Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 That's so gay. så roBot unicorn attack er gay ? ^.- Selvfølgelig. Vi snakker enhjørninger, sommerfugler, delfiner, regnbuer, stjerner og verdens softeste sang. -oh nevermind :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Selvfølgelig. Vi snakker enhjørninger, sommerfugler, delfiner, regnbuer, stjerner og verdens softeste sang. Du glemte fallossymbolikken. Men likevel så eier både sangen og spillet hardt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fytte faen, pga noe utstyr har vært ødelagt i halve dag, må jeg jobbe til 19-20 ikveld..ååååååååååååååååå! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Endte opp med å skrive om Mexico i steden for Junaiten Har allerede skrevet om de stedene i USA jeg har vært. Mexico City? Har heller ikke faste tider, men spiser hvertfall 3 måltider pr dag. Hender det blir bare 2 men det er sjelden. Prøver på noe av det samme. Spørs hvor stort hvert måltid er. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 JEg tror jeg skal kutte ned på maten. Vil bli slank igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Begynn å tren isteden? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Afrika var awesome når jeg var der. Hvilket land var du i? Bodde i Zimbabwe. Et av verdens fattigste land. Der er de jo rike... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Begynn å tren isteden? Stress 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Frokosttid. Brie, salte kjeks og retting av norskprøver. Mmm. Edit: Jeg ville mye heller trent enn å kutta ned på mat. Det er jo så godt. :o Endret 1. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Afrika var awesome når jeg var der. Hvilket land var du i? Bodde i Zimbabwe. Et av verdens fattigste land. Der er de jo rike... Jahahahaha den der er vel ikke verdt papiret den er trykket på en gang. Når vi skulle kjøpe matvarer måtte vi enten legge til eller stryke nuller. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bah... Eg har eigentleg ferie, men må skrive ein rapport i psykologi til måndag. Greit nok det, men å skrive den etter APA-standard, det er mas. Faen te pirk... Eit fag som innvolverer menneskehjernens funksjon, og alle sullikar som måtte ha ein formening om den skal eg aldri meir ha. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 JEg tror jeg skal kutte ned på maten. Vil bli slank igjen. Vi kan bytte på det. De kg du tar av deg kan jeg legge på meg? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Note to self: Aldri la en frisørlærling bestemme hvordan du skal klippe deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Note to self: Aldri la en frisørlærling bestemme hvordan du skal klippe deg. Få se Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Å nei du. Jeg er bare glad det er høstferie, for jeg skal ikke ut av huset på en stund. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Note to self: Aldri la en frisørlærling bestemme hvordan du skal klippe deg. :!: (Eg på mi side har bestemt meg for å ikkje klippe meg i år. Ingen skal kjenne meg igjen når eg er tilbake i gamlalandet ) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Å nei du. Jeg er bare glad det er høstferie, for jeg skal ikke ut av huset på en stund. Snart kan du gå med lue også. Selv om de fleste luer ser åndssvake ut også da. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Helg allerede jo:D blir en kort helg men veldig innholdsrik^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Å nei du. Jeg er bare glad det er høstferie, for jeg skal ikke ut av huset på en stund. Snart kan du gå med lue også. Selv om de fleste luer ser åndssvake ut også da. Jeg kan ikke gå med lue. Av en eller annen grunn ser jeg helt tilbakestående ut med lue eller caps, så jeg bruker det aldri. Passer rett og slett ikke med hodeplagg. Samme gjelder briller. Endret 1. oktober 2010 av Coa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Må vel klippe meg selv snart...begynner å bli litt for langt til at jeg kan stå opp av senga og samtidig se "fresh" ut. Latskap lenge leve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg