Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei at alle dagene som kommer og går er livet. at vi alle skal dø og om en stund er det ingen som er klar over at vi har eksistert en gang. Ligger bare alene i jorda alt som er igjen er beinene.

Liker ikke tanken jeg heller, men om vi alle skulle leve til evig tid, så tror jeg at jeg hadde blitt mektig lei. Og jeg er ganske sikker på at man endrer tankegang når man blir eldre.

Lenke til kommentar

Nei at alle dagene som kommer og går er livet. at vi alle skal dø og om en stund er det ingen som er klar over at vi har eksistert en gang. Ligger bare alene i jorda alt som er igjen er beinene.

Liker ikke tanken jeg heller, men om vi alle skulle leve til evig tid, så tror jeg at jeg hadde blitt mektig lei. Og jeg er ganske sikker på at man endrer tankegang når man blir eldre.

Der vettu! der har du en som vet åssen man skal si det. Takk

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg var bombesikker på at jeg skulle drukne en gang, faktisk. Skulle tro jeg ville bli helt panisk, men jeg ble veldig rolig. Som å akseptere sin egen død, uten mer om eller men. Ikke var jeg redd heller. Jeg tenkte bare "Jaja, nå dør jeg...". Heldigvis kom jeg meg opp igjen. Jævla enorme bølger.

Lenke til kommentar

Samme her, enormt rolig. kjørte i 20cm med snø i gamle bluebirden tidlig en søndag morgen for å dra på ADR kurs i Oslo. Plutselig kommer det et rådyr løpende foran bilen som jeg treffer, får mega breisladd i en 80kmt, får dratt den inn i kontra jeg har kontroll over. Men det kommer en bil i mot i enda større fart en meg som jeg er 100% sikker på at jeg kommer til å fronte med å jeg tenker "jaja, samma faen." Men bilen vrenger ned i grøfta å snidder tuppen av bakfangern min.

Merkelig nok så kjører bilen rett opp igjen av grøfta og kjører videre. Jeg drar videre uten varig men til oslo på ADR kurset og noen timer etter det spyr jeg sånn 6 ganger på dass og får ikke med meg en dritt av siste kursdag. Men besto prøven på biltilsynet med glans.

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Man kjenner det godt etterpå når det har synket litt inn.

edit: Nei legge seg væh, Sliten etter å ha kjørt fra oslo til narvik og jobba 27 timer i strekk der oppe for så å sove og kjøre ned til oslo's omegn igjen. Skal fly opp til Narvik på søndag for så å kjøre en lastebil ned til oslo igjen også.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...