After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har tenkt på Japan og Kina også da. Og tenk å få med seg Tokyo Tower. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 tokyo tower er overrated Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Glimti: Om du vil til Svalbard så ta turen i slutten av April/starten av Mai. Da er det middnattsol og scootersafarien er på topp Og det er ikke så værst temperatur der heller. Sånn -1 til 4-5 grader. Helt overkommelig. Av drikkesteder så trenger du antagligvis bare gå en etasje ned (på longyearbyen that is). Tror jeg telte 11 puber/barer på 100 meter der. Så sjenk skal du få uten å spørre om det. Alkoholprisene er syke. 1L rom til 90 kroner? Ja takk. Da vi var der var det Jäger til frokost, gin and tonic til lunsjen, karsk etter middagen, alt mulig vin til middagen, og whiskey til kvelds. Var mer eller mindre jæææævlig bakfull etter hvert... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 tokyo tower er overrated Pøh... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg leste en manga hvor Tokyo Tower falt sammen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 har nå vært der, og det var ikke superspesielt. var andre ting som var mer interessant Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Høye tårn er skummelt. Hva hvis det blir en ny 7/11 når du er der.. Hender også jeg tenker på det når jeg ser på tyholttårnet her i tr.heim :!: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Jeg har ikke reist så mye til nå, men er mange plasser jeg gjerne skulle besøkt, og sikkert kommer til å besøke en eller annen gang. Spania, Portugal, Finland, England, Irland og USA (NY til å begynne med) er vel de plassene som frister mest. Svalbard, av alle plasser? Nei, huff. Da heller Finland eller noe i den duren. Jepp, har drømt om Svalbard i lange tider. Leste også en veldig flott artikkel om feriering på Svalbard sist jeg var på flytur. Et av de få stedene jeg har lyst til å dra til når det gjelder Norge. Hvorfor kunne ikke du tenke deg det? Pga. temperatur og klima? Ja, og det faktum at det rett og slett ikke er noe som frister med Svalbard. Endret 30. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ja, de kioskene utvider overalt... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noe så kjedelig. Sånn så korter jeg ned på quoten Er ikke så ofte jeg er innom steinkjer, selv om jeg har slekt der. Var innom i sommer på storsenteret og leita etter polet Ha-ha, du er ikke den eneste. Jeg holdt på å gå meg bort selv første gang jeg var innom etter sammenslåinga av de to sentrene. Og familien min og familien til han jeg bor med har også rota seg bort der inne. =p Svalbard, av alle plasser? Nei, huff. Da heller Finland eller noe i den duren. Jeg vil til Tyskland! =D Ene og alene for å besøke deg. ^^ Ang. hvor jeg har vært ... Vel, jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Belgia, Nederland, Frankrike, Spania, Portugal, Tsjekkia, Polen, Sveits, Kypros, Gran Canaria, Malorca, Monaco samt USA. Muligens et sted eller to til som jeg ikke husker. Kan med det konkludere at det beste stedet å være, er Norge. Og da Stavanger. Vil dog reise mer. Vil til Russland, Finland, Tahiti, Egypt, Kroatia, Svalbard, Hellas, Ukraina, Mongolia, Østerrike, Canada, Brasil, Argentina, Ecuador, Peru, Cuba (aller helst dit), Japan, Vietnam, Australia, New Zealand, Fiji, Hawaii, Rapa Nui, Samoa og en drøss med andre øyer i Mikropolynesia, Polynesia og andre steder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Og da meldte jeg meg ut av debatten om Midtøsten inntill videre! Snakker om idiotisk nivå... Du holdt ut lenge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ikke slipp meg ut i en synthbutikk sier jeg bare..endte opp med å ta denne babyen hjem skulle egentlig bare "se på"..men neiida. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Svalbard, av alle plasser? Nei, huff. Da heller Finland eller noe i den duren. Jeg vil til Tyskland! =D Ene og alene for å besøke deg. ^^ Aww, søt du er. ^^ Det hadde sikkert vært kjekt, ja. Kunne tatt en tur til Berlin eller noe sammen. Eneste gangen jeg har vært der var når jeg ankom Tyskland. Eller til Dresden. Der har jeg vært en del ganger. Ikke så verst egentlig. Fin by. Men dere har alle rett. Beste plassen å være er Norge. Ingenting slår lille, gode, gamle, Norge. Endret 30. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Rawr guyzez. Jeg har vært i 36 land og kan konkludere med at Norge er det verste turistlandet. Ikke tilrettelagt for turister i det hele tatt. Sinnsyke priser og et uhøffelig folkeslag. Jungelen i Afrika er bedre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Forumflørt på g, Smurf og Therawyn? Bytex: Den så søt ut! Hvor mye må man ut med for noe sånt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Ikke mere enn 4995,- for å bli den lykkelige eier. Den er selvsagt ikke så liten som på bildet, da. Endret 30. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvor lang tid tar det før PayPal-kontoer blir "avbegrenset" etter at jeg har trykket inn PP-koden? Hvorfor skjer ikke sånt automatisk når alle punktene på sjekklisten har grønn hake? Forbanna idiotene begrenset kontoen på søndag. Sikkert fordi jeg fjernet ett kort og la til et annet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Spania, Portugal, Finland, England, Irland og USA (NY til å begynne med) er vel de plassene som frister mest. Vi har da iallefall noen felles reisemål. Noen flere steder enn Berlin du kan anbefale i Tyskland? Vil dog reise mer. Vil til Russland, Finland, Tahiti, Egypt, Kroatia, Svalbard, Hellas, Ukraina, Mongolia, Østerrike, Canada, Brasil, Argentina, Ecuador, Peru, Cuba (aller helst dit), Japan, Vietnam, Australia, New Zealand, Fiji, Hawaii, Rapa Nui, Samoa og en drøss med andre øyer i Mikropolynesia, Polynesia og andre steder. Du høres bereist ut! Høres ut som du har noen gode reisemål og. Endret 30. september 2010 av Hårek Redusert unødig stor quote Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Aww, søt du er. ^^ Det hadde sikkert vært kjekt, ja. Kunne tatt en tur til Berlin eller noe sammen. Eneste gangen jeg har vært der var når jeg ankom Tyskland. Eller til Dresden. Der har jeg vært en del ganger. Ikke så verst egentlig. Fin by. Det hadde vært veldig kjekt! =D Særlig Berlin. Kunne fått deg unna den lille byen du bor i nå. Forumflørt på g, Smurf og Therawyn? Lov å drømme i alle fall. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Og da meldte jeg meg ut av debatten om Midtøsten inntill videre! Snakker om idiotisk nivå... Du holdt ut lenge. Ja, det er jo et tema som interesserer meg sterkt! Og nå har jeg jo deltatt i og opplevd det går nedover med en del tråder ang. temaet og den nåværende holdt seg en god stund så jeg hadde faktisk forhåpninger om at det kunne bli værende en seriøs debatt, men det var bare å glemme... Nå skal det uansett opprettes en tråd der diskusjon rundt Midtøsten tas opp så snart de annsvarlige får tid så jeg kommer til å vend etilbake dit, men inntill videre er det nivået som regjerer der bortkastet tid å oppsøke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg