Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg faktisk 1 ukes fri, når jeg tenker meg om I helga blir jeg opptatt med å flytte,kommer til å slite meg ut. Har ikke penger til mat, spiste nettopp noen brødbiter å neste måltid blir i 10 tida i kveld, å jeg er allerede sulten. Faen sier jeg bare. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du har vel noen du kan låne av? Mat er jo en nødvendighet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg faktisk 1 ukes fri, når jeg tenker meg om I helga blir jeg opptatt med å flytte,kommer til å slite meg ut. Har ikke penger til mat, spiste nettopp noen brødbiter å neste måltid blir i 10 tida i kveld, å jeg er allerede sulten. Faen sier jeg bare. Du er klar over at det er drøye 11 timer til? Jeg hadde ikke taklet det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Helst ikke. Min stolthet sier nei. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg faktisk 1 ukes fri, når jeg tenker meg om I helga blir jeg opptatt med å flytte,kommer til å slite meg ut. Har ikke penger til mat, spiste nettopp noen brødbiter å neste måltid blir i 10 tida i kveld, å jeg er allerede sulten. Faen sier jeg bare. Ser den, har -300kr. Ikke noen tegn til mat hjemme på 3 dager. Heldigvis ble jeg invitert på middag igår, men aner ikke hvordan jeg ska få fylt magen idag Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Nå har jeg faktisk 1 ukes fri, når jeg tenker meg om I helga blir jeg opptatt med å flytte,kommer til å slite meg ut. Har ikke penger til mat, spiste nettopp noen brødbiter å neste måltid blir i 10 tida i kveld, å jeg er allerede sulten. Faen sier jeg bare. Kom til meg så skal jeg diske opp med hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med kokte poteter og hjemmelaget kålstuing :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 11 timer uten mat er da ikke noe problem. Går ofte over et døgn uten at jeg spiser... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du er klar over at det er drøye 11 timer til? Jeg hadde ikke taklet det. Ja jeg veit Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kom til meg så skal jeg diske opp med hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med kokte poteter og hjemmelaget kålstuing :!: Du bor hvor?? hørtes godt ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Helst ikke. Min stolthet sier nei. Svelg stoltheten for en gangs skyld så du også får svelget noe mat. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Kom til meg så skal jeg diske opp med hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med kokte poteter og hjemmelaget kålstuing :!: Du bor hvor?? hørtes godt ut. Bor i Trondheim, Lade. Heimstadveien 4 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 11 timer uten mat er da ikke noe problem. Går ofte over et døgn uten at jeg spiser... Åssen orker/klarer du det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 11 timer uten mat er da ikke noe problem. Går ofte over et døgn uten at jeg spiser... Åssen orker/klarer du det? Vanesak, normalt spiser jeg 2 ganger om dagen første måltid mellom 11 og 12 og middag rundt 17-18 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bor i Trondheim, Lade. Heimstadveien 4 åja, men nei jeg tør ikke komme til fremmede folk å spise uansett takk for tilbudet. Nå veit jeg hvor du bor Vanesak, normalt spiser jeg 2 ganger om dagen første måltid mellom 11 og 12 og middag rundt 17-18 Da spiser du 2 ganger om døgnet, det blir litt annet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mat og helse Mat er livsviktig for mennesker, og det er en rekke helsemessige forhold knyttet til produksjon og inntak av mat. http://no.wikipedia.org/wiki/Mat Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Bor i Trondheim, Lade. Heimstadveien 4 åja, men nei jeg tør ikke komme til fremmede folk å spise uansett takk for tilbudet. Nå veit jeg hvor du bor Neivell da, Får kose meg alene jeg da Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mat og helse Mat er livsviktig for mennesker, og det er en rekke helsemessige forhold knyttet til produksjon og inntak av mat. http://no.wikipedia.org/wiki/Mat Hm, mat er livsviktig, det var nytt Neivell da, Får kose meg alene jeg da Du hadde sikkert blitt litt skremt hvis jeg plutselig står på døra nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 11 timer uten mat er da ikke noe problem. Går ofte over et døgn uten at jeg spiser... Åssen orker/klarer du det? Vanesak, normalt spiser jeg 2 ganger om dagen første måltid mellom 11 og 12 og middag rundt 17-18 Det er da ikke det samme som å gå et døgn uten mat. Har selv vært i nærheten av matfrie dager for en tid tilbake og det kommer jeg ikke til å gjøre en gang til. Hm, mat er livsviktig, det var nytt Alltid greit med en påminnelse vett`u. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hmm, jeg som spiser rundt 3 og opptil 4 ganger dagligl Frokost 0630, lunsj 1130, middag 1730 og muligens kveldsmat om jeg gidder/vil ha rundt 2100. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Frokost: 10:30 -> 11:00 Middag: 18:00 -> 18:15 That's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg