roffenn Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Sikkert feil plass og spørre men! Noen som har tips til bencmark test til win Xp ? Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 God dag medmennesker. Hvordan har dere det i dag da? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Noe så kjedelig. Sånn så korter jeg ned på quoten Er ikke så ofte jeg er innom steinkjer, selv om jeg har slekt der. Var innom i sommer på storsenteret og leita etter polet Endret 30. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har det bra nå som denne ukens fremføringer er over. Har faen vært nervøs hele uka, men nå er det endelig overstått. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk 4 på framføring, er veldig fornøyd. Moro når sensor klaga på at jeg hadde snus i under framføringen. The shit makes me calm liksom. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 ikke værst. jeg blei "ferdig" med denna i dag. hadde 3 dager så var litt lite tid. http://vimeo.com/15420218 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har lyst til å reise til Svalbard! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Svalbard, av alle plasser? Nei, huff. Da heller Finland eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har lyst til å reise overalt, spesielt varmere strøk til å begynne med.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Og da meldte jeg meg ut av debatten om Midtøsten inntill videre! Snakker om idiotisk nivå... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har lyst til å reise til Svalbard! Been there . Svalbard er pr0n. Iaffal for alkiser Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Svalbard, av alle plasser? Nei, huff. Da heller Finland eller noe i den duren. Jepp, har drømt om Svalbard i lange tider. Leste også en veldig flott artikkel om feriering på Svalbard sist jeg var på flytur. Et av de få stedene jeg har lyst til å dra til når det gjelder Norge. Hvorfor kunne ikke du tenke deg det? Pga. temperatur og klima? Jeg har lyst til å reise overalt, spesielt varmere strøk til å begynne med.. Hauevis av steder jeg vil reise til selv. Sjekk profilen så ser du. Been there . Svalbard er pr0n. Iaffal for alkiser Åssen var det der? Ikke pga. alkoholpriser og forhold at jeg vil dit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mange bra reisemål Glimti, men Palestina? er det ikke skummelt der? Jeg blir sikkert å dø å alt jeg har vært i såvidt er sverige og spania. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, England og... "Syden". Dvs, Gran Canaria og Lanzarote. Jeg kan dermed konkludere med at Norge er det beste feriestedet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Utsetter det til det har blitt fred og ro der Gypsy. (Håper det går bedre der nede enn det gjør med debatten om stedet under Politikk og samfunn). Prøver meg på de europeiske stede først. Hvor kunne du tenke deg å dra da? Har vært i Sverige, Danmark, England, Spania, Nederland og Hellas. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg kunne tenkt meg å kjørt rundt i frankrike å se på vingårder å drikke vin å sånt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Eneste som intereserer meg med Frankrike er Paris. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har så mange plasser jeg vil til, Irland har jeg alltid hatt lyst å se, frankrike, thailand.. øde sydhavsøyer eller middelshavøyer, jeg kan rett å slett ikke geografi så godt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, England og... "Syden". Dvs, Gran Canaria og Lanzarote. Jeg kan dermed konkludere med at Norge er det beste feriestedet. sjøl har jeg vært i sverige, danmark, hellas, england, tunisia, italia, japan, og skal kjøre fra danmark til frankrike rundt sommertid neste år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Eneste som intereserer meg med Frankrike er Paris. Jeg skal selvfølgelig til Paris og besøke graven til Jim Morrison. Å ta en titt på eifeltårnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg