Bonnskij Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Må vel klippe meg selv snart...begynner å bli litt for langt til at jeg kan stå opp av senga og samtidig se "fresh" ut. Latskap lenge leve Tja, det er jo eit poeng. Sjølv lurer eg på kor lang tid det tek før håret er langt nok til at det strekker seg litt ut framfor å samle seg i eit halvlang bustevase på toppen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Frokosttid. Brie, salte kjeks og retting av norskprøver. Mmm. Kylling og baconsalat med cola på glassflaske her. Jahahahaha den der er vel ikke verdt papiret den er trykket på en gang. Når vi skulle kjøpe matvarer måtte vi enten legge til eller stryke nuller. Da den ble trykket var den faktisk verdt tre egg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 JEg tror jeg skal kutte ned på maten. Vil bli slank igjen. Vi kan bytte på det. De kg du tar av deg kan jeg legge på meg? Altså, med en BMI på 22.2, så trenger du faktisk ikke legge på deg. Det er nok heller slik du er bygd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Altså, med en BMI på 22.2, så trenger du faktisk ikke legge på deg. Det er nok heller slik du er bygd. Hvem snakker om trenger her? Det er snakk om ønske noe som er helt forskjellig ifra å trenger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Få som TRENGER større pupper, men likevel mange som tar silikon/saltvannsimplantat. Og hvem TRENGER tattoveringer eller piercinger? Jeg TRENGER ikke en gang internett. Men jeg liker å ha det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 mMmm ... Te og rundstykker. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Få som TRENGER større pupper, men likevel mange som tar silikon/saltvannsimplantat. Og hvem TRENGER tattoveringer eller piercinger? Jeg TRENGER ikke en gang internett. Men jeg liker å ha det. Finnes de som gjör ting med seg selv fordi andre liker å ha det slik. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg TRENGER ikke en gang internett. Men jeg liker å ha det. Jeg tror du trenger internett, Lars. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mmm...gulrotkake Ikke minn meg på det. Er år og dag siden jeg har smakt det, og enda lengre siden jeg har smakt god gulrotkake. Jeg TRENGER ikke en gang internett. Men jeg liker å ha det. Jeg tror du trenger internett, Lars. Jeg tror også det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 får gå ut å se om jeg får start på caravellen da^^ er jo trossalt helg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 får gå ut å se om jeg får start på caravellen da^^ er jo trossalt helg! Sjekk den lokale veigrillen. Det er der alle de 14-15 år gamle jentene henger på denne tiden. Si du har både rusbrus og ringkontantkort så får du nok grevling på knaggen i kveld. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Selv skal kvelden brukes på matematikk, noen må jo føre samfunnet videre 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 får gå ut å se om jeg får start på caravellen da^^ er jo trossalt helg! Sjekk den lokale veigrillen. Det er der alle de 14-15 år gamle jentene henger på denne tiden. Si du har både rusbrus og ringkontantkort så får du nok grevling på knaggen i kveld. God ide;) men har desverre ikke lov til å oppholde meg der lenger.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har jeg vanskelig å tro, hvem sier det? Nå får du slutte å pynte på alle historier Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Selv skal kvelden brukes på matematikk, noen må jo føre samfunnet videre Be om hjelp da . Tekken. Filmen. Haaahaaaaaaaaaaa, Heier på Jin.. Fordi, vel, gin. Og vin. Endret 1. oktober 2010 av chokke Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det skal jeg gjøre! Jobber med Derivata nå, og så langt er det ikke vanskelig bare tidkrevende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg