L4r5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ah, for en produktiv natt. BFBC2, COD4 promod, overklokking m/stresstest og /b/, /b/ og atter /b/. På tide å ta en høneblund snart. Vurderte å døgne, men da blir jeg så ødelagt i morra og da skal jeg en del så tror det blir puta nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lars du vet at dagen alt har begynt? 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg er så trøøtt......... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 God morgen forumtroll og nerder Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Armene mine verker. Selv på medium blir de ødelagt av tre låter Megadeth. Megadeth-låter? Hvor? Hva? :---------------O Guitar Hero: Warriors of Rock. Megadeths awesomeness blir rett og slett for mye for deg! Det har du helt og holdent rett i, Ida. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Dobre utra forumfolk. Hjemmekontor er så win. Sitter med cola og chillern i stua. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Aner ikke hvorfor du blir trøtt i amene, jeg kan spille GH i 2-3 timer i strekk. Kanskje fordi jeg har mere trening? Fikk vondt i håndleddene når jeg plukka opp GH:WOR etter ett års pause, men etter å bli litt varm går det som ingenting. OG jeg spiller enten hard eller expert, aldri lavere, det er jo drittkjedelig. Det som er viktig er å ikke tenke "jeg klarer aldri 4 eller 5 knapper", men å bare prøve i practice så bare kommer det naturlig. Jeg klarer ikke spille Medium fordi jeg faller helt ut av rytmen når jeg bare spiller halvparten av notene jeg faktisk hører. Jeg står aldri heller, bare sitter i sofaen med ene armen oppå armlenet og chiller, rister løs litt av og til hvis det blir stivt. Å nekte å prøve mere enn medium føler jeg er som å betale 600,- for å gå inn i et spøkelseshus, men aldri tørre å gå forbi første rommet. Endret 1. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Mornings. Koser meg med Battery på flaske. Tror jeg skal fortsette å hold emegf til det istedefor på boks heretter. Glimti: For ikke å snakke om dødsstraff... Fire ting alt. Kan bli en lang liste etter hvert dette. Oktober allerede, ja. Alle dessa dagar som kom och gick - inte visste jag att dom var livet. Ekkelt å tenke på. I dag er i går i morgen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wut? Finnes battery på flaske? hvor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Aner ikke hvorfor du blir trøtt i amene, jeg kan spille GH i 2-3 timer i strekk. Kanskje fordi jeg har mere trening? Fikk vondt i håndleddene når jeg plukka opp GH:WOR etter ett års pause, men etter å bli litt varm går det som ingenting. OG jeg spiller enten hard eller expert, aldri lavere, det er jo drittkjedelig. Det som er viktig er å ikke tenke "jeg klarer aldri 4 eller 5 knapper", men å bare prøve i practice så bare kommer det naturlig. Jeg klarer ikke spille Medium fordi jeg faller helt ut av rytmen når jeg bare spiller halvparten av notene jeg faktisk hører. Jeg står aldri heller, bare sitter i sofaen med ene armen oppå armlenet og chiller, rister løs litt av og til hvis det blir stivt. Å nekte å prøve mere enn medium føler jeg er som å betale 600,- for å gå inn i et spøkelseshus, men aldri tørre å gå forbi første rommet. Jeg kan spille noe mer chill enn Megadeth i lang tid, men sanger med mye action, gir meg krampe. Jeg sitter også i sofaen eller i en godstol og chiller, den eneste tiden jeg står, er når jeg synger, og det er fordi det høres bedre ut. Og jeg prøver meg stadig vekk på hard, men merker at selv på de enkleste sanger, så er det bare så vidt jeg klarer å fullføre. o_O Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Wut? Finnes battery på flaske? hvor? En stund siden det kom, men har ikke fått prøvd før nå. Jeg kjøpte på Prix, men jo være mulig å få andre steder og. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hahaha! Lærern min sto å masa på absolutt alle om å ta opp bøkerne for å begynne å jobbe, mens har står på siden av meg som ligger på pulten å surfer dagbladet Endret 1. oktober 2010 av Nurk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lærere er så patetiske... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Noen mennesker er så patetiske... Endret 1. oktober 2010 av Slimda 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rimelig patetisk å konstant endre på andres innlegg og komme med den samme, tåpelige smileyen... 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Rimelig patetisk å skjære alle over en kam. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Si noe godt om lærere da!? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg har hatt gode lærere som har hjulpet meg til å forstå oppgaver, samt å tenne en interesse for fag. Spesielt en lærer på ungdomsskolen fikk jeg brennende interessert i matematikk. Men selvsagt, det var jo andre lærere igjen som kvelte den interessen igjen. Men å si at alle er dårlige, går ikke. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Flott, jeg tror jeg går fra en avhengighet til en annen. Fra sigg til kamillete. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg