Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Da har jeg vært 24 timer uten sigg. Var jævlig i gårkveld, da folk sto utenfor vinduet mitt og røykte. :p

Så får jeg håpe at jeg klarer dette videre da.

Jeg har vært røykfri siden lørdag.. har aldri skjedd før. Stå på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere skulle gjort som meg. Skaffet dere jobb og tjent penger. Mye bedre enn kjedelig skolegang. :p

Been there done that i mange år. Fant så ut at jeg får ikke jobb som forsker uten utdanning, so here I go.

Engelsk-norsk rule.

Forsker? Hva skal du forske på da?

Men IT-drift er kjedelig!

Dessuten klarer jeg ikke holde kjeft rundt inkompetente mennesker særlig lenge. :p

Jeg har både god tålmodighet samt et godt humør, så å snakke med inkompetente mennesker går lekende lett. Dog, skulle nesten tro at noen ble fornærmet når jeg spør om de har sjekket om strømkabelen står koblet i. "Jeg er ikke så dum assa"

Stå på! Røyk er no' dritt

Lenke til kommentar

Da har jeg vært 24 timer uten sigg. Var jævlig i gårkveld, da folk sto utenfor vinduet mitt og røykte. :p

Så får jeg håpe at jeg klarer dette videre da.

Flink! :D

Slimda, jeg jobba IT-drift av og på i en periode på 2-3 år og den siste tiden var jeg så jævlig lei alt sammen at jeg bare slutta å møte opp på jobb.

Tjente uansett bare 106 kr dagen, men en jobb er en jobb er en jobb er en jobb er en jobb.

Jeg klikka på en av de inkompetente legene. Tror det var det som "sealed the deal" og gjorde at jeg ikke hadde noe håp om å komme tilbake. :p

Lenke til kommentar

Jeg har laget en ekstremt populær blues tråd med 18000 sider *stolt*

Jeg har laget flere tråder som har fått så stor oppmerksomhet at de har blitt for heftige i diskusjonen og blitt stengt. :D

Jeg føler meg flink.

I stedet for å sitte og skrive notater, tegner jeg dyr med øya igjen.

Skills. -_-

Tenkte jeg skulle prøve meg på den med å tegne en katt på paint i blinde.

Lenke til kommentar

You do that.

Hadde den blitt mer populær, hadde jeg oppretta flere slike tråder, men det virker som mine forsøk på å gjøre dette forumet mer som Something Awful, er fåfengte.

Har gjort det. :D Ble bra bortsett fra at katten var halshogd.

Nei, det virker ikke som den kategorien er så veldig populær. Prøvde selv å starte opp med drømmetråden for å få litt liv, men interessen der har vært heller laber. Men jaja, henger mest på Politikk og samfunn uansett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Glimti kattehalshoggeren :tease:

Kom forresten på at jeg har en coop konto som forhåpentligvis er over tusen kr på, kansje jeg skal ta meg råd til en middag..Hvis jeg får ut de pengene, hører til en annen type coop :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...