade blonde. Pils frå Tasmania. Anbefalest Var nede i byen og mhdde en øl til woknuddel-lunsh. Nå er det tilbake på tuborg. Får se om jeg prøver den tasmaniagreia en gang. Pleier å prøve det meste innen øl. Ah. Høyrest meget bra ut. Satser sjølv på å teste Det meste som er av øl på den lokale flaskesjappa innan ein måned eller to. Her er mykje spennande å prøve ut. Akkurat no er det vel ei halv kasse Cascade igjen, men eg lyt kjøpe nokre nye i morgon, ølflaska forma som buddha var litt interessant... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kan noen komme og ta fra meg nett-tilgangen? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sorry mate. Litt for langt unna. Kan nokon gjere det same med meg?... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Skal til Danmark i morgen, og er plutselig forkjølet. Noen kjerringråd? Har allerede drukket en av disse: og en sånn en (2,5 dl): http://www.haugen-gruppen.no/download.ashx?galleryrequest=image,/images/product_catalog/products/,570788.jpg,200,500,,,true,true,false,false samt et par skjeer tabasco og noen jalapenos. Endret 2. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Gomle c-vitamin er jo ein klassiker... Men ein forkjølelse er vel eigentleg ingen kur mot? (Arrester meg om eg tek feil) Er vel best å gjere det ein kan for å styrke immunforsvaret. Vitamin, mineral, sel/fiskeolje, frukt, grønt sunn mat generelt. Ingen hurtig kur altså. Blir sjeldan angrepe av ein såpass pinglete sjukdom som forkjølelse, og når eg blir, så gjer eg igrunn berre faen 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nikotin pleier å forverre forkjølelse for min del så holde seg unna det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Suck it up? Det er bare en forkjølese. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Holder meg unna nikotin til vanlig, anywayz. Fant en nesespray nå. Hiver i meg litt tran i samme slengen. Hansern: Kjedelig å være forkjøla på tur. Endret 2. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skal til Danmark i morgen, og er plutselig forkjølet. Noen kjerringråd? Har allerede drukket en av disse: og en sånn en (2,5 dl): http://www.haugen-gruppen.no/download.ashx?galleryrequest=image,/images/product_catalog/products/,570788.jpg,200,500,,,true,true,false,false samt et par skjeer tabasco og noen jalapenos. Skaff til veie 8 sitroner og noe sterkt chilipulver. Press saften ut av fire av sitronene i kveld og ha det i et glass eller en kopp. Ha så i en spiseskje sterkt chilipulver. Bland det og drikk det. Gjør det sammen i morgen når du står opp og vips voila, si far vell til forkjølelsen. OBS! Fungerer bare / best i starten av en forkjølelse, før den har fått planta seg for godt. Er forkjølelsen godt plantet i kroppen din, kan du ende opp med å forverre det hele ved hjelp av denne kuren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg