Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Is til frokost anbefales. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har rotet bort strömkabeln til pc-anlegget mitt og drar til ekspert for hjelp, pappa blir med og tar med sin skriver som ikke mater ut ark. Ender med at vi begge kjöper nytt anlegg og ny skriver Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) er det trøkk her? Endret 2. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ meh. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 er det trøkk her? Såklart! jeg har jo nytt annlegg :D Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 er det trøkk her? Såklart! jeg har jo nytt annlegg :D Hvordan anlegg ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Creative noe fra expert, ble totalt lurt, men elsker lyden Skal sjekke Heter det forreste annlegg når det kun er to höytalere og subwoofer som går direkte til pc? Endret 2. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Is til frokost anbefales. Enig. Spesielt siden det var min frokost i dag. Jeg kommer til å legge på meg noe inn i granskauen så lenge jeg fortsetter med å være avholds og røykfri. Folk sier snus hjelper, men det minsker ikke nikotinsuget i det hele tatt. Den orale greia har jeg ikke. Jeg vil bare ha sigg. Aller helst Lucky, eller noen Black Devils med sjokoladesmak. *sukke* Og nå oppdaga jeg at en av de få bøkene jeg trodde var bra for meg og bacheloren min, kun gjaldt for opptak av lyd i studio for artister o.l. Ingenting om film. Vet at mye av det går ut på det samme, men kan ikke begynne å sitere ting som gjelder for musikk når jeg skriver om film. Da har jeg en tørr bok igjen å sjekke ut, sist jeg åpna den, sovna jeg etter 3 sider. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Creative noe fra expert, ble totalt lurt, men elsker lyden Skal sjekke Heter det forreste annlegg når det kun er to höytalere og subwoofer som går direkte til pc? nei egentlig ikke. Endret 2. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Veit dokker, her i Australia er faktisk alkisreglne heilt motsatt i forhold til i Norge. Det er ikkje lov å selje alkohol før klokka 4 Anyways: Flaskesjappene her er paradis! Her er til og med årgangspils. Til 80 dollaz for ei flaske! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva heter det da? Har iiiingen planer idag egentlig. Skal spille SWG, og straks dra en tur på butikken. Elgkjøtt med et eller annet snacks til middag. Woop. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Is til frokost anbefales. Enig. Spesielt siden det var min frokost i dag. High five! DemonFudge: Ååh, send litt i posten til meg, snille, søte, kjære vene etc. Jeg håper jeg klarer å overtale folk her til fransk lammegryte eller taco i kveld. Endret 2. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kjøttdeig eller biffkjøtt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg byr resten av isen min (Diplom Royal Créme Brûlée), noen timers kosing med hund1, et nesten nytt Hjemmets Gigantkryss (Norges største kryssordhefte!!!), ei uåpna eske Läkerol Seasalt Liquorice og 1/5 flaske whiskey. Det er det jeg får tak i fra her jeg sitter. Endret 2. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Tar pakka med Läkerol og bikkja jeg. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Byr ei flaske Pure blonde premium lager, boka Elephant song av Wilbur Smith, ein halvfull pose beef jerky, og ein svømmefot. Det er det eg får tak i frå mitt ståsted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Omnom. Kapteinkjeks med hvitost til lunch er utmerket. Og med Trolls fantastiske album, "Drep de kristne", på i bakgrunnen, ble lunchpausen bedre og jeg kan for håpentligvis angripe den siste boka med ny energi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg