After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Glimti kattehalshoggeren I dag halshogger jeg alt som kommer i min vei... Kom forresten på at jeg har en coop konto som forhåpentligvis er over tusen kr på, kansje jeg skal ta meg råd til en middag..Hvis jeg får ut de pengene, hører til en annen type coop Ta deg en bedre middag du ved mindre du vil spare det til helgen. Her heller jeg mot spagetti med kjøttsaus i dag. lenge siden jeg har hatt det og har ganske mye spagetti liggende. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Har du fagbrev? Nope. Generell Studiekompetanse (såvidt) Du har vel jobbet med IT så lenge nå at du kan gå opp til en fagprøve? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk ikke ut pengene. Hælvete! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "Klappe på hodet". Såså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 You do that. Hadde den blitt mer populær, hadde jeg oppretta flere slike tråder, men det virker som mine forsøk på å gjøre dette forumet mer som Something Awful, er fåfengte. Har gjort det. Ble bra bortsett fra at katten var halshogd. Nei, det virker ikke som den kategorien er så veldig populær. Prøvde selv å starte opp med drømmetråden for å få litt liv, men interessen der har vært heller laber. Men jaja, henger mest på Politikk og samfunn uansett. Ah ... Mens jeg henger mest på SA generelt, men er jeg innom her, er jeg innom hva enn jeg finner interessant. Selv om jeg for det meste lurker, slik at postcounten min viser at jeg helst henger i Sosialt. Oh well. Nå har jeg spilt alt for mye Torchlight. På tide å jobbe med bachelor igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "Klappe på hodet". Såså. Det hjalp kansje litt på liksom Datasmurf veit du tilfeldigvis hva det koster for togbillett fra tr.heim til steinkjær? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Datasmurf veit du tilfeldigvis hva det koster for togbillett fra tr.heim til steinkjær? 186 kroner om man betaler fullpris. Trekk fra 25% hvis du får studentrabatt. +20 kroner fra om du kjøper billetten ombord i stedet for på stasjonen. Endret 30. september 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 186 kroner om man betaler fullpris. Trekk fra 25% hvis du får studentrabatt. +20 kroner fra om du kjøper billetten ombord i stedet for på stasjonen. Hvordan veit du det? Men så dyrt altså? Jeg er halvtidstudent teller det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg sjekket på nsb.no. Det er ikke noe kunststykke. Har du studentbevis så får du rabatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Åja smartingen. Var der å så nå jeg og, men finner ikke steinkjær. Men regner med du har sett rett. Studentbevis har jeg ikke. Jeg kommer til å bli skrapa blakk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du har vel jobbet med IT så lenge nå at du kan gå opp til en fagprøve? Kunne jeg sikkert. Per dags dato trenger jeg dog ikke det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du har vel jobbet med IT så lenge nå at du kan gå opp til en fagprøve? Kunne jeg sikkert. Per dags dato trenger jeg dog ikke det. Veldig greit å kunne ha på papiret da Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk ikke ut pengene. Hælvete! Præhæ! Fikk kake fra Coop istad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Åja smartingen. Var der å så nå jeg og, men finner ikke steinkjær. Men regner med du har sett rett. Studentbevis har jeg ikke. Jeg kommer til å bli skrapa blakk Kanskje du finner det om du skriver "Steinkjer"? edit: Hva skal du her? Besøke meg og muntre meg opp? Endret 30. september 2010 av Datasmurf 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Præhæ! Fikk kake fra Coop istad. What? why? latinger på coop altså, hvertfall her i trøndelag. Åja smartingen. Var der å så nå jeg og, men finner ikke steinkjær. Men regner med du har sett rett. Studentbevis har jeg ikke. Jeg kommer til å bli skrapa blakk Kanskje du finner det om du skriver "Steinkjer"? edit: Hva skal du her? Besøke meg og muntre meg opp? Fant det da ja. Herregud. Nei skal bare hoppe av toget for så å dra videre med bil.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 "Klappe på hodet". Såså. Det hjalp kansje litt på liksom Alltid til tjeneste vett`u. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 What? why? latinger på coop altså, hvertfall her i trøndelag. Var på møte og fikk vite om et par ting vi har blitt flinkere på. Er slappinger her nede også, gitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 WooO! Hjemmekontor i morgen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Du har vel jobbet med IT så lenge nå at du kan gå opp til en fagprøve? Kunne jeg sikkert. Per dags dato trenger jeg dog ikke det. Veldig greit å kunne ha på papiret da Får fikse papirer om jeg får sparken. Slik som situasjonen er nå, tror jeg at stillingen er trygg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Præhæ! Fikk kake fra Coop istad. What? why? latinger på coop altså, hvertfall her i trøndelag. Åja smartingen. Var der å så nå jeg og, men finner ikke steinkjær. Men regner med du har sett rett. Studentbevis har jeg ikke. Jeg kommer til å bli skrapa blakk Kanskje du finner det om du skriver "Steinkjer"? edit: Hva skal du her? Besøke meg og muntre meg opp? Fant det da ja. Herregud. Nei skal bare hoppe av toget for så å dra videre med bil.. Noe så kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg