MrLeftfield Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Oh yeah...når markedsundersøkelse folk ringer så setter man på Engadget Podcast og legger telefonen ved høytaleren. Han/hun i andre enden fant tydeligvis det litt spennende..holdt linja i 5 min o.O LOL! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Feeeeett. Fløy et matt svart jet-fly rett over nabolaget nå.. Sikkert Illuminati sitt privatfly. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Feeeeett. Fløy et matt svart jet-fly rett over nabolaget nå.. Sikkert Illuminati sitt privatfly. sto det en stor B i regnbuefarger på baksiden ? da er det nemlig mitt. Endret 1. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Feeeeett. Fløy et matt svart jet-fly rett over nabolaget nå.. Sikkert Illuminati sitt privatfly. sto det en stor B i regnbuefarger på baksiden ? da er det nemlig mitt. Regnbuefarger ? Er ikke det de homofiles flagg ? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Feeeeett. Fløy et matt svart jet-fly rett over nabolaget nå.. Sikkert Illuminati sitt privatfly. sto det en stor B i regnbuefarger på baksiden ? da er det nemlig mitt. Regnbuefarger ? Er ikke det de homofiles flagg ? shut up ! det er den fargen som er på halen til Robot unicorn tenk. Endret 1. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 sto det en stor B i regnbuefarger på baksiden ? da er det nemlig mitt. Regnbuefarger ? Er ikke det de homofiles flagg ? shut up ! Ha ha. Der blei du eid Men hvis det står an stor matt svart a på flyet er det mitt. Du vill nok ikke se den siden den har samme farge som flyet i seg selv, men det er nok mitt. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Wutz up folkens? Balli er tydelighvis homofil, ikke at jeg har noe imot det. Endret 1. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wutz up folkens? Sitter på jobb og hører svart metall Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Feeeeett. Fløy et matt svart jet-fly rett over nabolaget nå.. Sikkert Illuminati sitt privatfly. Nå fløy det tilbake igjen. Sikkert vært en liten tur i byen for å overtale flere dumme kloke mennesker. Endret 1. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Wutz up folkens? Balli er tydelighvis homofil, ikke at jeg har noe imot det. yeeeeeeeeah riiiiiiiiiiight, man må vist være homo for å ha et privat fly med en regnbue farget B i disse dager Endret 1. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Speaking of gay: http://www.youtube.com/watch?v=HTN6Du3MCgI Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lars du vet at dagen alt har begynt? Detaljer, detaljer. That's so gay. Only if balls are touching. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hater å forsove meg! Skulle egentlig ha studert ferdig nå, og trent. Men faen nå er alt utsatt, ARGH! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg vil ha ferie. Ikke fysikk. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) That's so gay. så roBot unicorn attack er gay ? ^.- Endret 1. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har ferie, ikke fysikk. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 That's so gay. så roBot unicorn attack er gay ? ^.- Selvfølgelig. Vi snakker enhjørninger, sommerfugler, delfiner, regnbuer, stjerner og verdens softeste sang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Right on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg