Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delfiakake er noe av det beste jeg vet. Men kun ett stykke, én gang i året. Den er mektig nok til å holde de restrerende 364(5) dagene. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 FAEN. Er omtrent like mye god litteratur her som i et bedehus. Dvs, jeg må se på film til jeg sovner og jeg som elsker å lese til jeg blir så trøtt at øynene ikke greier å holde seg oppe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Derfor har jeg alltid med meg minst to bøker jeg skal lese hvor enn jeg går. Om jeg så bare går på butikken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delfiakake er awesome. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er kjedelig å rydde på FTP-serveren. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er kjedelig å rydde på FTP-serveren. Vær glad du har en FTP-server i det heletatt. Bla bla fattige barn i afrika, bla bla ikke like heldig som deg... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg betaler mine 99 kr måneden for den. Hadde de hatt 99 kr å bruke per måned for å betale for det, hadde de nok gjort det de også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg betaler mine 99 kr måneden for den. Hadde de hatt 99 kr å bruke per måned for å betale for det, hadde de nok gjort det de også. Vær glad du har penger. Bla bla fattige barn i afrika, bla bla ikke like heldig som deg... 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skal snart være flink og kokkelere. Hva skal du trylle frem av kulinariske nytelser i kveld? Ble spagetti med kjøttsaus og frisk ost. Lars: Lurer på hvor stor den bollemagen er. Ca. 4-5 mnd på vei ser det ut som. Du vet det er stor forskjell om du er rett eller bøyd i ryggen!? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Og da forlater Glimti kafeen som den eneste personen her. "Trekke for gardinene": Hvis noen kommer innom senere så husk at det skal være eksemplarisk når dere går herfra akkurat som jeg etterlater det nå. Er sikkert tilbake rundt kl. 09:00 - 10:00 i morgen. God natt... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 PAAAAAAAAAAAARTEYYYYYYYYY Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 "Diskusjon.no lanserer forenklet skin i beta! Test ut vårt fornklede skin (dynamisk) og kom gjerne med tilbakemeldinger" skriveleif Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei fysj den var alt annet en forenklet! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Kanskje det skal stå "forniklede" istedenfor? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 In the mooooooooooooorniiing *gjesp* For fuckings tidlig dette =( Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Åh jeg går jo glipp av alle folkene når jeg er 9 timer bak dere. Alle sover jo når jeg vil diskutere. Jaja, jeg får vel være tålmodig og håpe at noen kommer og gir meg noe å diskutere! Hei forresten, Long time no see! Endret 2. oktober 2010 av Oda Tornerose Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Åh jeg går jo glipp av alle folkene når jeg er 9 timer bak dere. Alle sover jo når jeg vil diskutere. Jaja, jeg får vel være tolmodig og håpe at noen kommer og gir meg noe å diskutere! Hei forresten, long time no see! Eg er 8 timar forran dokker, og altso 17 timar forran deg Kva land er du i? Blir det US of A eller noko slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg