Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er inntrykket du som enkelt-individ sitter igjen med, etter å ha opplevd en svinnende brøkdel av den norske lærerstabben. Å si at alle er dårlige når du har møtt noen av de, blir dermed feil.

Det er på lik linje med å kalle alle muslimer terrorister, når du leser i avisa om en som smeller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med i media om muslimer også, og der har nyhetene vist at samtlige muslimer er selvmordbombere eller religiøse fanatikere.

Blir litt feil å trekke frem eksempler fra media, da dette er for å skape sensasjoner og lesere/tittere.

Som jeg sa selv. Jeg har møtt gode og dårligere lærere, men jeg sier ikke at lærere suger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faens Play og Disney.

For mange bra tilbud, for mange bra filmer.

Det skjærer meg i hjertet å gå ut av sidene. :|

Har selv ikke godt av å gå inn på butikker som feks. Platekompaniet. Kommer alltid over en masse jeg vil ha og jeg har allerede en hau av filmer jeg ikke har fått sett. Har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe mer før jeg har sett dem jeg har, men det holder aldri.

Jeg synes alle som drikker øl på morgenen er patetiske Glimti. På lik linje som du mener alle lærere er patetiske.

Du skulle bare hvite hva jeg mener om folk med den slags meninger samt om folk som bruker endrede logoer som avatar... ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes alle som drikker øl på morgenen er patetiske Glimti. På lik linje som du mener alle lærere er patetiske.

Du skulle bare hvite hva jeg mener om folk med den slags meninger samt om folk som bruker endrede logoer som avatar... ;)

Hansern kritiserer øl, å da går glimti rett i forsvarsposisjon og angriper profilbildet.

Minner om en ordentlig jentekrangel :ph34r:

Lenke til kommentar

Profilbildet har jeg bare fordi det er lettere å scrolle ned og se mine egne poster når det er såpass skrikende farger. Avataren er ikke den vakreste nei.

Men fortsatt, øl på morgnen synes jeg ikke er så særlig sjarmerende. Hvordan greier du å drikke det kl.08?

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Hansern kritiserer øl, å da går glimti rett i forsvarsposisjon og angriper profilbildet.

Minner om en ordentlig jentekrangel :ph34r:

Siden han først henvendte seg til meg ville han vel ha et svar og jeg synes faktisk ingen ting om den avataren heller. Og i det hele tatt svært lite om slike logoparodier. De blir så og si konstant misslykket!

Glimti, jeg klarer ikke gå forbi Platekompaniet uten å gå inn.

Jeg klarer ikke gå inn på Platekompaniet uten å bruke penger.

Det samme gjelder Outland og bokhandler generelt. :p

Outland er tøff å komme seg ut av uten å kjøpe noe ja. Digger den slags type butikker. :thumbup: Når det gjelder vanelige bokhandler går jeg ikke så ofte inn dit, men hvis jeg først gjør det blir det fort noen nye bøker om 2. Verdenskrig, nazismen, stalinismen og politikk generelt.

Her var det en fin-fin stemning :)

Den blir sikkert spritet opp nå som du er her. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...