L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Den var stor da. Han liker det stort gjør han ikke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor kommer 5kg ifra? Du la de fra deg der. Aha! Well thank you sir http://www.youtube.com/watch?v=wlYBPuHeZxw Fet som faen! Vet jeg har hørt det før men jeg kan ikke helt komme på hvor jeg har hørt dette før :S Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Coa: Jeg syns ikke 5kg var så mye fra eller til på meg, men kan jo hende jeg ikke ser det selv, Idk. Men 10kg ser jeg. Lars: Hvor mye har du gått opp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skal snart være flink og kokkelere. Hva skal du trylle frem av kulinariske nytelser i kveld? Lars: Hvor mye har du gått opp? Vet ikke. Har ikke vekt. Men jeg synes jeg har fått litt bollemage. Det liker jeg ikke. Ser ut som jeg er gravid FFS. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Coa: Jeg syns ikke 5kg var så mye fra eller til på meg, men kan jo hende jeg ikke ser det selv, Idk. Men 10kg ser jeg. Det er nesten umulig å se 5 kg til og fra på seg selv med mindre man har før - etter bilde. Man klarer ikke å bedømme vekt ved å se seg selv i speilet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor kommer 5kg ifra? Du la de fra deg der. Aha! Well thank you sir http://www.youtube.com/watch?v=wlYBPuHeZxw Fet som faen! Vet jeg har hørt det før men jeg kan ikke helt komme på hvor jeg har hørt dette før :S Amon Tobin er genial, vil også anbefale denne:http://www.youtube.com/watch?v=9A4mpH_Ae-w&feature=player_embedded Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Amon Tobin er genial, vil også anbefale denne: That was niiiice.. Skal gjøre meg ferdig med "Supermodified" albumet hans først Edit: Hans...jeg aner jo ikke om det er en dame eller mann Endret 1. oktober 2010 av b-real Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nei for helvete. Jeg kan ikke gå sånn her på håret. Jeg må bare bruke resten av pengen på kontoen til en ny time. Jeg skal aldri mer be en lærling bestemme hvordan hun skal klippe meg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bare skin deg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Coa: Nei, du har vel kanskje rett i det. Ser forskjell på bilder fra da jeg veide mer. Bilder er en grei dokumentasjon, syns jeg. Lars: Lurer på hvor stor den bollemagen er. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hej hej hej ser ut som det blir en tur til Molde i morgen for å hente bil bare 100 mil att og fram Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Lars: Lurer på hvor stor den bollemagen er. Ca. 4-5 mnd på vei ser det ut som. Endret 1. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bare skin deg? Ikke nå om vinteren. Kommer nok likevel til å måtte kutte ned håret til et minimum uansett. Heldigvis er det høstferie, og tid til at håret skal få vokst litt ut. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God tier: Brownies, Gulrotkake, Marispankake, delfiakake, Sjokoladekake, bløtkake. Shit tier: Fyrstekake Fix'd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fix'd Fail. Fyrstekake funker. Det gjør over hodet ikke delfiakake. Det er jo bare fett og kakao. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 hahaha, jeg ser på from dusk till dawn 3 og la merke til: når han fyren skyter slangen som kommer ut av den ene vampyren(den som snakker) så kan man se ledninger og noe som ser ut som en eksplosiv detonator >.< Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Delfiakake er skikkelig ekkelt. En diger klump med fett med litt sjokoladepulver i. Og en liten stripe kjeks. Og SUKATER...bajs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kunne ikke vært mer enig. Eneste gangene jeg har spist det var for å være hyggelig mot mormor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg