Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Slimda, nei, det er jeg ikke, men alkohol forsterker effekten av histaminene i kroppen min elns. Sett at jeg har et par myggstikk som klør litt, men ikke mye. Så drikker jeg alkohol, og de klør sinnssykt mye og sprer seg. Så har vi meg med dette utslettet ingen vet hva er og som egentlig aldri går bort. Om jeg da drikker ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jammen da er jo det enkelt. Kutt alkohol! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Gleder meg til Fredag, da flytter jeg nemlig til Stord Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ohlala. Nada skole dette året. TIP ville det ikke gått helt bra på, er ikke greia for meg. Skal heller ta et par fag i tilegg, og sannsynligvis være utplassert på NRK, eller Avisa Nordland dette året Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva skal du på Stord, Samebror? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Karbonfiber. Gruer meg litt til å demontere dørtrekkene i bilen, men litt slit må til for knallgod lyd. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er i steinkjær nå, bor ikke datasmurf her?^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jammen da er jo det enkelt. Kutt alkohol! Bah, det sa mamma også. Jeg venter heller på å bli frisk. Gleder meg til Fredag, da flytter jeg nemlig til Stord WTF skal du der? Hooke opp med smårips med stygge tatoveringer? Er i steinkjær nå, bor ikke datasmurf her?^^ Jo. Hva gjør du her? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva skal du på Stord, Samebror? Flytte til storebroren min, han skal hjelpe meg med jobb og sånne ting der borte De har visstnok en flott ordning der borte som kalles springbrettet Pluss at jeg har bodd der før, så jeg vet jeg kommer til Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er i steinkjær nå, bor ikke datasmurf her?^^ Jo. Hva gjør du her? sjekke opp alle små jentene vell :O Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jammen da er jo det enkelt. Kutt alkohol! Bah, det sa mamma også. Jeg venter heller på å bli frisk. Gleder meg til Fredag, da flytter jeg nemlig til Stord WTF skal du der? Hooke opp med smårips med stygge tatoveringer? Er i steinkjær nå, bor ikke datasmurf her?^^ Jo. Hva gjør du her? Leter etter deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Kaktusen min. Endret 29. september 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 tjohei da var jeg hjemme fra skolen. tegna litt over 300 tegninger på 3 dager og snart så ferdig som jeg får blitt før deadline i morra kl 1. også spellt litt basket i pausene ute på gårdsplassen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ohlala. Nada skole dette året. TIP ville det ikke gått helt bra på, er ikke greia for meg. Skal heller ta et par fag i tilegg, og sannsynligvis være utplassert på NRK, eller Avisa Nordland dette året Good for you. Dropouts gets all the cool jobs. Like mcdonalds and shit. Kuktassen min. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ohlala. Nada skole dette året. TIP ville det ikke gått helt bra på, er ikke greia for meg. Skal heller ta et par fag i tilegg, og sannsynligvis være utplassert på NRK, eller Avisa Nordland dette året Good for you. Dropouts gets all the cool jobs. Like mcdonalds and shit. Kuktassen min. dropper da ikke ut.. Har vært i snakk med rådgiver og det også, hadde jeg gått tip hadde det hvertfall gått ille. Skal jo gå VGS neste år... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) DA var jeg ferdig med å pakke. (brukte bare 3 dager på å pakke... mye av tiden gikk til å se på kofferten bare) Glemmer sikkert å ta med meg noe vesentlig... som penger. Eller ref.nr til togbillettene. Trondheim here i come! Endret 29. september 2010 av Flabba 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 have a føn taim in trondhÆim flabba ! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 have a føn taim in trondhÆim flabba ! TAKK! I will! Gleder meg helt villt mye. Har plutselig veldig mange jeg må få møtt. Så fint jeg er der i 6dager tror jeg Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sitter på essoen i Steinkjer sentrum å eter burger^^ Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Sitter på essoen i Steinkjer sentrum å eter burger^^ hint hint liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg