danielch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 The game er og vil alltid bli, bare er slik Meh, føler det dør mer og mer ut. Jeg bryr meg hvertfall ikke noe mer om det. Samme her, men jeg følte at jeg bare MÅTTE komme med innlegget. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hisap biriiiiiiiil. Her drikkes det no' billig "Evergood" skvip, men det funker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hisap biriiiiiiiil. Her drikkes det no' billig "Evergood" skvip, men det funker. Jeg høyner med min first price kaffe. Studentlivet Den er faktisk ikke så galen da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nå fikk jeg lyst på kaffe! Drakk en kopp idag tidlig da Do it! Ingenting er så godt som en ordnetlig god kopp med kaffe om morgenen. Hisap biriiiiiiiil. Her drikkes det no' billig "Evergood" skvip, men det funker. Har blitt litt kravstor når det kommer til kaffen jeg :S Drikker denne for øyeblikket. Ikke den beste jeg har smakt, mangler litt på ettersmaken egentlig, da var den med hint av appelsin mye bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Mmmh, dame i kafeteriaen som var illsint fordi hun måtte betale mer enn meg. Interne rabatter <3 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Trenger forslag til ungdomsbedrift. Salg og Service. Go! Endret 30. september 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Trenger forslag til ungdomsbedrift. Salg og Service. Go! Kondom og glidemiddeldispenser at the same time! GOGOGO Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Om noen lurer på noe innenfor at opplysningstiden var en stor grunn til at Norges grunnlov ble laget er det bare å spørre. Tror jeg kan alt der nå. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nå fikk jeg lyst på kaffe! Drakk en kopp idag tidlig da Do it! Ingenting er så godt som en ordnetlig god kopp med kaffe om morgenen. Hisap biriiiiiiiil. Her drikkes det no' billig "Evergood" skvip, men det funker. Har blitt litt kravstor når det kommer til kaffen jeg :S Drikker denne for øyeblikket. Ikke den beste jeg har smakt, mangler litt på ettersmaken egentlig, da var den med hint av appelsin mye bedre. å fy dæven Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gjør som meg ikke gjør lekser Sannhetens ord! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Eller som meg, gadd ikke skole i dag. huff. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Gjør som meg ikke gjør lekser Sannhetens ord! Må støtte meg på den jeg også! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Visste du hadde det i deg Gypsy. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg hvertfall lært masse om 1814 da, så HAH. Tenker dere er misunnelige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Da har jeg vært 24 timer uten sigg. Var jævlig i gårkveld, da folk sto utenfor vinduet mitt og røykte. Så får jeg håpe at jeg klarer dette videre da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dere skulle gjort som meg. Skaffet dere jobb og tjent penger. Mye bedre enn kjedelig skolegang. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg hvertfall lært masse om 1814 da, så HAH. Tenker dere er misunnelige. Kan det jeg er interessert i å vite. Da har jeg vært 24 timer uten sigg. Var jævlig i gårkveld, da folk sto utenfor vinduet mitt og røykte. Så får jeg håpe at jeg klarer dette videre da. Om man dropper en ting lenge nok glemmer man det nærmest til slutt. Var sånn jeg sluttet med godteri. Hadde ikke noen planer om å kutte det ut, men klarte meg uten så bare gikk i lange tider uten å kjøpe eller spise noe og plutselig merket jeg at jeg hadde sluttet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dere skulle gjort som meg. Skaffet dere jobb og tjent penger. Mye bedre enn kjedelig skolegang. Been there done that i mange år. Fant så ut at jeg får ikke jobb som forsker uten utdanning, so here I go. Engelsk-norsk rule. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Men IT-drift er kjedelig! Dessuten klarer jeg ikke holde kjeft rundt inkompetente mennesker særlig lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg