Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Ja Romis. Du er en fet, stygg og illeluktende jævel Se på deg selv, før du snakker om andre! DU er en illeluktende feit og stygg jævel! DU er like handsome som meg. Klart jeg er, vi er nydelige rett og slett! *gleder meg til søndag* Søndag er jeg klar for en chill og koselig biltur ja^^ Endret 30. september 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 doh. her har planlegging ( eller mangel på det ) gått i vasken ettersom jeg ikke har frokost eller middag for i dag og jeg drar i morra tidlig D: Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Skoleskoleskole Frifrifri Endret 30. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Skoleskoleskole Frifrifri Prosjektprosjektprosjekt. Skal bli så ubeskrivelig digg å bli ferdig med det. Eneste nedturen da er at jeg skal skrive en tolkning av Villanden, og så skal jeg skrive en filosofisk stil om vår indre psykopat og narsissisme i forhold til det moderne samfunn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 RadioRadioRadio! Skrev nettop manus til nyhetssending om Alta IF, bare tullenyheter selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Prosjektprosjektprosjekt. Skal bli så ubeskrivelig digg å bli ferdig med det. Eneste nedturen da er at jeg skal skrive en tolkning av Villanden, og så skal jeg skrive en filosofisk stil om vår indre psykopat og narsissisme i forhold til det moderne samfunn. Lykke til. Forresten, legg litt farge på avataren så ser den bedre ut. Endret 30. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Prosjektprosjektprosjekt. Skal bli så ubeskrivelig digg å bli ferdig med det. Eneste nedturen da er at jeg skal skrive en tolkning av Villanden, og så skal jeg skrive en filosofisk stil om vår indre psykopat og narsissisme i forhold til det moderne samfunn. Lykke til. Forresten, legg litt farge på avataren så ser den bedre ut. Har nok ikke skills nok til å få noe godt resultat ut av det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Prosjektprosjektprosjekt. Skal bli så ubeskrivelig digg å bli ferdig med det. Eneste nedturen da er at jeg skal skrive en tolkning av Villanden, og så skal jeg skrive en filosofisk stil om vår indre psykopat og narsissisme i forhold til det moderne samfunn. Lykke til. Forresten, legg litt farge på avataren så ser den bedre ut. Har nok ikke skills nok til å få noe godt resultat ut av det. da er Shikaru mannen å snakke med ;D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Høydepunktet i arbeidsdagen er lunsjen. Endret 30. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Høydepunktet i arbeidsdagen er lunsjen. Amen sistah! Høydepunktet etter lunsj er når man går hjem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Høydepunktet i arbeidsdagen er lunsjen. Dagens "høydepunkt" om 1 time. Dagens varmrett er "Vegetar". Lurer på hva slags tull de finner på denne gangen. Er lei av å se gratinert brokkoli og Vårruller uten kjøtt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det noen som fremdeles faktisk bryr seg om the game? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noe må være galt..her våkner man kl 0800 på en fridag helt av seg selv jo. Oh well..jeg har kaffe Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Er det noen som fremdeles faktisk bryr seg om the game? Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 It's like I married my best friend. But in a totally manly way! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 The game er og vil alltid bli, bare er slik Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 The game er og vil alltid bli, bare er slik Meh, føler det dør mer og mer ut. Jeg bryr meg hvertfall ikke noe mer om det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noe må være galt..her våkner man kl 0800 på en fridag helt av seg selv jo. Oh well..jeg har kaffe Nå fikk jeg lyst på kaffe! Drakk en kopp idag tidlig da Lenke til kommentar
danielch Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Dobbeltpostbugpieceofshait* Endret 30. september 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg