chokke Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det skal jeg gjøre! Jobber med Derivata nå, og så langt er det ikke vanskelig bare tidkrevende. Første matteregel: Don't drink and derive!! *fokus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 My nipples are so hard right now. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God ide;) men har desverre ikke lov til å oppholde meg der lenger.. Sjokk!Er det en ungdomsklubb i nærheten? Still deg på røykehjørnet i tilfelle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 mMmm ... Karamellisert chili. Man må få kose seg med noe når man kutter sigg. 2,5 døgn uten, og jeg er allerede på usunt snacks. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 mMmm ... Karamellisert chili. Man må få kose seg med noe når man kutter sigg. 2,5 døgn uten, og jeg er allerede på usunt snacks. Da får vi håpe du holder lengere en ut helga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Yeah. Føler det er hardt allerede. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Yeah. Føler det er hardt allerede. [powacommand] Gief powa nao! [/powacommand] Endret 1. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen som vet om et gratisprogram som holder øye med temperaturen på CPU, GPU osv og skriver det fortløpende til en fil? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Ja. edit: Nei, leste "Er det noen som vil ha et ...". Endret 1. oktober 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da er man på plass på Stord Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen som vet om et gratisprogram som holder øye med temperaturen på CPU, GPU osv og skriver det fortløpende til en fil? Jeg vet at GPU-Z kan gjøre det for GPU ihvertfall, kanskje CPU-Z kan gjøre det for CPU? Ellers har du diverse viker med Everest som gjør alt det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er det noen som vet om et gratisprogram som holder øye med temperaturen på CPU, GPU osv og skriver det fortløpende til en fil? CPUID HWMonitor Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da er man på plass på Stord Er det i sameland da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Da er man på plass på Stord Er det i sameland da? Er i Hordaland, men tror ikke det er så mange samer her Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så hva gjør du der? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Mmm...gulrotkake Ikke minn meg på det. Er år og dag siden jeg har smakt det, og enda lengre siden jeg har smakt god gulrotkake. Prøv deg på denne oppskriften her http://www.klikk.no/...ticle482635.ece. Den er utrolig god, bare være påpasselig at du steker den lenge nok og lar kaken avkjøles godt før du deler den og har på glasuren Endret 1. oktober 2010 av b-real Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mmmmmmmmmmmm... fredagsøl Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Prøv deg på denne oppskriften her http://www.klikk.no/...ticle482635.ece. Den er utrolig god, bare være påpasselig at du steker den lenge nok og lar kaken avkjøles godt før du deler den og har på glasuren Det tror jeg ikke at jeg tørr. Det meste av litt mere avansert baking har gått rett vest for meg. Endret 1. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Svært få kaker jeg liker. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Svært få kaker jeg liker. Samme her. Favorittkakene mine er ostekake og gulrotkake. Resten er sånn at jeg kan spise det hvis det blir servert, men står helst over. Endret 1. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg