colasolo Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som har forslag til hva man kan gjøre når man kjeder seg en lørdags kveld ? Hanske + fuktighetskrem + erotisk film = fun for the family. høres ut som at det kreves et hankjønn med utstyr, Addan Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem ER Ali G egentlig? Nå tenker jeg på forumbrukeren og ikke karakteren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Ingen her som tilfeldigvis er i Stavanger i kveld og vil være med ut på byen?Alternativet er å gå ut med søss og det frister relativt lite. Én gang holder i massevis. Er faktisk i Egersund atm, men kan nok ikke bli med deg ut Bah, hva gjør du der? Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Sjokk.......L4r5, men du lever opp til mine forventninger edit: kom på noe bedre Kjenner jeg deg? Niks - du kjenner ikke meg! Men jeg kjenner deg, på grunn av alle de ehhhhh.......... postene du har her...nok sagt! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg ble så desperat etter å ha noe å spille, at jeg innstalerte Call of duty 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Niks - du kjenner ikke meg! Men jeg kjenner deg, på grunn av alle de ehhhhh.......... postene du har her...nok sagt! Da så. Velkommen til kaféen skal du være. Hyggelig å bli kjent med deg. Fortell oss litt om deg da. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har ingenting i mot nykomlinger. Jeg -er- faen nykomling. Men hvorfor må mange av dem være så satans irriterende/frekke? I don't fucking get it. -.- Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem ER Ali G egentlig? Nå tenker jeg på forumbrukeren og ikke karakteren. Aldri sett...*mistenksom*. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har ingenting i mot nykomlinger. Jeg -er- faen nykomling. Men hvorfor må mange av dem være så satans irriterende/frekke? I don't fucking get it. -.- Hvis man ser på registreringsdato så er du ganske mye mer nykomling enn Ali G da, Nie. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg snakker i tråden, tardface. x) Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem ER Ali G egentlig? Nå tenker jeg på forumbrukeren og ikke karakteren. mo\ ler - et hunkjønn som ble mer aktiv etter Jarmo´s damejakt.... Og elsker humoren til Ali G Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Uh-oh! Du må ikke buse ut med at du er hunnkjønn på den måten. Snart så kommer den vanlige regla: "Hvor bor du? Hvor gammel er du? Pix? MSN?" Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem kan lære mannfolk klokken??? blir gal Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Hvis man ser på registreringsdato så er du ganske mye mer nykomling enn Ali G da, Nie. Pfft, det er forum-creds som teller. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 så du er jente? Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har ingenting i mot nykomlinger. Jeg -er- faen nykomling. Men hvorfor må mange av dem være så satans irriterende/frekke? I don't fucking get it. -.- gå å skriv på deppe sia her, du......... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) så du er jente? Soeeh, I heard u liek mudkipz? Endret 16. februar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 gå å skriv på deppe sia her, du......... Jeg har nok noen poster der, men jeg føler ikke egentlig noe behov for det når jeg bare blir irritert. =) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Da benytter jeg meg av L4r5 sin oppfordring: "Hvor bor du? Hvor gammel er du? Pix? Men utelater MSN Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg har ingenting i mot nykomlinger. Jeg -er- faen nykomling. Men hvorfor må mange av dem være så satans irriterende/frekke? I don't fucking get it. -.- gå å skriv på deppe sia her, du......... Åh, så tøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg