L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delfiakake stiller i samme kategori som sånn ekkel gele som man putter reker og grønnsaker i og liksom skal servere. Husker ikke hva det heter, men det er opplest og vedtatt at det er noe dritt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delfiakake stiller i samme kategori som sånn ekkel gele som man putter reker og grønnsaker i og liksom skal servere. Husker ikke hva det heter, men det er opplest og vedtatt at det er noe dritt. LOL Yeah. Husker en finfin episode når jeg fikk servert det på et hotell og spydde utover tallerkenen fordi det var så "godt". Mange rare blikk da. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 uenig. Delfiakake er digg! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Haha, aspik! Det skal vi faktisk servere på en 60-tallsfest neste helg. Urk. Edit: Jeg spiste delfiakake én gang, og hadde mareritt om det i flere uker etterpå. Jeg kunne seriøst våkne og holde på å spy. Endret 1. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Onde, onde delfiakaken! :!: Mareritt om kake, av alle ting. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 ååh.. synes synd på dere jeg simpelthen elsker delfiakake! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det var grusomt. Kjenner fortsatt at det samler seg vann bak i kjeven når jeg tenker på det, som når man må kaste opp. Sykt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det kjem heilt an på kven som har laga delfiakaka då. MOr mi lagar ei god ei, men om oldemor skulle ha laga kan eg tenkje meg at det hadde blitt nokre eksotiske ingrediensar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 jeg simpelthen elsker delfiakake! Smaken er som baken. I ditt tilfelle stinker den. Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Heya, er på utkikk etter en sang. Norsk band, kvinnelig vokalist Stilig sang, går på radioen av og til. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Suggestions? Teit spm og muligens feil tråd, men klarer ikke tenke på noe annet atm Endret 1. oktober 2010 av Mt. Eden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delfia kake kan spises en gang i året(eller to da..jul og nyttår) men jeg håper fattern tar til fornuft i år for det er bare han som spiser den omtrent. Må iallefall 2liter med kaffe til hvis den skal ned. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Heya, er på utkikk etter en sang. Norsk band, kvinnelig vokalist, litt. Stilig sang, går på radioen av og til. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Suggestions? Teit spm og muligens feil tråd, men klarer ikke tenke på noe annet atm Gåte? Briskeby? Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nops. Kan legge til at de synger på engelsk, og jeg mener å huske at den hadde noe med "president" å gjøre, enten i sangtittelen eller refrenget.Ville ikke satt penger på akkurat det, men det er da muligens en liten ledetråd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Beats me. Har ikke hørt på musikk på radio siden RR var på luften og det begynner å bli en stund siden så aner ikke hva som spilles nå til dags dessverre. Hvis ikke så kan du prøve denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250065 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nops. Kan legge til at de synger på engelsk, og jeg mener å huske at den hadde noe med "president" å gjøre, enten i sangtittelen eller refrenget.Ville ikke satt penger på akkurat det, men det er da muligens en liten ledetråd Longshot, men kan det være Katzenjammer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bare sånn til informasjon så ligger det en tråd for slike spørsmål under forum -> kultur -> musikk. Se helt øverst i den kategorien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg vil ha is ... Kake, søtsaker, et eller annet. Jeg klør i hjel og er samtidig røyksjuk. Fantastisk! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gaming turnering på Eurosport!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gah! Full fest utenfor og siden jeg ikke kan drikke for tiden, og samtidig prøver desperat å slutte med sigaretter, så kan jeg ikke gå ut. Dessuten er det ikke noe morsomt å være edru blant fulle folk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Herregud, delfiakake er den ondeste kaka som finnes. Oldemor lagde en som så forferdelig god ut, men etter første biten hadde en bare lyst til å skrubbe munnen med stålull. Jeg skjønner godt at Lemon fikk mareritt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg