Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaål Bonnskij! :thumbup: Jeg sitter med tuborg på boks. Hva med deg?

Bonnskij: Du begynner å ligne på Glimti med den morgen pilsen.

:D

Håhå. Skål! :!:

Cascade blonde. Pils frå Tasmania. Anbefalest :thumbup:

Var nede i byen og mhdde en øl til woknuddel-lunsh. Nå er det tilbake på tuborg. Får se om jeg prøver den tasmaniagreia en gang. Pleier å prøve det meste innen øl.

Lenke til kommentar

Skaål Bonnskij! :thumbup: Jeg sitter med tuborg på boks. Hva med deg?

Bonnskij: Du begynner å ligne på Glimti med den morgen pilsen.

:D

Håhå. Skål! :!:

Cascade blonde. Pils frå Tasmania. Anbefalest :thumbup:

Var nede i byen og mhdde en øl til woknuddel-lunsh. Nå er det tilbake på tuborg. Får se om jeg prøver den tasmaniagreia en gang. Pleier å prøve det meste innen øl.

Ah. Høyrest meget bra ut. Satser sjølv på å teste Det meste som er av øl på den lokale flaskesjappa innan ein måned eller to.

Her er mykje spennande å prøve ut. Akkurat no er det vel ei halv kasse Cascade igjen, men eg lyt kjøpe nokre nye i morgon, ølflaska forma som buddha var litt interessant...

Lenke til kommentar

Gomle c-vitamin er jo ein klassiker...

Men ein forkjølelse er vel eigentleg ingen kur mot? (Arrester meg om eg tek feil)

Er vel best å gjere det ein kan for å styrke immunforsvaret. Vitamin, mineral, sel/fiskeolje, frukt, grønt sunn mat generelt. Ingen hurtig kur altså.

Blir sjeldan angrepe av ein såpass pinglete sjukdom som forkjølelse, og når eg blir, så gjer eg igrunn berre faen :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal til Danmark i morgen, og er plutselig forkjølet. :( Noen kjerringråd? Har allerede drukket en av disse:

Boks%20fra%20banner.JPG?height=420&width=249

og en sånn en (2,5 dl):

http://www.haugen-gruppen.no/download.ashx?galleryrequest=image,/images/product_catalog/products/,570788.jpg,200,500,,,true,true,false,false

samt et par skjeer tabasco og noen jalapenos.

Skaff til veie 8 sitroner og noe sterkt chilipulver.

Press saften ut av fire av sitronene i kveld og ha det i et glass eller en kopp. Ha så i en spiseskje sterkt chilipulver.

Bland det og drikk det.

Gjør det sammen i morgen når du står opp og vips voila, si far vell til forkjølelsen. :)

OBS! Fungerer bare / best i starten av en forkjølelse, før den har fått planta seg for godt.

Er forkjølelsen godt plantet i kroppen din, kan du ende opp med å forverre det hele ved hjelp av denne kuren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...