Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Delfiakake stiller i samme kategori som sånn ekkel gele som man putter reker og grønnsaker i og liksom skal servere. Husker ikke hva det heter, men det er opplest og vedtatt at det er noe dritt.

LOL Yeah. Husker en finfin episode når jeg fikk servert det på et hotell og spydde utover tallerkenen fordi det var så "godt". Mange rare blikk da.

Lenke til kommentar

Haha, aspik! Det skal vi faktisk servere på en 60-tallsfest neste helg. Urk.

Edit: Jeg spiste delfiakake én gang, og hadde mareritt om det i flere uker etterpå. Jeg kunne seriøst våkne og holde på å spy.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Heya,

er på utkikk etter en sang. Norsk band, kvinnelig vokalist Stilig sang, går på radioen av og til. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Suggestions?

Teit spm og muligens feil tråd, men klarer ikke tenke på noe annet atm :p

Endret av Mt. Eden
Lenke til kommentar

Heya,

er på utkikk etter en sang. Norsk band, kvinnelig vokalist, litt. Stilig sang, går på radioen av og til. Nei, ikke Surferosa, kanskje enda mer rocka. Suggestions?

Teit spm og muligens feil tråd, men klarer ikke tenke på noe annet atm :p

Gåte? Briskeby?
Lenke til kommentar

Nops. Kan legge til at de synger på engelsk, og jeg mener å huske at den hadde noe med "president" å gjøre, enten i sangtittelen eller refrenget.Ville ikke satt penger på akkurat det, men det er da muligens en liten ledetråd

Longshot, men kan det være Katzenjammer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...