Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11 timer uten mat er da ikke noe problem. Går ofte over et døgn uten at jeg spiser...

Åssen orker/klarer du det?

Vanesak, normalt spiser jeg 2 ganger om dagen første måltid mellom 11 og 12 og middag rundt 17-18

Det er da ikke det samme som å gå et døgn uten mat. Har selv vært i nærheten av matfrie dager for en tid tilbake og det kommer jeg ikke til å gjøre en gang til.

Hm, mat er livsviktig, det var nytt :whistle:

Alltid greit med en påminnelse vett`u. ;)

Spiser "normalt" 2 ganger om dagen, men hender at jeg kan gå i et døgn uten å spise.

Lenke til kommentar

Hehe skriver litt om maten osv der nede. Skriver reiseartikler for en nettside ^^,

Hvor henter du egentlig kildene dine i fra når du skriver sånne ting? Bare vanlige wikipedia eller mer avanserte saker?

Vanligvis mer avanserte ting. Men wikipedia kan stoles på av og til, men dobbeltsjekker alltid når jeg bruker wiki. Folk skriver jo mye rart.

Men har reist mye og kan faktisk mye av det i hodet av en eller annen merkelig grunn.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Hehe skriver litt om maten osv der nede. Skriver reiseartikler for en nettside ^^,

Hvor henter du egentlig kildene dine i fra når du skriver sånne ting? Bare vanlige wikipedia eller mer avanserte saker?

Vanligvis mer avanserte ting. Men wikipedia kan stoles på av og til, men dobbeltsjekker alltid når jeg bruker wiki. Folk skriver jo mye rart.

Men har reist mye og kan faktisk mye av det i hodet av en eller annen merkelig grunn.

Jaja, wikipedia er som regel en pålitelig kilde. Men at du har reist mye er jo en gigantisk fordel egentlig.

Lenke til kommentar

Afrika var awesome når jeg var der. Hvilket land var du i?

Bodde i Zimbabwe.

Et av verdens fattigste land. Fett å være den eneste hvite på skolen og måtte gå med security-vakt rundt omkring. Folka der "digga" ikke akkurat hvitinger...

Det er forståelig var kjipt. Var i Etiopia selv, der var alle drit hyggelige og random folk kom bare bort og begynte å prate, bortsett fra en som prøvde å spytte på meg. Var veldig hyggelig i forhold til Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...