Flabba Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 onminominom hjemmelaga sveler og kakao 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den er litt søt Kjekk å ha Btwai, ble bestilt nye klær i dag, faktisk litt på grunn av at Nyhus sitter med min tidligere genser, som nå har blitt nedgradert til runkefilla hans... Slang de i spoiler, ble så mye. Zip-hood: Zip-hood: T-skjorte: T-skjorte: (egentlig mer til kjæresten enn til meg..) T-skjorte: 2 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 onminominom hjemmelaga sveler og kakao you win this round, madam. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 onminominom hjemmelaga sveler og kakao you win this round, madam. jo takk du Den er litt søt Kjekk å ha Btwai, ble bestilt nye klær i dag, faktisk litt på grunn av at Nyhus sitter med min tidligere genser, som nå har blitt nedgradert til runkefilla hans... Slang de i spoiler, ble så mye. Zip-hood: Zip-hood: T-skjorte: T-skjorte: (egentlig mer til kjæresten enn til meg..) T-skjorte: sykt kule dem er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Omnomnom! Minestronesuppe med bacon i, samt hvitløksbaguetter! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tenker jeg tar tidlig kvelden med noen episoder Fresh prince of Bel-Air. Forventet virkelig at den serien skulle gå nedover etter noen sesonger, men still good^^, Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jelp. Jeg er sulten, men kvalm. Har kokt grønnsakssuppe, har tomatsuppe og fiskesuppe stående i kjøleskapet og indisk takeaway på benken, men absolutt ingenting frister. Noen tips til ikkekvalmende mat? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Saftig cheeseburger med baconstrimler? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det verste er at det faktisk høres innmari godt ut. Eller pannekaker med bacon. Eller taco. Eller kebab. Eller pølse i brød. Eller kokt laks eller ørret med potet og rømme. Eller pinnekjøtt. Eller... Ahhh har ikke spist ordentlig mat på over ei uke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Omnomnom! Minestronesuppe med bacon i, samt hvitløksbaguetter! damn det høres godt ut Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Elsker sånne artikler. Lite tekst og mye bilder 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Elsker sånne artikler. Lite tekst og mye bilder Bilder sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Been there, done those. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Omnomnom! Minestronesuppe med bacon i, samt hvitløksbaguetter! damn det høres godt ut Det var skamgodt! Nå, om jeg bare hadde hatt en flaske rødvin / kunne nytt alkohol ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du kan få et glass portvin av meg, Sjur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Uansett hvor lyst jeg har på det, så må jeg nok takke nei til det, Oda. Takler ikke kløen som kommer når jeg drikker vin / øl / sprit / andre godsaker med alkohol i. Så nå venter jeg på at vannet mitt skal fryse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg sitter og ler av Ricky Gervais standup videoer på youtube nå Må kjøpe dvden av hele showet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er du allergisk mot alkohol, Sjur? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 ...kløe? Hm, kanskje jeg skal legge noe vann i fryseren sjøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg