Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Pai er best, blåbär og eple! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Samme her. Favorittkakene mine er ostekake og gulrotkake. Resten er sånn at jeg kan spise det hvis det blir servert, men står helst over. Flere kaker jeg ikke kan spise om de blir servert aldri så mye. Bløtkake og marsipankake feks. er grusomt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det tror jeg ikke at jeg tørr. Det meste av litt mere avansert baking har gått rett vest for meg.Er såre enkelt. Eneste som er stress er å få raspe gulroten egentlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Gulrotkake har jeg bare smakt en gang og det var greit det, men krydderkaken de har på stamkafeen min er en av de få kakene jeg faktisk nyter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Krydderkake er så awesome! =D 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God tier: Brownies, Gulrotkake og Marispankake. Mid tier: Sjokoladekake, bløtkake. Shit tier: Fyrstekake, delfiakake. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Krydderkake er så awesome! =D Enig. Gjorde foresten nettopp et nytt forsøk på kattetegning i blinde. Det gikk temmelig dårlig... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) lol, kom opp en slik reklamebanner på en side med spørsmål "Hvem grunnla Apple: "Steve Jobs" eller "Bill Gates"? Jeg klikket "Bill Gates" så kom det frem "Riktig! Skriv inn mobilnummeret ditt for å vinne en ny iPhone 4" http://www.qubble.com/online_ads/NO/IPHONE.php?data=NO_IPHONE4_V1.swf&affid=AM2&type=NM&sem=N&stype=ALIAS&vas=SMS2IPHONE&ce_cid=0058K3bzTCpF1vCoWA0joToiv7000000 Sendte dem mail så får dem vel fikset opp i det HeiSender denne E-posten for å melde om en feil i konkurransen deres "Din nye iPhone 4 Vinn den her!" Når man går inn på følgende link http://www.qubble.com/online_ads/NO/IPHONE.php?data=NO_IPHONE4_V1.swf&affid=AM2&type=NM&sem=N&stype=ALIAS&vas=SMS2IPHONE&ce_cid=0058K3bzTCpF1vCoWA0joToiv7000000 får man frem spørsmålet "Hvem grunnla Apple?" medsvaraltertnativene "Steve Jobs" og "Bill Gates". Det skal ikke lange google søket til for å skjønne at svaret er Steve Jobs, la meg sitere Wikipedia: Apple was established on April 1, 1976 by Steve Jobs, Steve Wozniak, and Ronald Wayne,[1] to sell the Apple I personal computer kit. They were hand-built by Wozniak[19][20] and first shown to the public at the Homebrew Computer Club.[21] The Apple I was sold as a motherboard (with CPU, RAM, and basic textual-video chips)—less than what is today considered a complete personal computer.[22] The Apple I went on sale in July 1976 and was market-priced at $666.66 ($2.55 thousand in 2010 dollars, adjusted for inflation.)[23][24][25][26][27][28] http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Inc. Men overtil feilen i konkurransen, uansett om man velger"Steve Jobs" eller "Bill Gates" på spørsmålet "Hvem grunnla Apple?" får man opp "Riktig! Skriv inn mobilnummeret ditt for å vinne en ny iPhone 4" (til tross for at man velger feil). Jeg håper dere fikser dette fortløpende slik at dem som ikke svarer riktig ikke blir med i trekningen av deres Apple iPhone 4, jeg anser det som uaktuelt å delta i konkurarsnen før felen er fikset. Ser frem til en tilbakemelding. -- __________________________________ mvh Flemming __________________________________ Endret 1. oktober 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Altså, med en BMI på 22.2, så trenger du faktisk ikke legge på deg. Det er nok heller slik du er bygd. Hvem snakker om trenger her? Det er snakk om ønske noe som er helt forskjellig ifra å trenger Du har snakket om at du trenger det plenty av ganger. Uansett, jeg tror du vil bli skuffet. 5kg er ikke så mye fra eller til, med mindre man faktisk er undervektig. Det vibrerte i senga her i sta. Nyhus hylte som ei jente. Endret 1. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God tier: Brownies, Gulrotkake og Marispankake. Mid tier: Sjokoladekake, bløtkake. Shit tier: Fyrstekake, delfiakake. KongKake da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg så nettopp det rareste produktet jeg har sett på reklame.."kjempegode grønnsaksbjørner". Altså..gummibjørner med masse grønnsaker? Kjempegode? Skal DETTE få ungene til å spise grønnsaker? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg hylte som en jente på jobben i går også. Vinduet sto oppe når vi dro til lunsj -> kommer tilbake fra lunsj -> setter meg ved pulten -> En jævla FUGL spretter frem fra planten jeg har ved pulten -> jeg får panikk og blir ledd ut av resten av de ansatte Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hvor kommer 5kg ifra? Du la de fra deg der. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg så nettopp det rareste produktet jeg har sett på reklame.."kjempegode grønnsaksbjørner". Altså..gummibjørner med masse grønnsaker? Kjempegode? Skal DETTE få ungene til å spise grønnsaker? Har smakt det, de smaker godt:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nyhus hylte som ei jente. No surprise there. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nyhus hylte som ei jente. No surprise there. Den var stor da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du har snakket om at du trenger det plenty av ganger. Uansett, jeg tror du vil bli skuffet. 5kg er ikke så mye fra eller til, med mindre man faktisk er undervektig. 5 kg er faktisk en hel del. Jeg gikk opp over 10 kilo på litt under et år, og man ser stor forskjell. 5 kg er merkbar forskjell. Avhenger også av hva du går opp. 5 kilo i muskler er mye mer enn 5 kg i fett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg så nettopp det rareste produktet jeg har sett på reklame.."kjempegode grønnsaksbjørner". Altså..gummibjørner med masse grønnsaker? Kjempegode? Skal DETTE få ungene til å spise grønnsaker? Har smakt det, de smaker godt:) Er det klumper i de? Eller er all smaken kamuflert med sukkersmak? Føler at dette blir en like stor hit som "Laksepølse" Endret 1. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skal snart være flink og kokkelere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg