L4r5 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 L4r5 serverer lifehacks del1: Hvordan hurtigtørke en stilongs? Du trenger: 1) Mikrobølgeovn 2: Våt stilongs - Sett mikroen på full effekt. - hiv silongsen inni i to minutter - rist til det ikke lenger damper av den Gjenta til den er tørr. På slutten må man bruke kortere intervaller enn to minutter. Ellers risikerer man at den blir svidd 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Puslespill. Jaaa, puslespill! Det er gøy! Har en hel haug med tusendelerspuslespill som jeg har puslet minst 3 ganger hver. Alle fra Ravensburg. Forresten, er det bare meg som elsker lukten av puslespillbrikker? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Now Playing: My Chemical Romance - Na na na (Na na na na na na na na na) De er så kreative når det gjelder navn til singlene sine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fantastisk! Fant en pakke tobakk! Aberet er at den er 2,5 år gammel og relativt tørr, og jeg har ikke rullings eller noe å røyke den i, så da forblir jeg ukonsentrert og røykfri. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) L4r5 serverer lifehacks del2: Hvordan fjerne stearin fra en paljett-topp når man ikke har strykejern? Du trenger: 1) en topp med stearin på 2) fryser 3) avispapir 4) komfyr. Helst med keramisk topp - Legg toppen i fryseren - Ta den ut av fryseren - Gnikk til du har fjernet all løs stearin - Slå på en plate og vent til den er varm - slå av plata - legg et lag avispapir på plata - legg toppen på avispapiret - legg avispapir på toppen - tilfør trykk Gjenta prosessen til ønsket resultat er oppnådd. Endret 2. oktober 2010 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg har lyst å smake due en gang, men hvor i all verden får man tak i det? Og byduer er IKKE spiselig Smakte det på ein restaurant med tradisjonell Egyptisk mat i Sharm el sheikh. Som mchansern seier. det smaker godt, men det er ein bitteliten fugl med lite kjøt på. Og det er første gong eg har hatt ein liten porsjon medfølelse for maten min, sidan duene var meir eller mindre heile. Endret 2. oktober 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ntaw, lars, har du fått stearin på paljettoppen din? :/ Håper den blir god som ny! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Puslespill. Jaaa, puslespill! Det er gøy! Har en hel haug med tusendelerspuslespill som jeg har puslet minst 3 ganger hver. Alle fra Ravensburg. Forresten, er det bare meg som elsker lukten av puslespillbrikker? Neeei, jeg elsker det! Det, og lukta av seddelbunker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg for min del elsker å åpne gamle brettspill og puslespill som har ligget uåpna og relativt intakte i 40-50 år. Der har du godlukt der! =D Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 da er e i spania viss noen lurte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Moar L4r5!!! Certanly! Hvordan tenne en røyk når du ikke har lighter eller fyrstikker? alternativ 1: Du trenger: 1) komfyr 2) stearinlys (kan droppes) 3) rizzla-papir (eventuelt bibelpapir eller annet fint papir) - sett på en plate på komfyren - vent til den er JÆVLIG varm - legg papiret på plata så det tar fyr - tenn røyken eller stearinlyset på det brennende papiret. Tenner du stearinlyset så slipper du å gjenta prosessen for hver røyk du skal ta. Alternativ 2: Du trenger: 1) lysbryter 2) skrujern 3) stålull - Ta ut sikringen for den gjeldende kursen - åpne lysbryteren - sett i sikringen igjen - Ta litt stålull i handa - plasser stålullen mellom de strømførende ledningene. Den vil nå ta fyr og problemet ditt er løst Denne lifehacken gjøres på eget ansvar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lars, you should work at NASA! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ntaw, lars, har du fått stearin på paljettoppen din? :/ Håper den blir god som ny! Ja, og hadde tenkt meg ut på Fincken i dag. Da må paljett-toppen være strøken vettu. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Den med stålullen virka en smule risikabel. Noe du har prøvd selv? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Puslespill. Jaaa, puslespill! Det er gøy! Har en hel haug med tusendelerspuslespill som jeg har puslet minst 3 ganger hver. Alle fra Ravensburg. Forresten, er det bare meg som elsker lukten av puslespillbrikker? Neeei, jeg elsker det! Det, og lukta av seddelbunker. Godt at det ikke bare er meg som er rar, da. Lukten av nye bøker og puslespillbrikker er vel favotittluktene mine. L4r5, pass på så du ikke får advokater ansatt av sinte forumbrukere etter deg nå. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Den med stålullen virka en smule risikabel. Noe du har prøvd selv? Jeg har sett andre gjøre det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg brukte alltid å tenne sigaretten direkte på plata, alltid dra ut batteriene i brannalarmen först da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ntaw, lars, har du fått stearin på paljettoppen din? :/ Håper den blir god som ny! Ja, og hadde tenkt meg ut på Fincken i dag. Da må paljett-toppen være strøken vettu. Tror egentlig paljettopp faller bedre i smak på Sailors jeg, altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg