Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Kapteinkjeks? Pføy! /tusle inn på kjøkkenet etter Salinas og Brie Endret 2. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Den som har råd til slik luksus. Kapteinkjeksa kosta 10 kr på 10 kroners-markedet på Spar. Hvitost har jeg alltid. Riktignok ikke min favoritt, ekstra vellagret Jarlsberg, da jeg enten ikke finner den eller ikke har råd til den når jeg først finner den, så er bare vanlig Jarlsberg, men det er ikke så alt for ille. Bedre enn Norvegia uansett. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) jizez Endret 28. oktober 2012 av Bango Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kapteinkjeks med hvitost er digg! Savner det, jeg. Noen som kan forklare meg hvorfor jeg sitter her og skratter som en annen galning? Ler egentlig ikke av noe spesielt, jeg bare begynte å le for ca. 5 minutter siden uten grunn, og nå klarer jeg ikke å stoppe. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kapteinkjeks minner meg om frihet. Sitter her og vurderer om jeg skal skinne meg igjen eller om jeg skal la håret gro litt. Er jo greit med litt hår nå som det begynner å bli kjølig ute. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Noen som kan forklare meg hvorfor jeg sitter her og skratter som en annen galning? Ler egentlig ikke av noe spesielt, jeg bare begynte å le for ca. 5 minutter siden uten grunn, og nå klarer jeg ikke å stoppe. Marihuana kan ha den effekten 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Da var man hjemme etter en koselig biltur og overnatting hos Petter^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har lyst å smake due en gang, men hvor i all verden får man tak i det? Og byduer er IKKE spiselig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har lyst å smake due en gang, men hvor i all verden får man tak i det? Og byduer er IKKE spiselig Spesialbutikker. Jeg har spist det på restaurant en gang. Smaker relativt godt, men er ikke mye kjøtt på 1 due. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) ein halvfull pose beef jerky Jeg byr Duer finner man på jordene. Muttern er på duejakt as we speak. Chef: Tror faktisk jeg har sett det i frysediskene på Ultra eller Obs! Endret 2. oktober 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Spise duer? Bare tanken gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nå mangler jeg 8 pluss, så er jeg oppe i hele 100! mangler bare 1118 på L4r5 nå! (1118 per 02.10.2010 klokken 14.58) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Spise duer? Bare tanken gjør meg kvalm. Jeg vet ikke det. Jeg kunne godt tenkt meg å spise due. Gjerne fylt eller sprengt. Evt. røkt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Før var det viktig med høy post-count, nå er det viktig med mange pluss. Tjohoo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Mtp at byduer bare går rundt og eter mugne brødsmuler og råtten mat, ville jeg ikke ha spist en om jeg sultet engang. Og jeg gir blanke i plusser..visste ikke om de engang før jeg så dem på profilen min. Endret 2. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Derfor har man slike duer som Lillebjørn synger om i "Alle duene". Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 omfg å kjedelig. skjer jo ikke en damn dritt! alle er jo borte. whaat to do ? kjedelig å sitte inne hele dagen å glane på pcen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg