Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Nå har jeg faktisk 1 ukes fri, når jeg tenker meg om :) I helga blir jeg opptatt med å flytte,kommer til å slite meg ut. Har ikke penger til mat, spiste nettopp noen brødbiter å neste måltid blir i 10 tida i kveld, å jeg er allerede sulten. :no: Faen sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg faktisk 1 ukes fri, når jeg tenker meg om :) I helga blir jeg opptatt med å flytte,kommer til å slite meg ut. Har ikke penger til mat, spiste nettopp noen brødbiter å neste måltid blir i 10 tida i kveld, å jeg er allerede sulten. :no: Faen sier jeg bare.

Du er klar over at det er drøye 11 timer til? :dontgetit:

Jeg hadde ikke taklet det.

Lenke til kommentar

Ser den, har -300kr. Ikke noen tegn til mat hjemme på 3 dager. Heldigvis ble jeg invitert på middag igår, men aner ikke hvordan jeg ska få fylt magen idag :no:

Lenke til kommentar

Kom til meg så skal jeg diske opp med hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med kokte poteter og hjemmelaget kålstuing :!:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kom til meg så skal jeg diske opp med hjemmelaget kjøttkaker i brunsaus med kokte poteter og hjemmelaget kålstuing :!:

Du bor hvor?? hørtes godt ut.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Bor i Trondheim, Lade. Heimstadveien 4

åja, men nei jeg tør ikke komme til fremmede folk å spise uansett :p takk for tilbudet.

Nå veit jeg hvor du bor :ph34r:

Vanesak, normalt spiser jeg 2 ganger om dagen første måltid mellom 11 og 12 og middag rundt 17-18

Da spiser du 2 ganger om døgnet, det blir litt annet

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432
Mat og helse

Mat er livsviktig for mennesker, og det er en rekke helsemessige forhold knyttet til produksjon og inntak av mat.

http://no.wikipedia.org/wiki/Mat

Hm, mat er livsviktig, det var nytt :whistle:

Neivell da, Får kose meg alene jeg da :dontgetit:

Du hadde sikkert blitt litt skremt hvis jeg plutselig står på døra nå. :p

Lenke til kommentar

11 timer uten mat er da ikke noe problem. Går ofte over et døgn uten at jeg spiser...

Åssen orker/klarer du det?

Vanesak, normalt spiser jeg 2 ganger om dagen første måltid mellom 11 og 12 og middag rundt 17-18

Det er da ikke det samme som å gå et døgn uten mat. Har selv vært i nærheten av matfrie dager for en tid tilbake og det kommer jeg ikke til å gjøre en gang til.

Hm, mat er livsviktig, det var nytt :whistle:

Alltid greit med en påminnelse vett`u. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...